Alles ziet er keurig uit dames! Hartje klopte stevig op 133 slagen per minuut, meting kwam exact uit op 6+6 en vruchtzak was mooi rond ben heel blij
Oh wat een goed nieuws Wat heerlijk dat alles er top uit ziet.! Hebben ze bij jouw een inwendige echo gedaan ? Geniet van dit goede nieuws !!
Ik heb best wel veel last van mijn buik, het is gauw te veel zeg maar. Kan me dat ook niet herinneren van vorige keren.
Ik heb sinds vandaag ook wat krampen in mijn onderbuik . Beetje ongi gevoel. Echt helemaal niet meer gehad tot nu... schrok er ook van en ook gaat het naar mijn rug soms Maar voornamelijk nu krampen vind het best eng
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het heel erg, dacht telkens dat ik ongesteld zou worden, echt krampen. Tot zeker 6 weken, ik weet het nog omdat we toen op vakantie waren.
Oh wat goed !!Ik hoop dat dat bij mij ook mogelijk is. Vorige keer moest het toch inwendig. En zh doet dat standaard inwendig ... hopelijk nu lekker uitwendig want kan dus gewoon wel al.. Of moet je dan heel slank zijn voor zo'n vroege termijn het uitwendig te zien ?
Hier is het bij afgelopen 3 zwangerschappen ook uitwendig gedaan, maar ik vermoed dat de verloskundige volgende week het inwendig zal doen
@Mississippi, wat fijn dat het goed is gegaan. Voor wat betreft buikpijn heb ik dit alleen wanneer het tijd is voor de grote boodschap. Verder bandenpijn. Dat voelt anders dan buikpijn. Vandaag even naar de fysio geweest daar ik last heb van mijn onderrug en dit trekt door naar mijn bekken. Mijn rug zit nu onder de tape maar voelt al wat beter.
Fijn dat jullie het ter sprake brengen, ik heb dat namelijk vandaag ook, doodeng weer, heb al weer 100 keer op de wc gezeten om te checken of ik geen bloed zie, maar gelukkig niet