Moest toch lachen, ik ben op dit eigenste moment aan het rondsurfen over de angelsound Ik ga er volgende week een aanschaffen! Bij mijn zoon had ik er een te leen gekregen, vond het helemaal geweldig! Lees nu alleen best veel dat het toch niet zo gezond zou zijn, maar ik vermoed voor 2 a 3 keer per week heel kort dat het onschuldig is? Super leuk zeg dat je eens hebt kunnen luisteren!
Mijn vk luistert daarom ook pas vanaf 13 weken met doptone naar het hartje. Het zijn toch geluidsgolven. Zo kort mogelijk houden idd. Ik ben helemaal gesloopt lig nu heerlijk even bij te komen in de hotelkamer, vandaag een Servische bruiloft mogen filmen wauw wat was dat bijzonder maar we moesten dus al om 4.30 op. En morgen ochtend rijden we naar Oosterijk en maandag door naar Servië voor een heerlijk weekje zon. Morgen dus weer een lange dag. Fijne zondag allemaal x
Oh wat leuk!! Ik heb hem ook gekocht tijdens mn vorige zwangerschap. Nu nog niet gebruikt, maar ik ga denk dinsdag even kijken of we het hartje kunnen vinden. Even checken voordat we woensdag de termijnecho hebben
Ahhh wat leuk @Rapunzel ! mijn oveburen hadden er een toen we zwanger waren van onze dochter. Duurde een eeuwigheid voor we het hartje vonden. Maakte ik me gelukkig niet druk om, want het was aan het einde van de zwangerschap dus ik voelde haar wel schoppen, maar ik geloof toch ook niet dat ik t aan zou durven, dalijk kan ik t hartje niet vinden haha.
@Lisa890 hahaha toevallig! Heel kort luisteren is idd niet zo erg geloof ik hoor. Vorige zwangerschap heb ik het ook tegen de vk gezegd en de reden dat hun niet willen dat je het doet, is omdat je in paniek kan raken als je het hartje niet vind. Als je dus weet dat je gelijk gaat stressen moet je het gewoon niet doen dus @blessings haha ja precies, even een check
Wel lief de verloskundige zei als je ongerust bent mag je elke week langskomen om het hartje te beluisteren. Ik denk dat ik haar daar aan ga houden..
Hier ook een Angelsound gekocht en vandaag aangekomen (extra betaald voor zondaglevering) en meteen het hartje gevonden! Ooh zo blij en opgelucht nu. Toch altijd angst dat het toch mis is...
@ angelsound : lijkt mij ook super leuk om zelf het hartje te horen. Maar ik zou super in de stress schieten als ik het hartje niet zou horen. Ik ben ook nog steeds bang dat we weer slecht nieuws krijgen met de termijn echo... Ik probeer maar vertrouwen te houden en rustig de termijnecho af te wachten. @Cinsam : fijne vakantie!
Zeker lief! Al zou ik me bezwaard voelen om elke week te gaan maar als je de baby gaat voelen is die behoefte er miss ook niet meer
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei 5 mei 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje 7 mei 8 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje Urfebe - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ------------------------------------------ Afspraken: 14/10 - Mississippi - termijnecho en NIPT 14/10 - Loeki82 - termijnecho 16/10 - Urfebe - termijnecho 16/10 - Blessings - termijnecho 16/10 - Rapunzel - termijnecho 17/10 - Lisa890 - termijnecho + NIPT 21/10 - FVG - tweede echo 22/10 - Mississippi - controle gyn 25/10 - julias - termijnecho 14/11 - Mississippi - controle gyn 21/11 - FVG - echo 12/11 - Lisa890- 16 weken echo 13/12 - Lisa890- 20 weken echo 18/12 - FVG - echo 10/1 - FVG - echo 28/1 - FVG - vroedvrouw 10/2 - FVG - echo 09/3 - FVG - echo 01/4 - FVG - echo 14/4 - FVG - vroedvrouw 27/4 - FVG - echo 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------
Ik dacht ik gooi de lijst weer omhoog. Wat een hoop afspraken deze week. Iedereen een goede termijnecho toegewenst.❤ Ik mag me morgenochtend al melden voor de mijne. Ben door de spanning vandaag niet te genieten.
Succes Meis! Ik snap het hoor, ik ben vandaag ook best zenuwachtig. Ook balen dat mijn man onmogelijk van zijn werk weg kan en ik dus alleen naar de termijnecho ga. Hopelijk alles gewoon goed. Ik ben om 10:45 uur aan de beurt! Hoe laat mag jij?
Jij ook succes morgen! ❤ Jammer dat je man niet mee kan. Ik mag om 10.00 uur. Man gaat ook mee daar ik de afspraak op zijn vrije dag heb ingepland.
Spannend dames! Hey zijn jullie ook zo gevloerd? Ik ben zo moe, zodra ik op bed ga liggen ben ik weg, ongeacht tijdstip. Ik slaap dit weekend een gat in de dag. Ik dacht dat de misselijkheid weg was maar vandaag toch weer last, wel beter te doen
Nou het is idd termijnecho week, haha. @Loeki82 @Mississippi veel succes! Gelukkig hoeven jullie niet heel de dag te wachten.