Gefeliciteerd met alle mooie echo's meiden!! Wij willen het geslacht als verrassing houden. Was bij onze zoon en dochter ook een verrassing en dat vond ik zo leuk, dus dat wil ik voor de laatste ook.
Maar eerst maar afwachten of 't überhaupt goed zit natuurlijk. Aan de misselijkheid ligt het niet iig bleh...
Herkennen jullie dit? Overdag zó vreselijk moe zijn maar 's nachts klaarwakker liggen Ik vind het zo vervelend! Daarstraks na het avondeten in de zetel als een blok in slaap gevallen, manlief heeft mij wakker gemaakt omdat mijn zoon persé wilde dat ik hem in bed legde En dan poef, klaarwakker en nu is het alweer 1u en is de slaap ver te bespeuren! En de wekker staat om 6:30
Ik lig momenteel ook klaarwakker in mijn bed. Ik mag nog 1,5 uurtje slapen en ben altijd zo moe dus ja graag nog wat slaap. Die misselijkheid ben ik ondertussen ook beu!
Wij hebben om 8.30 weer een echo en daar ben ik zo zenuwachtig voor dat ik niet kan slapen +Ik moet plassen
Goedemorgen, ik ben wel heel de dag moe. Doe overdag zelfs een slaapje, en rond 22.00 ga ik weer naar bed slaap best goed nu gelukkig. Moet er wel 2/3x uit om te plassen. Nog maar 2 uurtjes dan is het zover, even serie kijken of zo voor de afleiding.
Wat fijn al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd ladies ❤️ Hier: wel behoorlijk gespannen voor de echo straks. Heb m gelukkig al om 09:45 uur in het ziekenhuis dus hoef niet de hele dag in spanning te zitten! Balen van het slechte slapen! Hier ben ik na t eten al zo moe dat ik om 20 uur in bed lig, kijk nog een beetje tv en slaap tegen 21 uur, ik word wakker rond 7 uur en ben dan nog steeds moe terwijl ik dus gemiddeld 4 uur meer slaap dan normaal
Vannacht zoiets raars gevoeld. Al weet ik nu het ochtend is ook niet helemaal zeker of ik het gedroomd heb of dat ik wakker was en het echt gevoeld heb. Vannacht kreeg ik zo'n rare bonk in m'n buik, oprecht alsof het een schop/beweging was. Misschien wel gewoon een stevige kramp (wat me dan weer zorgen baart oh oh) of zelfs alleen maar gedroomd. Maar raar is 'twel...
Ja. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Heel veel sterkte. Als je je een keer je hart wil luchten stuur me gerust een pb. Heel veel sterkte ook morgen bij de gyn.
Die was voor Louise bedoeld hihi. Ik heb aankomende maandag eerste gesprek met de vk. Daar ben ik niet echt zenuwachtig voor. We hebben best wat vragen. En dit is een kleinschalige praktijk, ze doen dit met 2 vk. De vk die je als eerste krijgt, begeleid je de hele zwangerschap en zal ook je bevalling doen. Ze nemen maar een paar vrouwen per periode aan om te begeleiden. O merk dat mijn spijkerbroek echt al niet lekker meer zit zeg bleh. Eens in mijn kast graven of ik nog ergens een positiebroek heb liggen. In een opstandige bui heb ik maanden geleden heel veel weg gedaan.
Wat fijn dat de echo's allemaal goed gingen, dames. @Butterfly36, hopelijk bij de volgende echo 2 kloppende hartjes.❤ @Louise11110 en @Mississippi, succes straks. Hier zit ik vandaag thuis met rugpijn. Kan niet rechtop staan. Vorige week al gestart met fysio dus ik hoop dat het wat helpt. Verder met flinke buikpijn wakker geworden vanwege obstipatie. Poepen is echt een drama, terwijl ik genoeg vezels inneem. Zal met de huisarts overleggen want dit niet leuk. Verder dezelfde kwaaltjes, vooral heel erg moe. @FVG, herkenbaar die afsprakenlijst. Zal volgende week ook zo'n lijst krijgen daar ik nu ook bij de gynaecoloog blijf ivm medische indicatie. Nu het bijna 1 oktober is vind ik het heel spannend.
Ooohhh je bent nu aan het spieken!!! @Mississippi jij over een uur!! Spannend dames!! Slaap gelukkig best ok. Soms dat ik echt lang wakker ligt, maar vakt nog mee. Dat komt later vast wel... Sterkte hoor niet slapen is waardeloos!
Ik word gek van die misselijkheid, vanmorgen ook overgegeven. Ik kan een groot deel van de dag eigenlijk niet eten of drinken zonder misselijk te worden. Na 16u wordt 't soms wat minder maar gisteravond helaas niet, het bleef de hele dag, en vannacht werd ik ook wakker ervan. Nu cornflakes gekocht om met melk te eten vanmiddag
Oh ik ben ook elke nacht klaarwakker terwijl ik eigenlijk heel moe ben. Gisteravond ging ik tegelijkertijd met de kinderen naar bed
Nou ik heb weer een echo gehad hoor dames! Het hartje klopte stevig en volgens de gyn was de groei ten opzichte van vorige week heel goed. Alleen ben ik volgens het echo apparaat maar 6 weken en 3 dagen. Dat had ik toch niet verwacht. Is gewoon een week minder dan gedacht. Misschien had ik een late innesteling natuurlijk of kom ze het gewoon niet zo goed meten. Ik weet het niet. Ik merk dat ik het best wel kut vind eigenlijk. Maar goed. Misschien is dat ook maar van korte duur.
Wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. En wat betreft de zwangerschapsduur op dit termijn is meten echt lastig idd en wat je zegt een late innesteling kan heel goed. Volgende keer word je misschien wel weer vooruit gezet. Voor nu genieten van dit goede nieuws, controle is een illusie. Wanneer is je volgende echo?