Balen dat je een week minder ver bleek te zijn Louise! Tenminste ik vind achteruit gaan echt rot, duurt de misselijk periode nog langer. Zo, gezellig meiden op de 6e! Hahaha leuk zeg. Ben benieuwd of er nog meer bij komen. Welkom ook Loezzzje! Nipt gaan wij hier ook voor het eerst doen. Onze oudste is een lieve maar ingewikkelde dame, dus als het kindje afwijkingen heeft moeten we heel goed nadenken of dat past binnen ons gezin. Maar eerst een info bijeenkomst volgende week. Succes met de echo's vandaag! Sorry ik heb even niet voor me wie er ook alweer mag.
Ik heb een dochter met een lichamelijke en verstandelijke beperking en wij denken dat alles past binnen ons gezin. Wil het ook echt niet weten. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit zo genoten van die zwangerschap. Het komt op ons pad en wij denken dat je krijgt wat je kunt dragen. En geloof me het is soms echt zwaar hoor. Maar met de juiste zorg en mensen om ons heen doen we het heel goed en voeden we haar op wat voor haar het maximale haalbaar is.
Vind het toch altijd spannend weer in die wachtzaal zitten Vorige keer 1 uur moeten wachten, hopelijk nu niet
De echo was super ❤ Een dagje vooruit gezet dus zit netjes op schema. Was echt genieten zo'n uitgebreide echo dit keer, alle orgaantjes gecheckt, maag en blaas was al gevuld Nekplooi was ook netjes. Ik ben helemaal happy ❤ Volgende week kennen we ook het geslacht! Ik doe er ff 2 foto's bij want die ene is gewoon supergrappig met het uit proportie grote hoofdje
Fijn @Lisa890 dat je zo’n mooie echo hebt! Wij moesten vorige keer ook bijna een uur wachten in de wachtkamer, vervelend is dat he! Zijn er meerdere van jullie onder behandeling van de gynaecoloog vanwege eerdere zwangerschap? Ik had bij mijn 1ste zwangerschapsvergiftiging en een placenta die operatief verwijderd moest worden. Toen tijdens de operatie het bloeden ook niet wilde stoppen ben ik 4,5 liter bloed verloren dus hopelijk gaat deze zwangerschap/bevalling wat voorspoediger!
@Lisa890 fijn dat alles er goed uitzag! @Mississippi hoe ging het prikken, viel het mee? @Julias hoe is het jou afgegaan vanochtend?
Ik heb om een of andere reden sterk het gevoel dat het een meisje zal zijn maar dat komt misschien omdat ik stiekem een lichte voorkeur heb (foei, ik weet het ) Wordt een lange week Of weken want de uitslag van nipt kan wel uitlopen heb ik al gelezen.
Haha voorkeur mag gewoon hè ook al zijn onze echo's heel verschillend, het lijkt wel dezelfde vorm.. geslachtsbepaling kan vanaf 14 weken hier, zit te twijfelen wanneer ik wil gaan
Ik heb het gered!!! Was wel en half uur later dan gepland, moest echt meer liggen en bijkomen tussendoor voor ik op weg kon.. Uiteindelijk was de rit prima, maar eenmaal in het ziekenhuis stond ik te trillen. Maar het is gelukt, dus nu maar hopen dat de uitslag volgende week goed is. @Lisa890 fijn die mooi echo en een bonus dag!! Top! @loezzzje ik moet na de termijn echo of een afspraak daarna door naar de gyn. Mijn oudste liep achter tijdens de zwangerschap en daar was ik ook al onder controle. Bij de jongste uiteindelijk ook omdat ze een groeiachterstand bleek te hebben met 28 weken. Bij de ingeleidde geboorte (omdat ze niet verder groeide) met 38 weken bleek de placenta maar 2/3e van normale grootte.. Zij was ook dysmatuur en kantje boort couveuse. Bij de oudste bleek ze prima bij geboorte, terwijl het daar ook steeds spannendnwas of ze eerder gehaald moest. Dat werd 40+6 een inleiding omdat ze haar niet nog langer wilden laten zitten. Dus mag nu weer allerlei testen en groei echo's ondergaan, ctgs, suikertest en dergelijke. Ze weten de oorzaak niet, dus moet alles onderzocht. Hoop volgende week een mooie duidelijke echo te krijgen met een duidelijke termijn. Durf dan ook geen 10 weken dansje te doen...
Goed @Julias dat ze zoveel controles doen. Ik zal ook meer echo’s krijgen omdat ze de groei in de gaten willen houden. Ik ben ook ingeleid en ze is geboren met 37.5 weken. Woog 2300 gram. Ze weten niet zeker of ze zo klein was vanwege de inleiding of dat ze altijd al zo klein zou zijn. Vandaar dat ze ook ascal voorgeschreven hebben voor deze zwangerschap en dan hopen dat deze 2de wel wat meer groeit.
Ja viel heel erg mee! Vind altijd die pleister die ze breeduit over het watje heenplakken vervelender om te verwijderen dan die hele prik. Waren maar twee buisjes. Nu hopen dat de komende twee weken snel voorbijgaan
@loezzzje hier ook bij de gyn onder controle ivm onze oudste. Bij tweede en derde keizersnedes gehad en dit keer dus opnieuw. Tevens word ik hoogstwaarschijnlijk direct tijdens de ks gesteriliseerd. Dit omdat de risico’s na drie keer een ks gewoon groter worden op dat er iets fout gaat. Tevens willen we hierna echt niet meer. (Hopelijk straks) Vier prachtige kinderen mogen krijgen, ik geef hierna de beurt door Nog meer dames voor wie dit echt de laatste keer is?