Nu afwachten of t zichzelf opruimt. Volgende week vrijdag weer een echo om te kijken hoe ver het is opgeruimd en anders krijg ik medicatie. Hoop zo dat t er van de week uit komt. Dan maar meteen.
Heel veel sterkte meid. Ik hoop met je mee dat het zonder medicatie kan en dat je snel een plakker hebt. Hele dikke knuffel!
@schatje85 denk wel dat het 1 deze dagen los gaat komen, omdat je op het moment bloed. En je had eerder ook al bloedverlies gehad toch? Ik heb de vk een app gestuurd. Ze zijn allebei op het moment bezig. Vk bestaat uit 2 mensen. Maar nee, als ik weefsel verlies, zo groot op dit termijn, dan ga ik er niet meer van uit dat het nog goed zit.
Ik snap maar al te goed dat je hier vanuit gaat. Ik hoop alleen ongelofelijk hard dat het tegenovergestelde waar is. Verlies je nog steeds bloed of heb je krampen? Ook voor jou een hele dikke knuffel
Krampen heb ik nooit, niet bij menstruatie en ook niet bij een mk. Zelfs bij een bevalling kan ik tussen de weeen door slapen (been en rug). Nog nooit baarmoederkrampen in de buik gevoeld. Bloedverlies is nog steeds hetzelfde. Alleen bij afvegen en geen maandverband nodig. Het blijft zeg maar in de holte liggen sorry)
Vanmorgen vroeg al gedaan, maar ze hebben nog niks. Mijn test is ook niet kwijtgeraakt, daar was ik vnl bang voor. Echt nog afwachten. Hoorde van een kennis uit Alkmaar (heel ergens anders dan waar ik woon) dat die ook nog steeds wachten op de uitslag van hun test ook op maandag. Gewoon nog ff geduld hebben dus!
@schatje85 wat ontzettend naar nieuws, heel veel sterkte, ik vind het echt heel naar voor je. @Wensvooreenderde Heel naar ook je bloedingen, ik hoop echt dat het goed komt, ik duim voor je!
Meiden wat een vreselijke berichten! Zou er echt geen hoop meer zijn? Kan het bijv niet zijn dat het een tweeling was? En dat je dus nog zwanger bent??
@MLady Ik mag, als ik nog wil, morgen om 13 uur heen.(ik moet eerst werken tot 1245) Vk zei idd ook dat het een 2ling kan zijn. Ik weet het niet hoor. Ik ga wel heen, maar meer om te controleren of het in zn geheel is afgekomen. Ik verlies namelijk nog steeds maar weinig bloed.
Oh nee, wat een nare berichten @schatje85 en @Wensvooreenderde. Weet even niet goed wat ik moet zeggen. Wens jullie beide heel veel sterkte, en een dikke knuffel.
Het was een uitwendige echo. Dus dan een meisje? Wat balen dat je nog steeds geen uitslag hebt zeg! Hopelijk krijg je ‘m gauw. Wat een gedoe!