Hier ook een ziek mannetje die nu tegen me aan hangt. Begon gisteren met buikpijn en vannacht koorts, hoesten en vanmorgen diarree
Ach wat sneu, zieke kindjes. Beterschap @Cinsam en @MinnieJ! Kwaaltjes hier nog steeds alleen flink misselijk en heel soms wat bandenpijn maar dat is minimaal. De vermoeidheid wordt minder al. Maar ik ben liever moe dan misselijk haha.
Dank je wel. Ik moest net ook rennen naar de wc, man had een eitje voor zich zelf gebakken en die geur trok ik ff niet bleh.
Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei 5 mei 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s) 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje Urfebe - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 ------------------------------------------ Afspraken: 2/10 - Butterfly36 - 2e echo ziekenhuis 08/10 - julias - intake en 2e echo 09/10 - Rapunzel - intake vk 09/10 - Urfebe - intake vk 14/10 - Mississippi - termijnecho en NIPT 14/10 - Loeki82 - termijnecho 16/10 - Urfebe - termijnecho 16/10 - Blessings - termijnecho 16/10 - Rapunzel - termijnecho 17/10 - Lisa890 - termijnecho + NIPT 21/10 - FVG - tweede echo 22/10 - Mississippi - controle gyn 25/10 - julias - termijnecho 14/11 - Mississippi - controle gyn 21/11 - FVG - echo 12/11 - Lisa890- 16 weken echo 13/12 - Lisa890- 20 weken echo 18/12 - FVG - echo 10/1 - FVG - echo 28/1 - FVG - vroedvrouw 10/2 - FVG - echo 09/3 - FVG - echo 01/4 - FVG - echo 14/4 - FVG - vroedvrouw 27/4 - FVG - echo 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------
Ik heb juist helemaal geen kwaaltjes meer en erg ongerust of het nog wel goed zit... Ik vind m'n buik ook nog niet gegroeid, ja pas later op de dag wat meer dan normaal , ik dacht bij een 4e zwangerschap dat je al met 8 weken een buik hebt. Gister nog wel dat ik niet teveel kon eten en dan wat rare maag kreeg maar voel me nu prima Nou nog 3 dagen en dan de echo..
Hier ook nog geen buik @MinnieJ al ben ik ook geen maatje 36, dat scheelt vast ook wat. hier is t nr 3. mooie echo trouwens @Rapunzel !!
We gaan het straks aan m'n ouders vertellen trouwens Ik laat het mijn dochter vertellen. Zij weet het sinds zaterdag en is helemaal blij met 'ons' geheimpje Ik zit mezelf namelijk elke keer groot te houden op de dagen dat m'n moeder op de kinderen past (ik werk vanuit huis) terwijl ik echt zo beroerd ben. En om het rode vlees heen eten is soms ook een uitdaging hahaha. Volgende week de echo en mocht het mis zijn, dan wil ik toch heel graag ook dat met m'n ouders kunnen delen.
@urfebe Stom is dat he, we denken altijd we moeten het geheim houden, maar toen het misging heb ik er met best een aantal mensen over gesproken die nog niet wisten dat ik in verwachting was. Juist dan wil je het graag ook delen
Ik ben vandaag toch maar naar prenatal gegaan voor een extra broek want had er maar 1 die ik steeds savonds in de was deed zodat ik hem smorgens weer aan kon. Had ook een super leuk truitje gepast maar poe zeg schrok me dood keek in de spiegel zeg tegen de verkoopster jeetje zie er wel heel zwanger uit nu. Dat is toch juist de bedoeling zegt ze. Haha nou nog niet helemaal zeg ik. Dan zou ik het nog niet kopen want je kan er niet meer omheen als je dit aan hebt. Ik heb maat 46 dus alles behalve slank en toch passen mijn broeken niet meer het is echt een bollige buik.
Beterschap voor jullie kinderen @Cinsam en @MinnieJ @Rapunzel lief dank je wel. Beebje lag heel stilletjes maar de vk zei dat alles er goed uit zag. Wel volgens de vorige echo's lijn, dus nu pas rond de 8 weken waarschijnlijk, maar ze had niet gemeten. Dat komt de 25e dan wel..
Oh maar dat de beeb stilletjes lag is rond 8 weken normaal toch? Dan bewegen ze nog niet echt? Fijn dat alles er goed uitzag iig! 25 dan termijnecho? Jeej 10 weken hier!
@Julias gek dat ze niet gemeten heeft wel fijn dat het er voor nu iig goed uitzag! Denk idd dat je rond die termijn nog niet echt beweging kan zien toch? Als ik zie wat voor spillebeentjes er bij mijn echo waren, kan ik me voorstellen dat je dat rond de 8 weken nog niet ziet.
Spillebeentjes haha. Net intake bij de vk gehad. Was prima. Alle info weer mee. Bloeddruk was prima. Op naar volgende week
Grappig, er zit een fout in de banner. Ik zou nu 9 weken moeten zijn maar de banner zegt 8.6. Als ik de datum van de banner 1 dag vooruit zet, zegt ie wel 9.1. Vreemd haha
@urfebe haha ik wou al zeggen, hij doet het weer Ik heb net ook de intake gehad, alles hadden ze nog van vorige keren dus was vooral doornemen of het nog klopte En @Louise11110, had je al bloed geprikt of niet? Het waren bij mij 3 buisjes