Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Insomniac, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Dat is goed nieuws! En extra spieken tijdens een pretecho is ook heel erg fijn. Oh een meisje ❤️. Van harte gefeliciteerd!

    Wauw @twee je hebt al een goede voorraad aangelegd :). Luiers komen altijd van pas.
     
    Lindavvv en twee vinden dit leuk.
  2. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Zie hier de dekens
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sylva, Feliinea en Lindavvv vinden dit leuk.
  3. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    En deze wiegdeken
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lindavvv vindt dit leuk.
  4. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mooie spulletjes @twee :)
     
  5. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    #305 ciprilla, 28 nov 2020
    Laatst bewerkt: 28 nov 2020
    Leuk hoor @twee, toevallig ook nog in de sale gekocht?

    Ik heb de laatste tijd veel gekocht, van een haarborsteltje voor de beeb tot een voetenzak in de buggy. Nog even en ik ben compleet. Ik kan geen kamertje maken dit keer, dus stort me helemaal in het online shoppen..:oops:
     
    MLady, EvitaDedu, Lindavvv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja klopt was echt goedkoop nu .
    Ik ben nu blut ik ga wachten tot januari voor verdere kleding shoppen
     
    Sylva, EvitaDedu en Lindavvv vinden dit leuk.
  7. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Dankje
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  8. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Joehoe is hier nog iemand? Of is iedereen als een gek aan het inslaan met black friday kortingen:D

    Hopelijk iedereen we goed weekend gehad?
    Hier vandaag sinds lange tijd weer wat vrienden over de vloer gehad. Man wat mis ik dat!
    De laatste weken zo weinig mensen gezien doordat we zo druk zijn met de verbouwing en doordat er door Corona weinig verjaardagen etc gevierd worden. Ik merkte vandaag pas dat ik echt behoefte heb aan wat sociale activiteiten. Zelfs de verplichte niet leuke dingen begin ik te missen :rolleyes:
     
    MLady, Sylva, EvitaDedu en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoop dat iedereen wat mooie koopjes heeft kunnen scoren. :D

    Wij hebben trouwens ook nog steeds geen naam. En daarvan word ik wel heel onrustig. Ik kom steeds met namen en dan zegt mijn man. Ja leuk zet maar op de lijst. Hij wil nog niet beslissen en ik wel.. irritant.:o:

    Verder hier druk met de oudste. Spannende en drukke dagen, morgen afscheid op de peuterspeelzaal. Dus ik mag vanmiddag even wat traktaties in elkaar zetten. Woensdag is haar eerste wenochtend en ik vind het zelf ook reuze spannend allemaal. :p Dus daar zijn we hier erg mee bezig thuis.

    En ik kijk natuurlijk heel erg uit naar de 20 weken echo en ook weer niet want ik vind het toch wel n beetje spannend weer. Kans is ook groot dat ik alleen moet, omdat we geen oppas kunnen vinden. De jongste heeft in de winter altijd een chronische snotneus, niet ziek is ze maarja niemand wil nu een snotneus in huis.:rolleyes:
     
    MLady, Sylva, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hi allemaal,

    Ja er zijn genoeg bestellingen onderweg, van kleertjes tot flessen. Dan vind ik het voorlopig wel prima :)

    Verder blijf ik zo'n hoofdpijn houden echt heel stom, zelfs zo erg soms dat ik mij een beetje zorgen maak, en heb ik echt last van mijn buik, dat ik het gegoogled heb, blijkt het dus bandenpijn te zijn :p. Ik heb de eerste twee zwangerschappen echt geen last er van gehad en omdat ik ook nog tot nu toe geen idee heb wat harde buiken zijn, zit ik echt op standje alert. Probeer het een beetje te laten gaan, daarnaast is Pieter-Bas (#werknaam) een beetje eigenwijs want de ene dag enorm actief en denk ik he he! Ga je eindelijke elke dag wat van je laten horen, dan kan het zo maar 2-3 dagen heel rustig zijn.

    De maand december breekt aan meiden! De 20 weken echo's, kijken jullie er naar uit of zien juliie er juist tegen op (vd spanning!) Verder. zullen we een kerstbomen buiken rondje doen vanaf dat hij bij iedereen staat?!
     
    MLady, Sylva, Feliinea en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Fidodido

    Fidodido Lid

    10 mei 2018
    85
    198
    33
    Vrouw
    Oh echt nu al een naam vastleggen? Ik heb er nog niet eens over nagedacht :rolleyes:
    Ik heb zelf ook nog echt helemaal niks gekocht, maar komt omdat ik het geslacht nog niet weet. Nog 2,5 week wachten. ik kijk zelf erg uit naar de 20 weken echo, ik merk dat ik rustig aan iets meer vertrouwen heb gekregen dat het wel goed komt.

    Ik heb ook een fijn gesprek met mijn verloskundige gehad, waar ik even wat van me af heb kunnen praten. Ook afspraken gemaakt over het overtijd gaan en de bevalling, aangezien de vorige niet echt een feestje was en dat wel anders had kunnen gaan.

    Zien jullie daar niet tegen op? Het was voor mij iets wat ik niet nog een keer wilde... helaas mislukt
     
    Sylva, Lindavvv, EvitaDedu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ooh wij willen niet weten wat het wordt en totaal geen namen stress, dat komt denk ik pas rond de 24 weken, als de kleine is goed gekeurd. Ik zal eerder vroegtijdig bevallen dan te laat, ik mag sowieso niet overtijd lopen omdat waarschijnlijk mijn placenta te snel op is. Ik vind de sprong naar de 20 weken echo wel heel heftig en ver, duurt nog 22 dagen, gelukkig genoet afleiding.

    Maar fijn zeg dat je een goed gesprek hebt gevoerd, wat hebben jullie afgesproken?
     
    EvitaDedu en twee vinden dit leuk.
  13. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hier ook uitgeshopt, alhoewel ik nu twijfel of ik wel of geen parasol erbij moet bestellen bij de kinderwagen.
    En ik kan niet wachten tot de 20weken echo dan kan ik de baby weer zien. En we hebben al een naam in gedachten.
    Ik wordt sowieso met 39 weken geholpen krijg een keizsrsnede met die termijn gelukkig vorige keer was ik ruim 41 weken toen werd ik pas ingeleid met spoedkeizersnede als gevolg
     
  14. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Hier ook veel zin in de 20 weken echo, nog 3 weken wachten helaas. Morgen wel controle bij vlk.

    Heb je in je vorige zwangerschap dan nooit een harde buik gehad? Het is een voorwerp, heb je die dan ook niet gehad? Je bloeddruk is verder wel in orde? Gezien je hoofdpijn?

    Hier trouwens al wel last van harde buiken, merk het aan het einde vd dag/savonds.
     
  15. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie al een naam in gedachten hebben!

    Ik ben er af en toe wel mee bezig maar manlief vind het nog niet nodig. Die wacht liever nog even tot de 20 weken echo met bedenken. Wij hebben de babykamer wel besteld! Was toch wel fijn wat korting!
     
    MLady, EvitaDedu en twee vinden dit leuk.
  16. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Ik beval sowieso in het ziekenhuis en twijfel nog over een keizersnede. Dus ben daar nog over aan het nadenken. Vorige keer met 39 weken en 1 dag een keizersnede gehad. Dus nooit over tijd geweest. Gelukkig heb ik nog de tijd om na te denken:o:
     
  17. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wij hebben geen koopjes gedaan tijdens black friday. Ik heb niet direct wat nodig, dus waarom zou ik.

    Ik kijk heel hard uit naar de 20weken echo. Met name ik wil extra bevestiging omtrent het geslacht van de baby. Pas dan wil ik bepaalde spulletjes aanschaffen, omdat het bijna allemaal geslacht gerelateerd is.

    Wij hebben thuis een beetje een pittig moment. C. zit midden in een sprong, waardoor hij best veel jengelt en random weigert om te eten.
     
    MLady, Sylva en twee vinden dit leuk.
  18. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Een parasol is denk ik wel handig. Ik heb het zelf niet, maar ik heb het wel gemist in de zomer.
    Fijn dat je al een naam in gedachten hebt. Wij hebben er nog niet over nagedacht, maar we hebben ook echt geen haast.
    Vind je het goed dat je sowieso een keizersnede krijgt?
     
    twee vindt dit leuk.
  19. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja ik mocht kiezen dus heb zelf gekozen voor keizersnede. Bij mij lukt niet snapje ik heb eerder kindje van 5 kg gebaard met veel gevolgen 10dagen couveuse en ikzelf op de ic, dus dat wordt hem niet.ik wil dat risico niet nemen. Dat is het mij niet waard. Oke ze zeggen natuurlijke bevalling is beter ditdat blabla maar nee hoor zelfs toen herstelde ik wel snel ondanks dat ik bijna 2 liter bloed had verloren. En ik zie niks van die snee gaat over die litteken dus dit geeft mij meer rust dan dat ik wordt ingeleid en meer complicaties krijg
     
  20. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ja je gelooft het dus niet, maar mijn hele buik is dus baby! Heb ook weinig vruchtwater in het algemeen dus overal waar je voelt is ''hard''. Toen mijn placenta losliet toen zei de VK je hebt een buik van een blokbeton en ik had echt zoiets van ''???'' Ik snap je niet zo goed :o:. Daarom sta ik dus met elk dingetje van zou dit het zijn?! :confused:

    Het is een voorwerp, heb je die dan ook niet gehad? --> Ik snap je niet :rolleyes:

    Ja bloeddruk is 101 / 67 ongeveer, gewoon prima (Ik heb deze week de bloeddruk meter van mijn vriend geeist, hij is fysiotherapeut en heeft er zo eentje als bij de VK/Huisarts

    Ik heb vooral steekjes savonds en zo'n zwaar gevoel :( Volgens google gewoon bandenpijn.
     

Deel Deze Pagina