Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ooh, meiden! Ik word zo gelukkig van het goede en leuke nieuws! Vertellen aan anderen is zo leuk! Aan het aantal uitroeptekens te zien vind ik het echt helemaal te gek! :D

Bedankt voor de bezorgdheid rond de diarree. Vandaag is het weer heel wat minder en ik heb ook goed kunnen eten en drinken. Wel wat last van misselijkheid maar enkel boven de pot gehangen deze ochtend met tandenpoetsen. Topdag qua zwanger zijn maar flopdag op werk (chaos chaos chaos!).

urfebe en Loeki82 vinden dit leuk.
  2. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik zie het nu haha. Het komt door de echo die eerst op 1 oktober ingepland stond en naar vandaag is verplaatst. :roflmao: Het gaat lekker met mijn geheugen. :roflmao::roflmao::roflmao:

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hier ook mega chaos. :roflmao::roflmao::roflmao: Vorige week een dossier willen bespreken en mijn notities vergeten uit te printen. :oops: Vandaag in een werkgroep waar ik in zit de vraag gekregen welke 4 brieven ook alweer moeten worden aangepast. :oops: Gelukkig begon iemand anders over een andere brief waardoor de rest de vraag weer was vergeten. Het gaat lekker op het werk.:rolleyes::roflmao::roflmao::roflmao:

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik ben zooooooo moe..... :rolleyes:

Lisa890 vindt dit leuk.
  5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Kan je niet lekker in bed gaan liggen?

Pfft ik zit mezelf zo in de weg, deze week is een lastige week 1e keer kwamen we er met 10 weken achter dat het met 8+3 was mis gegaan. 2e keer bij 8+3 extra echo zagen ze dat het met 7+5 was misgegaan. Ben ook mega onredelijk kan niks hebben.

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Cinsam nee helaas niet, 3 kids over de vloer :p

Ah logisch toch dat je dan een rotweek hebt, echt een week die je even wilt doorspoelen. Dikke knuffel!

7. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dikke knuffel meis. Tis ook mega spannend. En niets wat we er aan kunnen doen, dat vind ik ook zo lastig... Duimen draaien meis, dat jullie straks goed nieuws krijgen!

Ik snap je angst. Bij mij kwamen we er ook achter de eerste keer bij de termijnecho dat 't hartje met 7+4was gestopt (op 7+3 nog een goede echo gehad), tweede keer was 't vruchtje gestopt met groeien met 7+4... Ik had de eerste echo nu later (ruim 8wk), vandaar dat we 't nu eerder wisten
    Morgen ben ik ook ruim 8 weken, dus voelt voor mij echt er op of er onder..

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Knuf voor alle meiden in spanning!

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja hier dus ook vandaag 8+2 maar ik zal echt langer geduld moeten hebben en hoop dat als het nu mis gaat mijn lichaam het voor de termijnecho met 12 weken aan zal geven daar probeer ik op te vertrouwen wat soms heel lastig is. Ik ben lekker terug in bed gekropen waar het ook wel echt weer voor is vandaag. Wij hebben een eigenbedrijf dus dat is wel echt heel fijn.

10. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Cinsam dikke knuffel ❤ Ik snap je onzekerheid volledig. De dagen duren lang tot die echo.. ik duim zo hard mee dat alles goed mag verlopen dit keer! Hou in je achterhoofd dat de kans echt énorm klein is dat het je nog een keer overkomt. De kans dat het goed zit is zoveel groter!!
    Leuk dat je je uren wat kan kiezen om te rusten!

Hier geen werk vandaag maar erg druk bezig met het verjaardagsfeestje van mijn zoon voor te bereiden :) Ik ben blij met de afleiding. Nog 2 keer slapen tot echo. Die is gelukkig in de voormiddag al donderdag.

Goed rusten dames! Onze lichamen zijn hard aan het werk :thumup:

Loeki82 en Cinsam vinden dit leuk.
  11. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik had daarnet iets gek, een heleboel rekbaar slijm, net alsof ik mijn eisprong zou hebben. Volgens mijn app had ik die normaal ook vandaag. Kan het dat je lichaam nog op die vruchtbare klok staat terwijl je al zwanger bent? Vind het echt vreemd!

12. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Geen idee Lisa! Ze zeggen wel dat je meer afscheiding hebt bij zwangerschap, ter bescherming van de vrucht oid.
    mede daarom dacht ik niet zwanger te zijn, ik kan me van de eerste twee idd herinneren veel afscheiding te hebben en nu heb ik nagenoeg niks. Vind ik ook heel vreemd.

Lisa890 vindt dit leuk.
  13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Lekker in bed kruipen meiden. Ik ben blij als ik er vanavond ook in kan duiken pffff. dinsdag en donderdag breken me altijd aardig op.

14. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hebben jullie al kraamzorg aangevraagd? Ik wist echt niet dat je dus op een site kan zoeken naar zzp-ers dus weer wat geleerd Haha. We hebben er een gevonden en als het goed is word er contact opgenomen.

urfebe vindt dit leuk.
  15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Lisa890 haha ik denk eerder toeval, maar ook wel echt toevallig op dit punt!

@Cinsam nee ik doe dat pas na de termijnecho. Wist ik ook niet dat dat kon :p wij krijgen altijd een stapeltje folders mee bij de vk, bij de eerste hadden we ook een zzp'er, bij de 2e kon zij helaas niet en zijn we overgestapt op een organisatie, achteraf beviel ons dat een stuk beter.

Lisa890 vindt dit leuk.
  16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @kraamzorg: nee ik wacht ook echt de termijnecho af. Net als 't aanvragen van babyboxen en het mee doen met moeders voor moeders...

17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja dat zou ik ook gedaan hebben als dat al niet zo snel vol was allemaal. Vorige keer een grote organisatie toen netjes afgemeld maar bleef mailtjes ontvangen echt zo irritant zelfs na terug mailen bleven ze komen. Toen heeft mijn man boos gebeld dat ze echt een ander systeem moeten hanteren. Heel pijnlijk om steeds mailtjes te krijgen: je bent nu zover in je zwangerschap en dit gebeurd er in je buik. Boxen vraag ik nu zeker nog niet aan. En mvm ga ik deze keer niet doen. Zoek zelfs dingen incognito op, omdat ik anders via fb van die stomme advertenties krijg.

18. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Als de echo donderdag goed is ga ik denk ik wel al op zoek naar kraamzorg, de gynae stopte bij de eerste echo mijn handen al vol met foldertjes en vragen over hoe ik wil bevallen. Ik dacht even hoooo rustig aan eerst maar zien of alles goed blijft gaan :oops:
    Ze wilde ook meteen alle echo afspraken vastleggen maar dat wilde ik bewust niet ook met het idee dat het kon mis gaan in mijn achterhoofd.
    Hopelijk komt dat zelfvertrouwen vlug aankloppen :rolleyes:

19. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Nu wel dames. :) Heel veel succes morgen! :thumup:

@Lisa890, succes met de voorbereidingen. Hoe oud wordt je zoon? Mijn zoon is deze maand ook jarig. Hij wordt in de herfstvakantie 7. Volgende ga ik kijken naar traktatie e.d.

Kyra77 en Lisa890 vinden dit leuk.
  20. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hij wordt 6 deze week, een heel feest met klasgenootjes gepland, dus ik ben alvast snoeptaart aan het maken en vanalle spelletjes in elkaar aan het steken :) Vind het altijd leuk om er iets gezellig van te maken.
    Ik ben ook alvast aan het bedenken op welke manier we hem het nieuws gaan vertellen, hij is al zó lang naar een broer of zus aan het vragen.. Ik heb zo'n gigantische strik gevonden in de hema, die ga ik denk ik op mijn buik kleven ofzo en eens kijken of hij er iets van zegt :roflmao:

Kyra77, Julias, Mississippi en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina