@Cinsam, ik begrijp je volkomen, aan de ene kant wil je het weten, maar aan de andere kant ook niet omdat je bang bent weer keihard van die roze wolk af te donderen. Neem je tijd, doe wat voor jou goed voelt. @MinnieJ voel je niet schuldig om je zorgen, zoals butterfly ook zegt, die zorgen zijn universeel, of het nu de eerste of de laatste kans is. Ik denk dat we allemaal opgelucht adem zullen en kunnen halen als ons kindje het goed doet. Hou je dus vooral ook niet in als je zorgen hebt en deel ze. Voor mij is ondertussen de nachtdienst gestart. In plaats van weken, en dagen hoef ik nu alleen nog maar uren af te tellen. @Louise11110 ik wens jou voor morgen ook heel veel succes met je eerste echo. Lieve dames slaap lekker, ik zal proberen morgen zsm te reageren als ik de echo heb gehad, en hopelijk kan ik dan een mooie eerste echofoto showen. Fingers crossed
De vorige keer kreeg ik met 5.4 weken een felle steek in mijn lies, gevolgd door bloedverlies. Tot 6.4 weken was dat helder bloedverlies. Kreeg toen met 5m4 weken een echo, daarop was wel "iets" te zien maar leek meer op een vlek, in ieder geval geen zwarte vlek die je zou kunnen herkennen als vruchtzakje. Met 6.4 weken kreeg ik opnieuw een echo en toen was er alleen nog "rommelig slijm" te zien. Later die dag kwamen er toen ook stolsels en zette de miskraam door. Ben nu idd al verder dan ik ooit ben geweest, dus ben benieuwd morgen
Spannend voor jullie morgen zeg. Hoop dat slapen een beetje lukt. En voor anoniem dat jou werktijd snel voorbij gaat. Heel veel succes morgen.
@Nog anoniem idd je bent nu veel verder dan toen . Dit gaat gewoon goed komen. Werkse zo meteen /nu. Hoop dat de tijd snel voor je zal gaan . En heel veel kijkplezier morgen ❤ en dat geld voor @Louise11110 ook! ❤❤
Aah jij ook al, erg is dat he. Hopelijk hebben we allebei goed nieuws vandaag. Dikke knuffel voor je onzekerheid
Hallo dames, ik kom mij hier ook voorzichtig melden. Ik ben 30 jaar en nu 4+6 weken zwanger van mijn eerste kindje. In mei heb ik helaas een missed abortion gehad. Ik volg een ovulatie-inductie behandeling met een hormoonpompje en lutrelef wat dus wel goed werkt gelukkig. Nu heel erg hopen op een plakker, maar mijn gevoel over deze zwangerschap is goed, terwijl ik bij mijn MA constant onzeker en bang was, uiteindelijk terecht dus. Qua symptomen merk ik nog niet zoveel van de zwangerschap. Mijn borsten zijn iets gevoelig en ik ben sneller moe. Hopelijk komt dat nog wel want bij mijn vorige zwangerschap merkte ik ook vrijwel niets en dat maakte mij toen gek. Ik heb nog even mijn zwangerschapstesten toegevoegd.
Ik denk trouwens dat ik naar het mei deel 2 topic moet anders zou mijn banner ook niet kloppen haha. Ik ga verkassen, sorry. Succes alle dames hier!
Thanks! Rustige nacht gehad? Ik heb uiteindelijk nog wel een paar uur geslapen. Ik ben niet echt onzeker hoor maar gewoon zenuwachtig!
De dienst was rustig, maar ik heb echt de uren weg zitten kijken. Ik ben ook enorm zenuwachtig. Over een uurtje weet ik of alles goed is. Zo ontzettend spannend