@Lisa890, gelukkig is het gestopt en heb je het hartje gehoord. Oja, mooie draagzak. Ik wil ook eentje van Tula. Ze hebben mooie kleuren zag ik. @Rapunzel, haha . Ik mag maandag om half 12. Ik zie dat jij woensdag mag.
Hoera! Een jongen! Ze heeft ook nog naar wat andere dingetjes gekeken wat normaal bij 20 weken echo pas gebeurt. Hij heeft geen klompvoeten, geen open ruggetje. Hartje heeft vier kamers. Mooi blaasje. Ik zeg top! En stiekem super makkelijk natuurlijk, omdat ik al twee jongens heb! Dus speelgoed, kleding , alles kan nog een keer gebruikt worden
@Leuk gefeliciteerd superleuk zo een jongensbende in huis Ik heb net toch mijn gyn aan de lijn gehad ze denkt dat het kwam omdat ze een uitstrijkje heeft genomen, de minste wrijving daar kan wat bloed geven blijkbaar. Enkel vreemd dat de bloeding dan meer dan 24uur erna was..
@Leuk wat goed dat je voor gevoel klopt! Boys boys boys! @Lisa890 fijn dat het over is met bloeden en het hartje hoorbaar was! Kun je weer rustig genieten?
Ik doe mijn best maar vind het eerlijk gezegd opnieuw wat spannend allemaal net nu ik wat rust gevonden had. Betrap mijzelf op veel onderbroekloeren nu
2de ochtend zonder rozeverlies, pfjoew.. Begin toch te geloven nu dat het door het uitstrijkje kwam. Laat de rust maar terugkomen... Ik doe ook mijn 16 weken dansje vandaag! Ben een weekendje aan de kust met mijn man, zoonlief is bij zijn oma, echt heerlijk even uitrusten!
Lekker! Geniet ervan ! Wij zijn over naar ons nieuwe huis we hebben heerlijk geslapen vannacht, ook J. voor het eerst in d’r peuterbed! ❤️ Het is nog een grote rommel en we kunnen niks terugvinden, het vervelendste is nog wel dat we de router niet kunnen vinden, dus geen tv en internet Vanmiddag de laatste dozen ophalen (hopelijk zit ie daarin!) en dan naar de intocht meiden zijn al helemaal zenuwachtig
@Lisa890, lekker genieten van het weekend samen. @Mississippi, veel plezier in jullie nieuwe huis. Dat van niet alles terug kunnen vinden is zo herkenbaar. Vorig jaar zijn wij ook verhuisd en op een gegeven moment maar een dagje vrij genomen om de belangrijke dozen uit te pakken. Ik werd gek van telkens naar dingen zoeken. Hier is de intocht achter de rug, zoon heeft gelukkig niks van de demonstratie hier meegekregen. Nu mijn rug wat rust gunnen. We zijn rond 11 uur vertrokken en was rond een uur of 3 weer thuis. Het was verder wel gezellig in de stad.
Vanavond mag ik ook weer langs de vk voor controle! Ik krijg bij elke controle een echo, dus heb er helemaal zin in! Zo benieuwd naar hoe groot hij/zij nu is!