Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Lief dat jullie er allemaal naar vragen.
    Het gaat hier met ups en downs. Soms kan ik er gewoon over praten en dan maken we grapjes en lachen we en soms kan ik alleen maar huilen. Bloedverlies is sinds gisteravond sterk afgenomen heel klein beetje nog! Maar dat heb ik met een normale menstruatie ook. In de avond en nacht vrijwel niets om vervolgens weer los te barsten dus zal misschien nu ook wel zo gaan. Ik sliep laat en was om 5 uur alweer klaar wakker met t idee dat ik helemaal onder t bloed zat. Maar er was niets krampen nemen nu wel weer toe.
    Heb gisteren een vriendin gebeld die nog van helemaal niets wist ze was zo lief voor mij.

En nog een geluk bij een ongeluk ik begin nu ook nog echt verkouden te worden. Snotneus zere keel en af en toe een hoest. Even een afspraak maken voor een test. Kan ik ouders iig uitleggen waarom ik deze week dicht zit. Maar wel balen dat ik t huis nog uit moet voor n test!

@Wensvooreenderde heel veel succes zo met de echo. Hoop echt dat het voor jou wel goed afloopt.

@Keke91 heel veel plezier in Eindhoven. Lekker genieten.

2. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    schatje85 vindt dit leuk.
  3. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    @schatje85 heel veel sterkte. Dikke knuffel

Ik heb nog een beetje roze bij afvegen. Borsten nog steeds gevoelig en wat last van m'n onderrug. Zo raar. Denk dat het nog niet allemaal weg is en dat het nog weer doorbreekt

4. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
  5. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Hier zoals verwacht weer ineens heel veel. Ook weer erge rugpijn. En nog steeds zere borsten en de ader die vanaf mijn zwangerschap zichtbaar is op mijn borsten is nog steed heel duidelijk te zien.

Voor jou ook n dikke knuffel @Wensvooreenderde

6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Het kan best wel even duren voordat de zwangerschapssymptomen helemaal weg zijn. Dat maakt het naar mijn gevoel allemaal nog moeilijker.

Wat goed dat je er gisteren nog met een vriendin over hebt kunnen praten. Het kan alleen maar helpen om je verdriet te verwerken. Het valt zeker niet te onderschatten

7. Mmbro

Mmbro Actief lid

25 jan 2018
    101
    164
    43
    Vrouw
    Meiden,

Ik moest weer even bijlezen, maar lees alleen maar verdrietige dingen . Dat was natuurlijk niet waarvoor ik ging bijlezen.

Sterkte @schatje85 en @Wensvooreenderde! Laten we hopen dat jouw echo vandaag toch wat mooier nieuws heeft dan dat je verwacht nu @Wensvooreenderde!

Hier is de misselijkheid echt aan het toenemen en die geuren zijn af en toe zooooo vies. Heb gisteravond kokhalzend lasagne staan maken omdat het zo stinkt. En vanmorgen wilde zoonlief een plakje ketelworst; yeak getverderrie wat stinkt dat zeg.

Ik mag dinsdag voor een echo en ben ook echt enorm aan het aftellen. Hoop zo dat alles goed is. Tis fijn dat de klachten nu wat meer worden, maar op momenten dat die dus niet zo aanwezig zijn blijf ik onzeker. Ik ga dinsdag wel gelijk vragen of ik nog een keer tussendoor mag voor een echo aangezien ik toch wel erg bang ben dat het rond de 10 weken misgaat. (Eerder meegemaakt en ik denk dat een extra check mij meer geruststelling zal geven)

Verder de coronatesten die ik voorbij zag komen; tsja: het beheerst een beetje ons leventje op dit moment, maar ik ben er vrij nuchter over. Werk ook in de zorg. Als we allemaal proberen ons een beetje aan de afspraken te houden; dan komen we er vast wel goed doorheen.

Ieniemienies en schatje85 vinden dit leuk.
  8. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Oh neee! :cry: Sterkte

9. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    wat vreselijk nieuws! Sterkte Meis :cry:

10. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Wat een verdrietige berichten allemaal......
    heel veel sterkte xxx

hier stijgt de hcg en het oestrogeen lekker door. Elke ochtend boven de pot, en vandaag ook na het ontbijt. Wat een belabberd gevoel... maar ook wel weer een “aangename” bevestiging.
    Maar alleen toch best lastig met een rond stuiterende peuter....liefst kruip ik in een hoekje met mijn iPad en een appel.

11. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Die geuren zijn soms echt niet te harden he :confused:. Hoe lastig het soms ook is, ik ben toch ook telkens blij met de bevestiging.

Hopelijk mag je tussendoor voor een echo komen en ben je wat gerust gesteld.

Mmbro vindt dit leuk.
  12. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    @Wensvooreenderde ben erg benieuwd naar je echo!! #fingerscrossed

Hier gelukkig nog niet heel misselijk, alleen als ik te laat eet of te veel of te weinig haha.
    Verder nog steeds erg moe en heel chagrijnig!

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @schatje85 jeetje meid *knuff* Ik vind het zo verdrietig allemaal :cry:

@Wensvooreenderde ik krijg je even niet uit m'n gedachte. Ben zo aan het hopen voor je dat het goed zit.

@Mmbro verschrikkelijk hè dat geuren nu zo hard binnen komen, niet te doen.. :confused: Hopelijk heb je dinsdag een hele mooie echo!

Hier voor de derde dag licht misselijk als ik te lang niet eet en verder gaat het eigenlijk goed! Nog steeds geen medicatie hoeven te nemen, ik vind het stiekem eigenlijk wel fijn. Verder net als @novemberzes nog wel moe en soms goed chagrijnig :rolleyes: en nog steeds gevoelige boobies en mega véél afscheiding.

novemberzes, schatje85 en Mmbro vinden dit leuk.
  14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
  15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
  16. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Helaas meiden. Mijn baarmoeder is leeg. Zit nog een lege holte en een klein beetje bloed.
    Nog even nagepraat met de vk, ze hadden een dubbele afspraak voor me ingepland. Ze konden me doorsturen naar de gyn als we dat graag willen, maar voor nu willen we dat niet. We zaten voor onze oudste in de mmm en die stress willen we niet meer.
    Ik ga miss wel een algeheel bloedonderzoek aanvragen bij de ha. Eens kijken hoe het is gesteld met mijn lichaam. Voor nu laten we het even zo, maar als de meeste emoties weer een beetje normaal zijn, gaan we praten en knopen doorhakken. 1 we gaan naar de gyn en gaan nog echt voor een kindje, of 2 we stoppen en houden het bij onze 2 heerlijke, gezonde jongens, maar die keuze moeten we nu nog even niet maken.

17. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ach wat een verdriet. Lief dat ze een dubbele afspraak hadden ingeboekt en dat je nog wat hebt kunnen napraten. Om de mmm weer in te gaan, die beslissing kan echt wel even wachten. Neem in tussentijds wat tijd voor jezelf, elkaar en die heerlijke kindjes die je al hebt. Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel!

Wensvooreenderde vindt dit leuk.
  18. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Hoe wel je het wel verwacht had is het natuurlijk ontzettend kloten nieuws. Dikke knuffel van mij!
    Heftig en dan al voor jullie de zoveelste achter elkaar. Ik heb met jullie te doen. Denk aan je zelf. Sterkte

Wensvooreenderde vindt dit leuk.
  19. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ach nee wat super naar.. heel veel sterkte. :( Ergens wel 'fijn' dat je lichaam het tenminste zelf door heeft en op lost. Maar dit is gewoon super rot, voel echt met je/jullie mee.
    Nu nog niet te ver verder denken inderdaad, eerst dit even een plekje geven..

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ach nee! :( Wat een enorm verdrietig nieuws @Wensvooreenderde :cry: Hele stevige knuffel voor jou! Probeer het eerst een plekje te gaan geven voor je weer aan de toekomst denkt. Heel veel sterkte meis! ❤️

Deel Deze Pagina