Haha ja hier ook, alleen de gegevens voor de nieuwe zwangerschap even updaten en klaar Bloed prikken ga ik op advies pas na de termijnecho doen, omdat we de NIPT/combinatietest overwegen.
@urfebe oow ja dat is slim, hoef je maar 1x. Daar heeft ze bij mij niks over gezegd, terwijl wij er ook nog niet uit zijn. Wel een gemeen prikje, voel het nog steeds na 4 uur.
Hallo lieve meiden Sorry voor mijn late reactie. Hier erg in spanning gezeten. Maar helaas zijn beide kindjes gestopt met groeien . Hoeveel pech kan een mens hebben . En dit was de laatste ivf . Gynaecoloog noemde het geen toeval meer . En zo voelt het ook niet meer. Ben helemaal kapot nu . Heb pillen meegekregen . En ga morgen beginnen er mee. Zie er erg tegen op want vorige keer was het een hele heftige ervaring kwa pijn ik zie er dus enorm tegen op om weer zo veel pijn te moeten hebben voor helemaal niks ... Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap . Liefs Butterfly
Ojee lieverd we waren er al bang voor omdat we je zo miste. Lief dat je het alsnog wilde delen. Was curretage geen optie omdat je zei dat de pillen zo heftig waren? Heel veel sterkte we denken aan je X
Ach meisje tocj wat een klote nieuws heel veel sterkte <3 . wat lief dat je het nog met ons kwam delen.
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer Heb ik veel gemist? Ik moet zeggen dat ik het ook enorm druk heb! Op werk, school en thuis. Hoe boelen jullie je? Ik voel mij echt verbazingwekkend goed. Ik snap niet hoe dat kan Gister is moeders voor moeders langs geweest. Dus daar kan ik morgen mee beginnen. Kwa verloskundige. Tja. Ik ben er geweest voor de intake. Verder kreeg ik een beetje info mee en de vraag of ik een afspraak wilde maken voor een echo. Dus dat heb ik gedaan. Ik weet niet wanneer de nipt moet. De verloskundige heeft ook niet echt meer een mailtje gestuurd of gebeld ofzo. Ik voelde mij daar ook niet zo op mijn gemak om eerlijk te zijn. Ze deed alsof het allemaal vanzelfsprekend is terwijl het mijn eerste kind is en ik geen flauw idee heb wat ik in hemelsnaam moet doen Dus ik twijfel om over te stappen van verloskundige.
Ooh verschrikkelijk! Ik krijg weer meteen de tranen in mijn ogen. Dikke knuffel via de virtuele weg. Ik denk aan je in deze moeilijke dagen. Ik kan me niet inbeelden hoe het is... :'(
@Butterfly36 hoe oneerlijk kan het leven toch zijn.. Een miskraam is altijd iets vreselijk, maar als je zegt dat dit jullie laatste ivf poging was.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het afschuwelijk voor jullie Ik wens je alle sterkte toe en een hoop knuffels. Hopelijk valt het wat mee met de pillen.. Ik zal aan je denken hier ❤
O dan zou ik zeker overstappen, zij begeleid je in je meest bijzondere periode van je leven en dat moet wel echt goed voelen.
Lieve butterfly, wat een ontzettend verdietig nieuws ik weet hoe je je voelt, ook mbt de laatste poging. Vanochtend is ons "kindje" dmv de pillen "geboren". Ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen met dit verdriet, doe het op je eigen manier, neem er op je eigen manier en tempo afscheid van. Wat ontzettend oneerlijk, mijn hart huilt ook voor jou, hele dikke knuffel
@Butterfly36 en @Nog anoniem Oh meiden ik heb er geen woorden voor. Wat moeten jullie door een hel gaan op dit moment.... Heel veel sterkte❤️
Bedankt iedereen. Het is niet te bevatten. Elke keer rond de zelfde termijn stopt het. Hoe veel pech kan je hebben . Ongelofelijk . @Nog anoniem is het een beetje gegaan met de pillen heb je veel pijn gehad .. hoe voel je je ? Ik had vandaag een echo maar de arts zag ook dat ik meerdere cystes heb . Ik ben natuurlijk direct na de punctie zwanger geraakt . Ik heb er nu rechts 3 en links 2.... die geven ook hormonen af en houden de zwangerschap lekker in stand . Ook zijn de eierstokken wat vergroot Alleen las ik nu in de bijsluiter dat 1 van de bijwerkingen ruptuur ovarium cyste kan zijn.. daar schrok ik van . Ik heb direct een berichtje gestuurd naar de arts hoop zo snel mogelijk bericht anders moet ik maar belleb want wil de pillen voor het weekend gaan doen . Maar vind het nu wel eng . Vorige keer was het een cryo terugplaatsing en had ik op 1 cyste na die er al 1.5 jaar zit geen last van. Maar nu met 5 van die krengen en vergrote eierstokken vind ik het best eng. Je hele buik komt natuurlijk onder druk te staan van de krampen.. Dus voor de zekerheid maar even navragen . Ik wil er wel hoe gek dat ook klinkt nu echt van af Ik ben dood en dood moe . Kotsmisselijk etc. En hele trekkerige pijn in de buik wat ook komt door de eierstokken . Die krijgen nu geen rust en kunnen door dat ze maar hormonen blijven afgeven en denken dat er een zwangercshap is niet tot normale proportie komen en dat de cystes slinken . Je gaat al door een hel als de hartjes ineens gestopt zijn .maar dan nog dit er achter aan pffff. Tis echt zwaar
Maandag moest ik eerst een tablet mifegyne innemen. 24 uur later 4 tabletten cytotec inbrengen. Gisteren, 3 uur na het inbrengen van de pillen, begon het bloedverlies en lichte krampjes. In de loop van de avond namen de krampen toe maar waren ze te houden. Vanochtend om 5 uur werd ik wakker, badend in het zweet, misselijk, kokhalzen, buikkramp, darmkramp, oh wat kan een mens zich slecht voelen. Daarna rond 05:20 u kreeg ik enorme drang alsof ik naar de wc moest. Toen kwam er een groot stolsel compleet met vruchtzak en placenta. Daarna waren de krampen weg. Ik heb er voor mezelf foto's van genomen. Nu voel ik me wel redelijk, heb alleen wat hoofdpijn en verder lichte krampjes zoals bij een menstruatie. Het bloedverlies valt me ook enorm mee. Het voelde gisteren wel tegennatuurlijk om die pillen in te brengen, om de zwangerschap waarnaar we zo verlangd hadden, die zo gewenst was, af te moeten breken. Alles in me schreeuwde dat ik dit kindje bij me wilde houden maar ik wist dat het niet kon. En dat deed pijn, heel veel pijn. Vanochtend heb ik het stolsel netjes ingepakt en in de koelkast bewaard. Vanmiddag heb ik het begraven. Nu kan ik het echt gaan afsluiten en een plekje geven. Lieverd als je er nog verder over wilt praten mag je me altijd een pb sturen. Ik wens je heel veel sterkte, het is een hel
Heel veel sterkte lieve @Butterfly36. Ik vind het echt zo vreselijk voor je, net zoals voor jou @Nog anoniem. Het is inderdaad met vreselijk veel mensen in dit groepje misgegaan. Ik hoop dat alles vanaf nu hier echt goed zal blijven gaan lieve meiden!
@Butterfly36 aaahhh neee wat ontzettend verdrietig dat het bij deze laatste poging ook niet goed is gegaan heel veel sterkte!! @Nog anoniem fijn dat je het in geheel op hebt kunnen vangen en kunnen begraven. Sterkte ook voor jou....
@Butterfly36; ik heb zo gehoopt dat je met goed nieuws zou komen. Wat verdrietig dit. Ik wil heel veel sterkte wensen. ❤ @Nog anoniem, jij ook heel veel sterkte. En neem de tijd om het samen met je naasten te verwerken en een plekje te geven.