Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Meiden ik ben vanmorgen wat verloren, weet niet of dit t vruchtje was. Ik zal het even proberen om te beschrijven.

het was ongeveer 2/2,5 cm lang, wel smal maar ong 1 cm(denk ik). Heel stug en hard, moeilijk in te drukken. Was heel donker van kleur bijna zwart, binnen in leek wel iets te zitten maar kon er zelf geen embryo oid van maken. Nu zat er zo goed als geen vruchtwater in en de zak bijna strak om het kindje, dus anders dan bij n normale zwangerschap van 6+4. (Dit hadden we op de echo geconstateerd toen t hele circus begon)
    Zou dit het vruchtje zijn geweest? Inmiddels al door de wc gespoeld:oops: morgen ochtend maar even bellen met de vk (stond toch al een bel afspraak om door te geven of ik iets verloren ben)

2. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Wat naar dat je nu nog niet meer weet @Mayson ga je nog een echo plannen?

@schatje85 het klinkt voor mij niet als het vruchtje maar meer als een stolsel. Het vruchtje dat ik verloor was ongeveer zo groot al jij beschreef en ik was 9 weken. Maar je zag heel duidelijk oogjes, neus, mond etc.
    Zou het vruchtje 6 weken oud moeten zijn? Ik heb niet het idee dat je dan al iets kunt zien?

3. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    T vruchtje was gegroeid tot 6+4 zeiden ze. Ik heb wat foto’s op internet op gezocht en zij heeft mij wat materiaal laten zien dat er idd zo klein al echt wat te zien is. Maar wel heel klein, geen handjes en zo hoor. Maar wel de vorm

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #2804 MLady, 4 okt 2020
    Laatst bewerkt: 4 okt 2020
    Het klinkt als een stolsel, wat je eerder beschreef. Ik heb na de 1e ivf een héél vroege mk gehad, zo vroeg dat ik die zelden meetel (en ook niet in mijn handtekening heb). Ik was denk ik tegen de 5w. En toen kwam er ook zoiets uit. Tegen zwart aan, taai van structuur. Toevallig niet een foto van gemaakt?

Hopelijk komt er echt snel iets wat duidelijk lijkt op een embryootje x

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Och wat waardeloos allemaal... Kan me je gevoel van niet zwanger voelen goed voorstellen!!

Hier moet ik juist NIET plassen bij UITwendige echo's...
    Jammer dat tijdens het telefoongesprek voorafgaand aan jullie afspraak niet ter sprake is gekomen dat ze geen inwendige echo's doen! :$ Je schrijft "dus we zijn naar huis gestuurd", bedoel je dat er helemaal geen echo is geweest? Moesten jullie nu wel betalen dan? Zuur hoor :confused:

Knuf

6. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Zo dan.... leg ik anders even mijn kleine smurf op bed en vergeet ik de luier gewoon om te doen o_O Alles onder de pies... natuurlijk.

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Jemig, wat een ellende zeg.. Nog geen steek wijzer en je gaat je alleen maar rotter voelen :( Hopelijk vinden jullie snel een verloskundige waar je op korte termijn bij terecht kunt en die wel een inwendige echo kan doen. Wat een rot situatie zit je in, bah.

@schatje85 wat rot hè dat je zo niet weet hoe of wat. Het klinkt meer als een stolsel dan het vruchtje. Wanneer heb je weer een controle?

Oh chips :$

dunnie vindt dit leuk.
  8. Virginmojito

30 sep 2020
    11
    31
    13
    Vrouw
    Nou daar schiet je ook niks mee op, @Mayson Ga je van verloskundige wisselen? Ik zou me denk ik niet meer erg thuisvoelen bij iemand die zo kort door de bocht reageert.

Dankjulliewel voor de geruststellingen over het niet meer voelen van de kwaaltjes. Ik kijk wel heel erg uit naar de volgende echo, maar die is pas 16 oktober. Tot die tijd weer zenmaster worden :)

Mmbro, Sylva en MLady vinden dit leuk.
  9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Zwangerschapsdementie...? Oeps!

dunnie vindt dit leuk.
  10. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Mijn kwaaltjes gaan ook heel hard op en af. Enerzijds vind ik dat wel leuk, maar ik word daar ook wel een tikje onzeker door. Ik ga er wel vanuit dat het heel binnenkort beter zal gaan met de kwaaltjes. Tijdens mijn eerste zwangerschap waren ze rond 11 weken bijna helemaal weg. Dus ook ik zal blij zijn wanneer het tijd is voor de volgende echo

11. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Oh jee dat is ook niet fijn

dunnie vindt dit leuk.
  12. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ik moet morgen even bellen of ik wat verloren ben of niet, omdat ik voor woensdag een afspraak in het ziekenhuis heb staan voor medicatie om het op te wekken. Anders krijg ik na controle bij de verloskundige na een week geloof ik en dan weer na 6 weken. Heel netjes!
    Ik moet zeggen na het verliezen van dat “ding” noem het maar even zo. Heb ik geen bloedverlies meer. Net n heel klein stipje met afvegen maar tot aan dat ding was het vanaf vrijdag 25/9 helder rood! Fingers crossed!!!

Keke91, YellowEyes, Mmbro en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    oeps! Lekker klusje om op te ruimen!
    Vergeet je ook niet snel weer denk ik.

dunnie vindt dit leuk.
  14. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat je het ergste gehad hebt nu!

schatje85 vindt dit leuk.
  15. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Oh neeee :eek:
    Dat doe je geen 2e keer meer, denk ik haha.

dunnie vindt dit leuk.
  16. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik hoop heel hard voor je dat het effectief het vruchtje was en dat je geen medicatie hoeft om het op te wekken. Zie je het zitten om morgen weer te werken?

17. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ja mijn vriend gaat morgen een andere verloskundige praktijk bellen om te vragen of zei ons een echo kunnen doen en of we over kunnen stappen door deze rare ervaring met de huidige verloskundige praktijk. Ik heb daar al eerder naar gebeld maar zei zaten toen al vol dus vandaar een andere verloskundige praktijk gebeld. Hoelijk kunnen ze iig 1 echo doen dan weten we meer. En we hopen stiekum zo toch nog missc hjien een plekje te kunnen krijgen daar. Goede verhalen over die praktijk.ik ben benieuwd wat ze zeggen morgen tijdens het bellen. Hopelijk morgen avond nog een echo. Dat gaan we iig proberen. Maja of het allemaal gaat lukken. Ben benieuwd. Hopelijk hebben ze begrip

EvitaDedu, YellowEyes, dunnie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fingers crossed :thumup:

Mayson vindt dit leuk.
  19. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Nee we hoefde gelukkig niets te betalen. Omdat ze ons niet kon helpen. Geen vruchtholte of vruchtje of baarmoeder kunnen zien. Alleen maar mn darmen en een lege blaaso_O:confused:.

20. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Och jeej, wat schrikken lijkt me dat zeg. Ik vind het heel erg voor je. Al wist je dat het niet goed zat en dat je wat zou gaan verliezen. Lijkt me toch heel confronterend maar wel weer fijn omdat je nu weet dat je straks weer opnieuw een kans kan maken zwanger te raken. Ik wens je heel veel sterkte toe. Ben je er veel verdrietig onder of niet? Digitale knuffel

schatje85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina