Hier ook weer een lekker drukke baby gezien! En nog 1 daagje extra vooruit, dus ik ga nu officieel van 10 mei ook naar 6 mei, haha. Doe vanavond nog maar gauw dat 11-weken dansje Bekijk bijlage 630527
Fijn dat het goed is gegaan met de echo's dames. ❤ Het wordt druk op 6 mei zie ik. Hier wat in de stress daar ik sinds maandag wat roze afscheiding heb na inspanning. Toen was het haast niet te zien maar zojuist iets meer. Over de hele dag geen last van gehad. Ik zit nu ff in een dip. Als het morgen meer wordt dan bel ik de gynaecoloog.
Haha geweldig! We kunnen ons eigen 6 mei uitgerekend clubje oprichten Fijn dat alles er goed uitzag! Heerlijk gevoel hè! @nipt morgen prikken. Is voor mij de eerste keer. Weet iemand of er veel geprikt wordt? Ik moet alleen namelijk (althans met J.) nog meer die deze week Prikken voor de nipt? Merk dat ik het best spannend vind.
Ja zeker en een grote fles Roosvicee pff als ik de rit van bijna een half uur dan ook maar trek... Wauw wat fijn!!! Super zeg!! Welkom! Wel een fli k verschil van 23 april naar 6 mei! Succes met de nipt morgen @Mississippi.. Ik heb hem nooit gehad, dus geen idee! Super al die mooie echos voorbij te zien komen!!!
Wat leuke echo's! Proficiat dames! Ik kijk nu nog meer uit naar mijn echo maandag! Dan wordt er ook ineens geprikt voor de nipt en vind het resultaat vooral spannend! Hoop dat alles in orde is en heb sinds deze week een voorgevoel voor een meisje. Maar op die uitslag van de nipt is het nog wachten daarna. Vroedvrouw zei tot 2 weken maar Leuven zegt 1 week later...
Leuk om te horen dat alle echo's zo goed waren!! Jullie kunnen alvast heerlijk nagenieten. Hier morgen echo om 10.30 + nipt test. Vind het ook erg spannend om de resultaten daarvan te krijgen! Ook om het geslacht te weten te komen! Ben ook wel erg nerveus omdat mijn gynae morgen zal zeggen dat ik moet stoppen met utrogestan. Voel er mij niet goed bij om abrupt te stoppen dus hopelijk krijg ik nog 1 voorschrift mee zodat ik kan afbouwen. Belooft weer een korte nacht te worden
Dat is inderdaad even schrikken. Als het kwam na een zware inspanning klinkt het mij alsof er een adertje gesprongen is ofzo? Dat kan altijd van druk te zetten. Heb je veel zware spullen moeten heffen? En het is ook niet helder rood, dat is een goed teken volgens mij. Maar eens bellen kan inderdaad nooit kwaad!
@Lisa890, het was na een fietstocht vanuit het werk, zoon van de bso ophalen en naar huis. Een half uurtje geleden nog naar de wc geweest en toen was er niks aan de hand. Gisteren was het ook na het naar huis fietsen. Ik heb verder geen buikpijn. Ben vanmiddag ook even naar de fysio geweest en ze heeft tape gezet op mijn onderrug. Ik heb namelijk veel last van mij onderrug maar dit is een andere pijn dan toen met de mk. Vrijdag heb ik de couseling en dan doen ze ook een echo. Ik was van plan om met mijn moeder te gaan maar ga dan alleen. Man moet helaas werken. Ik hoop zo dat er niks aan de hand is. Heel veel succes morgen @Lisa890. ❤
Hier geen spanning voor de nipt want die gaan we niet doen moet wel bloedprikken maar geen idee waarvoor zal het maandag eens vragen aan de vk.
Zou best kunnen dat er een klein adertje springt door de inspanning. Goed dat je vrijdag echo hebt, dan hoef je niet te lang meer te wachten. Ik duim mee dat alles gewoon goed zit!
@Loeki82 ah dat is even schrikken zeg. Maar wel toevallig dat je het elke keer hebt na het fietsen, dan zou je idd denken een gesprongen adertje door inspanning, de boel is zo goed doorbloed daar beneden @Mississippi ja super gevoel hè! Voor de nipt zijn er 2 buisjes nodig, maar je had nog niet geprikt voor bloedgroep/ijzer en die meut toch? Want dan denk ik dat het er meer zijn. @Julias veel succes morgen! Hopelijk ga je niet van je stokkie @Lisa890 alvast veel plezier met de echo!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei 5 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje Urfebe - 32 jaar - 3e kindje Rapunzel - 30 jaar - 4e kindje 7 mei Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ------------------------------------------ Afspraken: 17/10 - Lisa890 - termijnecho + NIPT 18/10 - Loeki82 - couseling, echo + NIPT 21/10 - FVG - tweede echo 22/10 - Mississippi - controle gyn 24/10 - Urfebe - info bijeenkomst NIPT 25/10 - julias - termijnecho 06/11 - Urfebe - controle vk 11/11 - Loeki82 - controle gyn 11/11 - Rapunzel - controle vk 14/11 - Mississippi - controle gyn 21/11 - FVG - echo 12/11 - Lisa890- 16 weken echo 13/12 - Lisa890- 20 weken echo 18/12 - FVG - echo 10/1 - FVG - echo 28/1 - FVG - vroedvrouw 10/2 - FVG - echo 09/3 - FVG - echo 01/4 - FVG - echo 14/4 - FVG - vroedvrouw 27/4 - FVG - echo 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------
@echo's, ah super meiden dat alles goed was. Heerlijk! @nuchter blijven: pff sterkte. Hopelijk goede bloedglucoses! @bloedverlies: jeetje wat schrikken. Hopelijk blijft 't hierbij!
dank je dames! leuk dat er zoveel op 6 mei uitgerekend zijn haha @Julias ja zeker een verschil! ik had er al rekening mee gehouden. in mei gestopt met de pil en daarna in juli een keer ongesteld geweest, daarna niet meer. dus ik had geen idee wat voor cyclus ik had. de verloskundige had op basis van 28 dagen een uitgerekende datum opgegeven maar we gingen er al vanuit dat die niet definitief zou blijven. bij de 1ste echo zeiden ze dan ook, je bent iets minder ver. dus we dachten al dat het begin mei zou worden. al kan het natuurlijk nog steeds april worden haha @Mississippi bij onze dochter wisten we wel wat het ging worden maar nu willen we het niet weten. mijn vriend wilde het bij onze dochter al niet weten maar ik was veel te nieuwsgierig. nou had ik zoiets van, ok laten we het nu proberen om het een verrassing te houden Ik had vorige week ook last van bloedverlies/afscheiding. Het begon met donkerbruin en werd steeds lichter, nu nog een klein beetje last ervan. Ik was er ook heel erg van geschrokken, had gelukkig een dag later een afspraak bij de gynaecoloog en die heeft een echo gemaakt, niks aan de hand zei ze. Mijn schoonzusje zei ook dat ze dit in de zwangerschap had. De gynaecoloog had er niet echt een verklaring voor. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon bellen hoor! Had ik ook gedaan als ik niet de volgende dag een afspraak had gehad.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Lameetje - 32 jaar - 3de kindje Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei 5 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 32 jaar - 4e kindje Urfebe - 32 jaar - 3e kindje Rapunzel - 30 jaar - 4e kindje Loezzzje - 33 jaar - 2de kindje 7 mei Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje 12 mei 13 mei Julias - 32 jaar - 3e kindje 14 mei 15 mei ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ------------------------------------------ Afspraken: 17/10 - Lisa890 - termijnecho + NIPT 18/10 - Loeki82 - couseling, echo + NIPT 21/10 - FVG - tweede echo 22/10 - Mississippi - controle gyn 24/10 - Urfebe - info bijeenkomst NIPT 25/10 - julias - termijnecho 25/10 - loezzzje - controle gyn 06/11 - Urfebe - controle vk 11/11 - Loeki82 - controle gyn 11/11 - Rapunzel - controle vk 14/11 - Mississippi - controle gyn 21/11 - FVG - echo 12/11 - Lisa890- 16 weken echo 13/12 - Lisa890- 20 weken echo 18/12 - FVG - echo 19/12 - loezzzje - 20 weken echo 10/1 - FVG - echo 28/1 - FVG - vroedvrouw 10/2 - FVG - echo 09/3 - FVG - echo 01/4 - FVG - echo 14/4 - FVG - vroedvrouw 27/4 - FVG - echo 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ----------------------------------------
@loezzzje, welkom en gefeliciteerd! Fijn om te lezen dat het kan gebeuren zonder dat er iets aan de hand is. Het is nu bij 1x gebleven. Vrijdag wordt er tijdens de couseling ook een echo gemaakt. Ik hoop dat het hierbij blijft.
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer en ineens heeft iedereen een goede termijnecho gehad Wat fijn❤️ Ik heb met 6 weken en 3 dagen een echo gehad. Die was goed! Echter dacht ik toen al een week verder te zijn. Ik heb dus nu 31 oktober de termijnecho en dan hoor ik de uitgerekende datum. Waarschijnlijk val ik dan niet meer onder jullie groepje
Ja dat had ik al gedaan na de 8 weken echo! Twee buisjes is goed te doen thanks! @Lisa890 succes vandaag! @loezzzje leuk! Wij willen het dit keer ook niet weten nadat we het drie keer wel wisten. Ben benieuwd of het idd geheim kan blijven tot eind april al die echo’s... of een gyn die zich verspreekt ofzo...