Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bestel ik lekker Indiaas, had ik zo'n zin in, 2 happen gegeten en al vol... Als ik wat meer probeer te eten word ik misselijk. Toch nog een kwaaltje :)

urfebe vindt dit leuk.
  2. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Heb je een foto meegekregen? Dat was dus een leuke verrassing.

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Chinese kalender hmmm ik doe wel gewoon de 16 wkn echo

Bij de nipt krijg je toch geen geslacht te horen of toch wel?

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ga er eigenlijk helemaal vanuit dat wij weer een jongen krijgen, kan me niet voorstellen dat er iets anders uit mij kan komen :roflmao:

Loeki82, Mississippi, Julias en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik had ergens gevonden maar weet dus niet meer op welke site. Kon je lezen dat er meestal jongens of juist meisjes op je uitgerekende datum worden geboren en welke tijdstippen de meeste bevallingen plaats vinden best grappig om te lezen.

urfebe vindt dit leuk.
  6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend, wanneer is dst? Ik duim voor mooi goed, kloppend ❤️ nieuws

7. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik gok op een meisje! Omdat ik net zo weinig energie heb als bij de zwangerschap van m'n dochter. Aan de andere kant ben ik net zo misselijk als bij de zwangerschap van m'n zoon haha.

Mississippi vindt dit leuk.
  8. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    ja, maar deze zijn heel erg onduidelijk. Ze zijn zo goed als zwart en je ziet enkel een vlekje. Was ook met een slechter echo-apparaat dus daarom eigenlijk zinloos. Maar ik zie het nog zo springen op het beeld.

Cinsam vindt dit leuk.
  9. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hier totaal geen idee voor het geslacht maar moet ook nog maar 3 tot 4 weken wachten dus denk er niet over na. In België wordt het geslacht standaard met de nipt bepaald in NL weet ik het niet.

10. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik woon in België, je krijgt het inderdaad standaard mee hier. :)

Loeki82 vindt dit leuk.
  11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zo een dagje weg en kan weer bijlezen, haha.
    Wij waren naar de Efteling vandaag, erg leuk maar ook erg vermoeiend :|

@geslacht, ik heb geen voorgevoel, soms denk ik wel een lichte voorkeur maar dat verschilt ook met de dag :p ik twijfel ook of ik het wel wil weten, een verrassing lijkt me toch ook wel heel leuk om eens mee te maken! Maar ik ben ook nieuwsgierig aangelegd, dus ja :rolleyes:
    De Chinese geslachtskalender klopte hier niet bij alle 3 de kinderen, dus die geloof ik niet meer :roflmao:

12. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Wij morgen met de familie naar burgerszoo en daarna met zn alle eten in een wokrestaurant wel zin in. Zal savonds ook wel kapot zijn. Lig nu al lekker op bed Haha.

urfebe vindt dit leuk.
  13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ik heb hetzelfde gevoel! Na drie meiden geloof ik niet dat er nog iets anders uit kan komen :roflmao:

@Rapunzel hier ook 2 van de 3x fout hoor die Chinese kalender dus ik geloof er ook niet in!

urfebe vindt dit leuk.
  14. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik heb echt totaal geen voorgevoel qua geslacht. Wij willen het deze keer ook als verassing houden. Lijkt me wel leuk :D

15. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Volgens Chinese geslachtskalender zo te zien een meisje... Volgens mijn lief een meisje... Volgens mijn oudste dochter krijgen we nog een C.eleste (onze jongste dochter) en ik weet het niet. Ik voel me minder zwanger dan bij de meiden. Maar ook bij de jongste was het anders als bij de oudste, dus pffff daar dacht ik een jongen, maar twijfelde. Mijn lief is overtuigd en hij heeft het vaak goed. Dus het is vast weer een meisje :D

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @geslacht, ik zou het niet weten. Ben eerder nog druk met die 12 weken doorkomen:eek::roflmao:

Loeki82, Lisa890, Cinsam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Oh jee ik heb echt een helse nacht gehad! :confused: Heel de nacht op toilet met een emmer ervoor, ik dacht een buikgriep maar nu is het alweer voorbij, wel vreselijk zwak. Moest werken vandaag maar heb me dagje ziek gezet..
    Gisteren scampi gegeten maar had ze nog extra goed uitgebakken..
    Had op een gegeven moment zo'n hevige scherpe buikpijn dat ik me zorgen begon te maken om mijn kleintje daarbinnen :$ Hopelijk is alles nog goed.
    Het is weer van hetzelfde liedje zoals ik gedacht had: de echo is een paar dagen achter de rug en de onzekerheid is er alweer! :oops:

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh klinkt alsof je last had van indigestie?

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Heb ik ook afgelopen jaar gehad een keer, misschien was het te zwaar voor je zwangere maag?

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ben weer wat misselijk hiiiiihaaaaa!!!!

urfebe en Lisa890 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina