Pfff balen zeg van die nachten! Onze oudste slaapt (gelukkig) nog overdag dus dan kan ik ook even gaan liggen. Dat is echt wel pittig als je dat niet kunt, dat je de hele dag door moet zonder bij te tanken. Nog geen babynieuws ergens?
@Julias kom maar op met die baby! @urfebe bij jou nog wat doorgezet? Balen van de waardeloze nachten meiden! Ik mag niet klagen, hij laat er meestal 4 uur tussen snachts en slaapt ook gewoon meteen weer. Overdag wel heel veel last van krampjes. Hoe vaak drinken de live bv baby's hier? Ik had het op fb al gevraagd maar daar reageerden de fles kindjes, haha, daar zit toch meer ritme in. L. drinkt overdag namelijk best vaak, soms al na 1,5 uur weer, sowieso meestal wel elke 2 uur, heeeeel soms laat hij er 3 uur tussen, als hij echt diep slaapt.
Hier ook een grote drinker aan de borst Er zit echt nog geen ritme in. Grof gemiddeld 3 uur ertussen maar zonet was er maar 1,5u tussen en vanmiddag bijna 4u. Ik kom wel aan 8-11 voedingen per dag. Gisteren had ik plots weer lege borsten en deed ik 15 min per borst. Vandaag weer volop stuwing waardoor ze na 5 minuten al melkdronken is Ik vind het wel echt genieten de bv, zo handig en lekker knuffelen tegelijk
Hier ook hetzelfde drinkgedrag van borstvoeding! F. friemelt veel in haar slaap en met de armpjes zwaaien. Als ze bij mij ligt, is ze wel rustig. Inbakeren wil ik nog niet maar zou zo’n puckababy piep helpen?
@Lisa890 zoveel voedingen kom ik idd ook wel aan, en idd ook regelmatig maar 5 minuten drinken, ach hij groeit goed het is idd zo makkelijk, en echt het word nog veeeeel makkelijker als ze groter worden @FVG is er een reden dat je niet wilt inbakeren? De piep kan idd ook helpen, dan kan ze iig niet meer wapperen, en dat is in principe ook inbakeren hoor, alleen een wat lossere manier
Ooh ze groeien inderdaad goed! F woog gisteren 3350g. Dat is 250g boven haar geboortegewicht en ze was gisteren 2 weken! Ik merk ook echt al verschillen wat ze ‘kan’ en ‘doet’! @Rapunzel nee, geen specifieke reden. Ik ken er niet veel van dus jullie ervaringen zijn welkom. Ze verschiet ook wel vaak in haar slaap en heeft graag geborgenheid/knus liggen... ik heb nog niets gekocht dus wat raden jullie mij aan?
Ik had de pacco bij de oudste maar ik weet niet meer vanaf welke leeftijd. Vond ik een superding! Gewoon van marktplaats en daarna weer verkocht. @Rapunzel nee niks helaas. Hoewel ik nu af en toe wat kleine voorweetjes heb dus hopelijk geeft dat een zetje voor zaterdag zodat ze beter kunnen strippen. Of misschien wordt dit wel gewoon iets van betekenis, nog beter haha
@FVG ik heb een swaddle me, een keertje geleend en die werkte prima is ook een goedkope doek dus niet gauw een miskoop, haha. Hier idd ook kindjes die heel erg wapperen en snel schrikken, ze zijn het natuurlijk gewend dat ze in de buik geen ruimte hebben dus veel ruimte geeft onrust. @urfebe aah nou hopelijk gaan ze snel over in echte weeën! Gelukkig is het bijna zaterdag, maar jeetje wat laat die baby lang op zich wachten zeg
Hier kwam hij tot vandaag ook elke anderhalf uur. Vandaag was het elke 2 uur met soms een uitschieter naar 3 uur. Maar hij drinkt dus ook nog vaak! Durf daardoor ook nog niet even met hem en mn oudste weg te gaan, zie het niet zo zitten om in een speeltuin te moeten voeden voeden jullie wel gewoon buiten als de baby dan komt voor een voeding? Merk wel dat ik nu niet zoveel tijd heb om op het forum rond te hangen het is hard werken zo'n baby! Haha maar ik geniet onwijs! Enne.. Waar blijven die laatste baby's nou toch!
@blessings fijn dat het ook voor jou herkenbaar is, dus het is echt niet raar, haha. Kan me van de andere kids niet herinneren dat ze zo vaak dronken. Ik heb nu nog geen voeding hoeven geven buiten, ik ga pas weg als hij net gedronken heeft, haha, dan heb ik wel even, in de draagzak slaapt hij sowieso erg goed. Maar ik zou het gewoon doen hoor! Je voelt je zelf eerder opgelaten terwijl het waarschijnlijk helemaal niemand opvalt dat je voedt, en de baby bedekt alles wel. Er is niks raars aan een baby voeden Ik denk dat @Julias nu gewoon aan het knuffelen is! Ik hoop het ook voor haar
Oehhh ik hoop 't ook voor @Julias en @Jeanine1995! Hier is 't bijna zeker begonnen nog geen actieve fase hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat dit nog gaat afzwakken. Misshhien als ik lig maar ik verwacht dat 't vannacht en anders morgenochtend gaat doorzetten.
Ohh wat spannend @urfebe eindelijk! Ben zo benieuwd of het een meisje of een jongetje is! zet m op! Nog heel even... ❤️
@Rapunzel en @blessings hier ook een klein hongerlapje haha, en ik herken ook het nergens tijd meer voor hebben... pfff slapen doet ze overigens ook wel heel goed hoor, vaak kan ik haar tegen 12 uur wegleggen, en dan komt ze meestal rond 4 uur. Vaak voed ik dan liggend en vallen we samen in slaap en word meestal tegen 7/8 uur weer wakker omdat ze zichzelf aanlegt dan mag dus absoluut niet klagen! Maar kom zeker ook aan de 10 voedingen per dag! De kilo’s vliegen er op deze manier wel af Hoe is het met jullie ontzwangerkwaaltjes? Ik merk buiten het herstel van de keizersnede dat ik het veel koud heb. Hebben jullie dat ook? Overigens gisteren voor het eerst even zonder baby boodschapje wezen doen! Vandaag de oudste al wandelend opgehaald van school en vanavond voor het eerst weer college gevolgd. Ik geniet ervan dat ik langzaam weer wat mobieler word en wat voor mezelf kan doen @Julias en @Jeanine1995 ik duim dat jullie ook bezig zijn of natuurlijk al heerlijk met jullie baby’s aan het kroelen zijn ❤️
Ik heb het juist heel warm @Mississippi ! Slaap in bed in een kort broekje & tshirtje. Eerst zweette ik ongeveer mijn bed uit en had ik hitte aanvallen in bed, die zijn nu gelukkig voorbij. Slik nog wel paracetamol omdat ik nog flink last heb van mijn wond maar ik ben al aan het afbouwen dus dat gaat al de goede kant op. Verder had ik bij de eerste na de bevalling heel veel last van haaruitval en dat heb ik nu bijna niet. Wel nog veel afscheiding, eerst incl. bloed maar nu niet meer. Morgen nacontrole bij de gynaecoloog. De poli belde vanmiddag of ik corona klachten had. Ja want als ik die had zou ik ook echt naar de afspraak komen
Dames.... Ze is er hoor!!! Om half 11 begonnen er wat sterkere weeën, maar nog zonder regelmaat. Uiteindelijk om kwart voor 3 in het ziekenhuis en kwart voor 4 de vliezen doorgeprikt. Om 16.35 is ze dan geboren: Lo.relie! Met 3520 gram en 49 cm. Haar hartje dipte heel erg en ik moest daarom steeds anders liggen, maar gelukkig kwam ze dan ook zelf heeeeeel snel! De gyn kwam even pols hoogte nemen vanwege die drops en heeft bij de geboorte nog een vloedgolf vruchtwater over zich heen gekregen daar sta je dan met natte schoenen aan het begin van je dienst ze heeft nu iets moeite om zich warm te houden, maar ligt lekker met volle buik tussen de kruiken in haar wiegje thuis
Gefeliciteerd @Julias met jullie mooie dochter! ❤️ Wat een mooie naam! En wat een mooie lengte en gewicht! Geniet van elkaar
Oh wat mooi @Julias!! En wat goed dat ze uit zichzelf toch zo vlug gekomen is dan. Kan me inbeelden dat het wel even eng is als haar hartslag zo dipte..! Genieten nu maar van jullie prachtige dochter! ❤ Echt een mooie naam ook!
Dank jullie! Ja was echt niet leuk.. toeters en bellen die afgingen en de weeën die heel heftig waren. Maar gelukkig kwam het goed!