Ik heb ook totaal geen puistjes nu. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik er wel regelmatig op mijn rug en schouders.
Ik ga disney channel / + uitzoeken, dank voor de tips Gecondoleerd met het verlies van je opa! Wat is het toch een rotziekte... Is hij in het ziekenhuis overleden? Kon er iemand bij zijn...? Zoveel familie verloren in zo'n korte tijd, wat een verdriet, heftig hoor... Wat goed dat je TL zo fijn reageerde! Dat is echt een zorg minder
Oh wat verschrikkelijk zeg, in zo’n korte tijd zo veel dierbaren die je hebt verloren. Heel veel sterkte! ❤️ Wat fijn dat jouw teamleider zo goed reageerde, zo hoort het. Heerlijk zeg.
Serieus. Mijn man zit aan de andere kant van onze driezitter en hij heeft op zijn bijzettafeltje aan een glas sinas. Serieus. Gewoon sinas. Het is net of ik een zak van die duodrop fruitgums onder mijn neus heb. Gaaaaatver
Hele goede echo gehad, geweldig beweeglijk kleintje. Alles erop en eraan. Zo leuk ook die bewegende armpjes en beentjes, helemaal op een neer stuiteren. Ben weer een dag vooruit gezet, uitgerekende datum is 30 april 6 echo’s meegekregen, helemaal happy.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 30 april ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 2 mei ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede 10 mei ?♡ Mayson - 35 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 7 oktober - telefonische intake - YellowEyes 8 oktober - termijnecho (10+1) - Keke91 8 oktober - echo + intake (9+2) - novemberzes 8 oktober - termijnecho (10+3) - Lindavvv 9 oktober - termijnecho + NIPT(11+2) - Yara7 11 oktober - termijnecho - Marni1 12 oktober - termijnecho - xLollypop 12 oktober - 2de echo kloppend hartje? - Mayson 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho - Masa0903 (11+3) 20 oktober-termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober-tweede echo - Feliinea 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 8 november - geslachtsbepaling - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla 15 november - geslachtsbepaling (15+6) - YellowEyes December 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85 Wensvooreenderde ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Superfijn! @YellowEyes @ voelen; ik voelde onze 1e met 19 weken, de 2e met 14 weken en de 3e met 12 weken. Nu heel benieuwd wanneer ik deze kleine ga voelen. Ik hoop stiekem natuurlijk ook zo vroeg.... @ namen; wij hebben nog een meisjesnaam die we nog steeds superleuk vinden (we kregen immers als 3e een jongen dus hadden die naam toen niet nodig) Jongensnamen is even zoeken maar we hebben 2 potentiele kanshebbers; en nog 30 weken zwangerschap te gaan dus nog alle tijd om daar goed over na te denken. @ pukkels; de explosie aan de linkerkant van mn gezicht begint nu te minderen. Nu is mn haargrens aan de beurt .
@Mayson ... weet jij al meer? Kon je terecht bij die andere verloskundige? (Mocht ik in alle berichten er overheen gelezen hebben, dan sorry alvast)
Zoooo geslachtsbepaling ook mooi gepland, 12 november. Denk dat we het deze keer met een taart gaan doen, vorige keer een ballon geprikt. En natuurlijk maar een beperkt aantal mensen uitnodigen, gezien de Corona maatregelen. Gaan jullie een geslachtsbepaling laten doen en ook via een taart oid? Of gewoon puur de echo?
Ja hier ook geslachtsbepaling maar alleen via echo voor ons samen. We gaan het wel vertellen aan mensen maar geen gender reveal. Ik vind het leuk om te zien als mensen het doen hoor. Maar niet voor mezelf. Ik las laatst dat degene die het ooit begonnen is er op terug komt omdat haar zoon of dochter (weet even niet meer wat het was) zich als genderneutraal identificeert. Dat vond ik ook wel weer grappig. Zelf durf ik het nu ook niet hoor. Want stel dat het een jongen is wil ik dat even kunnen verwerken.
Wij gaan het ook samen via een echo laten bepalen. Wil het zelf ook eerst ‘verwerken’. Voor de overige mensen doen we wel een mini reveal (ook dmv een taart).
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 28 april ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje 30 april ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 2 mei - 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede 10 mei ?♡ Mayson - 35 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 7 oktober - telefonische intake - YellowEyes 8 oktober - termijnecho (10+1) - Keke91 8 oktober - echo + intake (9+2) - novemberzes 8 oktober - termijnecho (10+3) - Lindavvv 9 oktober - termijnecho + NIPT(11+2) - Yara7 11 oktober - termijnecho - Marni1 12 oktober - termijnecho - xLollypop 12 oktober - 2de echo kloppend hartje? - Mayson 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho - Masa0903 (11+3) 20 oktober-termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober-tweede echo - Feliinea 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 8 november - geslachtsbepaling - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla 15 november - geslachtsbepaling (15+6) - YellowEyes December 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85 Wensvooreenderde ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'