Lieve @Nog anoniem ... Ik vind het verschrikkelijk voor je het spijt me zo... ik weet door wat voor hel je nu gaat . Ik gunde het je zo na alle behandelingen en tegenslagen. Tis zo oneerlijk ... Ik kan nu heel veel zeggen tegen je maar niks dekt de lading van waar jij nu door gaat . Ik vind het zo erg voor je....
O nee wat erg weet precies hoe je je voelt wtf is het toch oneerlijk hè. Dank je wel dat je het wilde delen. Heel veel sterkte lieverd
De vruchtzak was al aan het krimpen, vruchtje was niet meer te zien. Dooierzak was vrij groot wat volgens de arts wijst op een genetisch defect. We hebben gedaan wat we konden, het is ons gewoon niet gegeven. Daar zullen we ons bij neer moeten leggen. Moet nu een afspraak maken bij de gyn en afwachten of het zelf los komt of dat ze me medicatie of een curretage moeten gaan geven
Zo oneerlijk.. Jullie hebben er inderdaad alles aan gedaan. Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe.
@Nog anoniem wat ontzettend verdrietig, ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen, het was jullie zo gegund
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Penny123 - 37 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s) 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje Urfebe - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem ------------------------------------------ Afspraken: 24/9 - Leuk - 2de echo + intake 25/9 - FVG - eerste echo 25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's 25/9 - Julias - eerste echo 26/9 - Mississippi - echo 27/9 - Louise11110 - tweede echo 27/9 - Blessings - eerste echo 01/10 Loekie82 - eerste echo bij de gynaecoloog (13/09 doorverwezen) 04/10 Lisa890 - tweede echo 07/10 - Rapunzel - eerste echo 09/10 - Rapunzel - intake vk 09-10 - Urfebe - intake vk 16/10 - Urfebe - termijnecho 17/10 - Mississippi - intake vk ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -----------------------------------------
Het fijnste zou zijn als het uit zichzelf los komt, verder weet ik eigenlijk niet wat ik wil. Zal het eerst ff moeten laten bezinken. Ik hoop alleen dat ik de laatste ben waarbij het mis gaat, 3 is al genoeg in 1 groepje. Ik gun het jullie allemaal van harte dat jullie zwangerschap goed mag blijven gaan en jullie allemaal wel een gezonde baby mogen krijgen
Wat vreselijk verdrietig. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb zelf gekozen voor afwachten destijds, duurde 2 weken en dat vond ik eigenlijk niet erg dat wachten, hoorde bij 't proces. Die pillen las ik zijn erg heftig, nu had ik geen pijn, wat krampjes zoals de menstruatie. Nou goed, zelf weet je het 't beste. Veel liefs en sterkte de komende tijd
Nee dit meen je niet.. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. vind het zo verschrikkelijk erg voor jullie. Het is zo oneerlijk na heel die strijd in de mmm. Heb je zelf iets voelen aankomen of had je gewoon nog steeds kwaaltjes? Heel veel sterkte hiermee.. ik hoop voor jou dat het op de natuurlijk weg kan weggaan en dat het niet te lang hoeft te duren.. Een enorm dikke knuffel. ❤
Had vorige week natuurlijk al een echo met een week achterstand. Ondanks dat ik er een goed gevoel over had was ik me er ook van bewust dat het ook mis kon gaan. Symptomen zijn er gewoon nog, de dooierzak geeft gewoon nog de hormonen af waardoor je je zwanger voelt. Zonder vroege echo hadden we dit nu ook nog niet geweten. Ondertussen de gynaecoloog gesproken, morgenmiddag kan ik al terecht.
Verdorie verdorie! Getver wat enorm jammer! Heel veel sterkte! Morgen kan je terecht voor een gesprek hoe nu verder? Dat is best snel, succes!
Ik kan inderdaad morgen al terecht. De arts van de kliniek dacht dat het ws pas volgende week zou worden dus idd sneller dan verwacht. Voor nu voelt het in ieder geval het beste om af te wachten of het er vanzelf af komt.
@Nog anoniem Ooh nee, verschrikkelijk! Het is allemaal zo oneerlijk en maakt me zo boos! Ik denk aan jullie in deze afschuwelijke tijden. :'( Dikke knuffel!
Lieve @Nog anoniem wat een vreselijk verdrietig bericht ik wil je heel veel sterkte wensen ❤️ wat is dit verdorie oneerlijk zeg.
Sorry ik had niet goed gevolgd over het verloop van de eerste echo denk ik, maar zoals je zegt het kon elke kant op, en wat erg dat je symptomen gewoon blijft krijgen door de dooierzak.. de natuur kan zo wreed zijn Ik hoop dat je vlug hulp krijgt morgen en wens je erg veel sterkte om dit te verwerken.. Dit verdien je niet