♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Nog Anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Penny123 - 37 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s) 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv ------------------------------------------ Afspraken: 12/9 - Leuk - eerste echo 16/9 - Nog anoniem - eerste echo 17/9 - Mississippi - eerste echo 18/9 - Lameetje - eerste echo 19/9 - Louise11110 - intake vk 25/9 - FVG - eerste echo 25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's 25/9 - Julias - eerste echo 26/9 - Mississippi - echo 27/9 - Louise11110 - tweede echo 01/10 Loekie82 - eerste echo bij de gynaecoloog (13/09 doorverwezen) 07/10 - Rapunzel - eerste echo 09/10 - Rapunzel - intake vk 17/10 - Mississippi - intake vk ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -----------------------------------------
Idd wat Julias zegt, er zijn vruchtjes gespot, haha, fijn meiden! En super volgende week nog een keer spieken, ik word er jaloers van, ik moet nog 3 weken wachten volgens mij ben ik gewoon de laatste met een echo, en dan bof ik nog want hij is met 9 weken 'al', bij de jongste pas met 10 weken.
@Louise11110 : oei, ook voor jou spannend. Mijn duimen draaien overuren! @Cinsam: herenbaar hoor, dat onwerkelijke om uit te spreken "ik ben zwanger". Alsof het over iemand anders gaat... Ik heb het als jij ook nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Wil wachten tot ik ieg 9 weken ben. Ik heb 2x een ma gehad met 9 weken en 11 weken, na kloppend hartje. Dus voor die tijd zegt 'n goede echo me toch niets. Dus @ Rapunzel ik weet niet of jij de laatste bent die een echo krijgt.
Meiden wat balen dat er nog geen duidelijkheid is! @Nog anoniem ook met 7 weken is een meetfout nog snel gemaakt en scheelt het aanzienlijk in dagen! Het belangrijkste is dat het een nette ronde vruchtzak is en dat er natuurlijk een hartje klopt! En dat heb je iig gezien! Ik blijf positief hoor! Volgende week hopelijk een mooie meting die overeenkomt met 8 weken @Cinsam ik snap dat je het eng vindt om te zeggen maar goed dat je het gezegd hebt hoor! Ik ben echt zenuwachtig aan het worden voor morgen! Blehh
Oh wat leuk dat de eerste mini babytjes al gezien zijn! Nu zijn ze natuurlijk nog wel heel heel heeeel mini, dus hopelijk een duidelijker beeld bij de volgende echo! @Louise11110 jammer dat je geen fototje hebt gekregen. Ik vind die echo foto's altijd wel heel speciaal. Zou er de volgende keer gewoon om vragen als ze het weer vergeet Ik krijg volgende week vrijdag mn eerste echo. Ben dan bijna 8 weken. Dit is al veel eerder dan bij de zwangerschap van mn zoontje. Toen kreeg ik pas met 10weken de eerste (de termijnecho). Maar zit nu bij een andere verloskundigepraktijk en zij kan zelf echo’s maken, dus krijg ik er nu een eerder. En krijg ik de hele zwangerschap sowieso meerdere echo’s. Toch leuk!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Nog Anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Penny123 - 37 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s) 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv ------------------------------------------ Afspraken: 12/9 - Leuk - eerste echo 16/9 - Nog anoniem - eerste echo 17/9 - Mississippi - eerste echo 18/9 - Lameetje - eerste echo 19/9 - Louise11110 - intake vk 25/9 - FVG - eerste echo 25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's 25/9 - Julias - eerste echo 26/9 - Mississippi - echo 27/9 - Louise11110 - tweede echo 27/9 - Blessings - eerste echo 01/10 Loekie82 - eerste echo bij de gynaecoloog (13/09 doorverwezen) 07/10 - Rapunzel - eerste echo 09/10 - Rapunzel - intake vk 17/10 - Mississippi - intake vk ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -----------------------------------------
Haha spannend is niet goede woord denk ik. Maar wil het niet groter maken dan het is of zo. Zelfde als @Kyra77 als je dit al paar keer hebt meegemaakt dan moet ik mezelf beschermen. Ik meld me over een week of 2 wel aan bij de vk denk ik. En echo wil ik dan echt nog niet.
Maandag heb ik een tweede echo, dan kijken ze verder en hopen dan te zien dat het gegroeid is. Bij jou ook al dubbel dus, wat zegt jouw gevoel?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Nog Anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Penny123 - 37 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s) 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv ------------------------------------------ Afspraken: 17/9 - Mississippi - eerste echo 18/9 - Lameetje - eerste echo 19/9 - Louise11110 - intake vk 23/9 - Nog anoniem - 2e echo 25/9 - FVG - eerste echo 25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's 25/9 - Julias - eerste echo 26/9 - Mississippi - echo 27/9 - Louise11110 - tweede echo 27/9 - Blessings - eerste echo 01/10 Loekie82 - eerste echo bij de gynaecoloog (13/09 doorverwezen) 07/10 - Rapunzel - eerste echo 09/10 - Rapunzel - intake vk 17/10 - Mississippi - intake vk ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -----------------------------------------
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen, hoop dat jij meer zekerheid krijgt dan louise en ik.
nou dames hoe blij een mens kan zijn met een beetje misselijkheid, gister voor het eerst een licht vlaagje en vandaag wat meer vlaagjes van misselijkheid, een beetje alsof je zeeziek bent ofzo he? Over het zeggen dat je zwanger bent tegen tandarts/dokter etc, oh dat kan ik me zo goed voorstellen, mensen reageren automatisch met "oh, gefeliciteerd" en dan denk je NEEEEJJJJ zeg dat nou niet. T voelt dan bijna alsof het ongeluk brengt, terwijl ik eigenlijk heel nuchter ben en daar niet in geloof maar zo voelt het nou eenmaal. Ik moest ook een afspraak cancellen in het ziekenhuis en toen feliciteerde ze meteen en wou ik er gauw overheen praten en doen alsof ik het niet gezegd had ofzo
Ik hoop het ook! Moet zeggen dat ik tot nu toe altijd rond de 6+4 een echo heb gehad en dat het dan wel direct duidelijk was, dus hoop morgen ook! Gelukkig morgen hele dag werken en dan meteen door naar de echo om 15:25...
@Mississippi heel veel succes alvast gewenst voor morgen . @MinnieJ ja ik ben ook wat misselijk. En heb net zelfs een uur geslapen en dat is echt niks voor mij rond die tijd gaan liggen en zelfs slapen maar was zoo moe en raakte gewoon chagerijnig ervan dus maat even gaan liggen en heerlijk geslapen . Hebben jullie ook met snel.opstaan die hele felle steken links en rechts . Dat je echt stil moet staan en je buik vast moet houden en even niet verder kan lopen. Dat is banden pijn he geloof ik? Tis net een elastiek dat uit elkaar scheurt
Ja echt bizar joh . Of er iets scheurt . Had het vorige keer ook maar nu erger nu zeg ik echt auwwww en moet ik stil staan toen het weer uittrekt ofzo Hoe voel je je nu. Heb je wel een beetje kunnen slapen ? Moet je nou vanacht weer de nacht in?
Ik voel me niet slecht, en heb wel goed kunnen slapen. Heb wel erg de behoefte nu om in een lekker warm bad te gaan liggen, maar die heb ik helaas niet, dadelijk dus maar een warme douche nemen. Heb nu geen nacht meer, heb gelukkig weekend. Vrijdag pas weer werken