Ik heb bij de eerste altijd normaal gegeten en nooit gespuugd of heel extreem misselijk geweest maar ben de eerste weken toen 7 kilo afgevallen. Uiteindelijk +7 kilo geëindigd. En na de bevalling was t -14 kilo. Nu kan het bij mij niet zo veel kwaad mocht ook niet teveel aankomen in de zwangerschap van de verloskundige. Ivm gewicht. ik zit nu ook alweer op -0,5 sinds vorige week
@ciprilla wat n nacht zeg! Hopelijk kom je vandaag een beetje aan t rusten toe. Ik was even vergeten hoe t voelde die eerste weken qua moeheid! Pffff Net de verloskundige gebeld. Volgende week een vroege echo. Volgens mij eigen termijn ben ik dan zo’n 5,5 week... ze wilden eventueel ook wel bloedprikken om hcg te bepalen. Maar t is allemaal maar wachten wachten wachten. Voor nu gekozen voor de echo. Mocht er wat zijn mag ik dag en nacht aan de bel trekken. Nu alles proberen los te laten.
♡ Uitgerekend 1 - 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - 2de kindje MLady - 40 jaar - 2de kindje Stellasmommy - 2de kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - 2de kindje YellowEyes - 24 jaar - 2de kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - 3de kindje Marni1 - 31 jaar - 3de kindje xLollypop - 27 jaar - 2de kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - 2de kindje 5 mei 6 mei Ieniemienies -36 jaar -3de kindje 7 mei 8 mei Masa0903 - 26 jaar - 3de kindje Schatje85 - 35 jaar - 2de kindje JustBreathe - 35 jaar - 1ste kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Afspraken: 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? - Sylva 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 12 september - eerste echo - Marni1 15 september - intake vk - MLady 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - eerste echo + intake vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 29 september - eerste echo + intake vk - Masa0903 1 oktober - eerste echo - MLady 13 oktober - termijnecho + controle - Sylva ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweedd kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei 10 mei 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Afspraken: 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? - Sylva 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 12 september - eerste echo - Marni1 15 september - intake vk - MLady 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - eerste echo + intake vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 29 september - eerste echo + intake vk - Masa0903 1 oktober - eerste echo - MLady 13 oktober - termijnecho + controle - Sylva ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweedd kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei Wensvooreen3e - 34 jaar - derde kindje 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei 10 mei 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Afspraken: 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? - Sylva 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 12 september - eerste echo - Marni1 15 september - intake vk - MLady 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - eerste echo + intake vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 29 september - eerste echo + intake vk - Masa0903 1 oktober - eerste echo - MLady 13 oktober - termijnecho + controle - Sylva ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweedd kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei Wensvooreen3e - 34 jaar - derde kindje 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei 10 mei 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Afspraken: 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? - Sylva 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 12 september - eerste echo - Marni1 15 september - intake vk - MLady 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - eerste echo + intake vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 24 september - vroege echo - novemberzes 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 29 september - eerste echo + intake vk - Masa0903 1 oktober - eerste echo - MLady 8 oktober - echo + intake - novemberzes 13 oktober - termijnecho + controle - Sylva ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweedd kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei Wensvooreen3e - 34 jaar - derde kindje 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei 10 mei 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei Afspraken: 31 augustus - Langs de Gynaecoloog voor medicatie bespreken. 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? - Sylva 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 12 september - eerste echo - Marni1 15 september - intake vk - MLady 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - eerste echo + intake vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 24 september - vroege echo - novemberzes 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 29 september - eerste echo + intake vk - Masa0903 1 oktober - eerste echo - MLady 8 oktober - echo + intake - novemberzes 13 oktober - termijnecho + controle - Sylva ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------
Ik heb gister avond enorm steken gehad in mijn lies, alsof er een elastiekje strak stond gespannen. Echt dit is zo'n andere zwangerschap. Misselijk, hoofdpijn, honds moe (#LifeOfAnMom!) en dan die gekke krampjes en steekjes.
@ciprilla Dat is ook zo. We zijn in februari nog een weekend geweest in Bosrijk . Dat was echt zoooo leuk! Wat een heftig nachtje dan zeg, pfff hopelijk kun je vandaag een dutje doen. Helpt het niet om wat te eten, wat kleins ofzo? En over dat aankomen, ik ben vrij slank, was een paar kg afgevallen voor de vakantie, ongeveer 4/4,5 door niet meer te snoepen en gezond te eten! Na de vakantie weer 1/1,5 erbij en daar blijf ik nu op hangen. Wil niet perse afvallen ofzo, maar wil wel gezond eten. Daar val ik nu niet meer mee af, eerder wel . Dus dat verandert nu al wel. Bij mijn andere twee zwangerschappen kwam ik zo’n 12/13 kg aan. Dus hoop dat dat nu weer zo is! @Wensvooreenderde prima oploop zo toch? Hij is goed donkerder hoor! @novemberzes mooie rij met testen ook! @Sylva, zolang je gezond eet en je voedingsstoffen binnenkrijgt is het goed toch? @schatje85 goed dat je gebeld hebt & nu aftellen naar de echo! @Masa0903 war gek dat het zo anders is. Misschien een jongen deze keer? Heb je een voorgevoel? Mijn man denkt bij ons ook een jongen, al zei ie vorige week nog een meisje haha. Ik ben wel echt heel benieuwd! Duurt nog wel een week of 9/10 voor we daar achter kunnen komen .
@Marni1 Ik hoop stiekem een jongetje (we hebben aan een kant van de familie alleen maar meiden lees: 5!) maar een meisje zou ik ook niet erg vinden, heerlijk meiden huishouden <3
Fijn dat je snel op controle mag en dat dag en nacht mag bellen als er wat is. Gelukkig wilt bloed op zich niks zeggen. We blijven duimen!
Ik krijg soms ook enorme steken, vooral bij het recht staan. Ik kan me niet herinneren dat dat bij mijn eerste zwangerschap zo snel al begon. Hier is de vermoeidheid ook toegeslagen. Misschien toch maar een dutje doen straks, samen met C.
Wij hebben toch ook echt wel het gevoel dat het een jongetje wordt. 50% kans dat het juist is . Eigenlijk maakt het me nog maar weinig uit.
Bijzonder wel dat je soms zo een duidelijk gevoel kan hebben over wat het is he. Ik weet 300% zeker dat het een meisje is. Maar een jongen zou ook welkom zijn. Al moet ik dan wel even schakelen LOL. Mijn man is er van overtuigd dat het een tweeling is. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dus al 14 jaar zeg: ik wil geen kinderen, maar als het toch gebeurd dan wil ik een tweeling. Dan zijn we meteen maar compleet ook. Dus ik krijg er wel een beetje zenuwen van. We zijn nu een weekje op vakantie. Dus volgende week maandag even afspraak huisarts maken. Ik slik een aantal medicijnen en heb fors overgewicht. Dus even kijken hoe of wat. Ik had vanochtend een spijkerbroek aan gedaan. Die paste prima maar zat gewoon niet lekker. Dus maar een trainingsbroek aangedaan.
@schatje85 fijn trouwens dat het nu weer rustig is en dat ze zo behulpzaam waren aan de telefoon. Hopelijk snel duidelijkheid, rust en positief nieuws.
Ik heb hier nog geen idee. Deze zwangerschap lijkt nu nog op die van mijn zoontje, daarom denk ik ergens een jongetje (ook al slaat dat nergens op ) maar een meisje lijkt me ook wel heel erg leuk. Ik zou het allebei wel graag een keer willen ervaren dus daarom een lichte voorkeur voor een meisje.
Dames vraagje. hebben jullie ook zo’n enorm trekkend gevoel in de baarmoeder? Net n soort bandenpijn? En ik heb het constant heel warm verder geen koorts ofzo, 37,3. Herkennen jullie dit ook. En helaas weer n beetje spotting. Gelukkig heel licht roze. Net net als gisteren en vrijdag dat het begon met rood...
Wat een gezelligheid hier! Helaas zelf weinig tijd om mee te kletsen... Wil wel graag effe van me af klagen - opgeblazen buik (broeken al op elastiekjes) - winderig, geborrel in buik, ontlasting anders - hondsmoe - geen eetlust - soms ineens flauw/weeïg (dan ff crackertje eten) - steken in liezen - verse halfvolle melk is ineens goor - af en toe oneens overal jeuk - af en toe wiebelbenen in bed - gevoelige tepels (borsten voelen gespannen, maar bh zit nog normaal) - heb op de gekste momenten ineens zin in lekkere vette kippenpoten Vrijdag naar centerparcs met schoonouders, hoe ga ik dat aanpakken met mijn broeken... Tips anyone??
Heb zelf niet getempt, maar hoge temp is wel goed teken hoor! Man voelde mijn handen vanmorgen en die merkte toevallig ook op dat hij mij lekker warm vindt!