hahaha zo herkenbaar! Manlief zat net naast me met een kauwgompje in zijn mond. En hij is nogal van het commentaar leveren op tv.... heb hem vriendelijk verzocht zijn mond te houden omdat ik niet goed werd van de lucht van de kauwgom lol wat fijn @YellowEyes ! @namen, jongen wisten we al. Die staat nog van de vorige zwangerschap. En een meisje weet ik eigenlijk ook al haha. Al moet ik zeggen dat het met die smurf nu tijdens de zwangerschap wel 10 keer veranderd is, om uiteindelijk toen ze geboren was toch bij de eerste naam te blijven. Ook mooi! En grappig... we wisten pas 10 min na de geboorte dat het een meisje was van de week (als ik me beter voel zonder dreigen in te storten) maar even een zwangerschap broek kopen... kan moeilijk in mijn jogging broek op het werk komen. Niks zit meer lekker!! Nu al niet.... pffff ik was trouwens nu 3 kilo aangekomen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 2 mei ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede 10 mei ?♡ Mayson - 35 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 5 oktober - termijnecho (10+2) - YellowEyes 7 oktober - telefonische intake - YellowEyes 8 oktober - termijnecho (10+1) - Keke91 8 oktober - echo + intake (9+2) - novemberzes 8 oktober - termijnecho (10+3) - Lindavvv 9 oktober - termijnecho + NIPT(11+2) - Yara7 11 oktober - termijnecho - Marni1 12 oktober - termijnecho - xLollypop 12 oktober - 2de echo kloppend hartje? - Mayson 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho - Masa0903 (11+3) 20 oktober-termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober-tweede echo - Feliinea 23 oktober-termijnecho - dunnie 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 8 november - geslachtsbepaling - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla December 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85 Wensvooreenderde ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Jemig wat gaan jullie hard! Hier heel druk met verbouwen, heb af en toe even bij gelezen, maar niet te doen dit @JustBreathe Ik was bij onze eerste er ook van overtuigd dat t een meisje was, je raad het al... t is een jongen geworden Ik moest even slikken toen de bak het zei, maar na een tijdje wende het en nu maakt t niks meer uit. Dus ookal zit je helemaal mis, komt goed @EvitaDedu wat heerlijk! 25 graden! Heel jaloers! @Mayson heb je nog contact gehad met je huidige vk? En ook erg benieuwd of je een andere echo hebt gepland @schatje85 wat goed dat je voor jezelf kiest. Het beste wat je voor jezelf kunt doen nu, hoop dat je snel weer op knapt. @YellowEyes mooie echo! Hier vorige keer niets verteld aan de omgeving, dat doen we niet weer, ik werd helemaal gek van het gezeur. Dus nu nog een creatieve manier zoeken om het bekend te maken in Corona tijd @Insomniac gecondoleerd met je opa. Lijkt me verschrikkelijk om zo iemand kwijt te raken. Fijn dat je TL goed reageerde, ben wel benieuwd wat je doet qua werk? @Gember, bij mij hielp gemberthee afgelopen dagen wel iets tegen de misselijkheid en in de buitenlucht is het bij mij bijna direct over Hier niet veel puistjes, maar haargroei op vreemde plekken *genant* en verder ben ik vooral echt enorm moe, dat kan ik me van nr 1 niet herinneren en ik heb er ook helemaal geen tijd voor @voelen ik heb geen idee meer wanneer ik de eerste voelde, vrij laat volgens mij
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 28 april ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje 30 april ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede 10 mei ?♡ Mayson - 35 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 7 oktober - telefonische intake - YellowEyes 8 oktober - termijnecho (10+1) - Keke91 8 oktober - echo + intake (9+2) - novemberzes 8 oktober - termijnecho (10+3) - Lindavvv 9 oktober - termijnecho + NIPT(11+2) - Yara7 11 oktober - termijnecho - Marni1 12 oktober - termijnecho - xLollypop 12 oktober - 2de echo kloppend hartje? - Mayson 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho - Masa0903 (11+3) 20 oktober-termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober-tweede echo - Feliinea 23 oktober-termijnecho - dunnie 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 8 november - geslachtsbepaling - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla 15 november - geslachtsbepaling (15+6) - YellowEyes December 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85 Wensvooreenderde ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik weet niet waarom ik het doe maar ik klik steeds op forum onderwerpen die over slechte 20 weken echo’s gaan of waarbij kindjes toch afwijkingen blijken te hebben na de geboorte die niet eerder zijn geconstateerd. Word er HELEMAAL naar van en raak half in de stress terwijl er (nog) niks aan de hand is
@Insomniac gecondoleerd met het verlies van je opa. Jeetje wat heftig zoveel in zo’n korte tijd. Heel veel sterkte. @YellowEyes wat een mooie echo. Gaat allemaal zo snel alweer 10 weken!
Hoi dam eed, Mijn vriend heeft vanmorgen de andere praktijk gebeld maar die zaten nog steeds vol. Bekende dat ze wel meer negatief hebben gehoord over onze praktijk waar we nu zitten. Afraffelen, negatief bij en met bevalling geen goeie begeleiding. Alleen die andere zitten nog steeds vol dus konden niets voor ons doen. Ik heb de huisarts gebeld toen straks om te proberen bij gynaecoloog door te laten verwijzen. Huisarts zei "ik kan je wel door verwijzen naar gynaecoloog maar daar staan ook wachtlijsten en misschien pas over 2 weken plek schiet je niks mee op". Huisarts ging daarna bellen met onze vk praktijk omdat er niet professioneel behandeld is bij ons. De vk belde mij en vroeg waar we mee zaten en gaf excuses en hebben de echo vervroegd naar a.s. woensdag middag en de afspraak van volgende week maandag heeft ze laten vervallen. De echo afspraak hebben we bij een collega van haar want zelf zat ze vol. Misschien wel goed misschien, een andere verloskundige. Ze reageerde wel een beetje raar hoor. "Ow maar als er wat is hebben we liever dat je ons gewoon belt". Ja snap ik. Dan gaan de verhalen niet in de rondte. Maar als je ergens negatief word geholpen dan ga je zoeken naar een andere oplossing. Ik ga mijn datum aanpassen op de lijst.
@YellowEyes wat een mooie echo. En ook zo scherp. Wat gaat dat snel 10 weken alweer. @Insomniac gecondoleerd met het verlies van je opa. Jeetje wat heftig zoveel mensen verloren in zo’n korte tijd. Heel veel sterkte toegewenst.
Slapen jullie ook zoveel meiden? Ik ben de hele dag moe. Moeilijk om vol te houden met werken van 8-18 uur. Daarna eten koken, dochter douchen en naar bed brengen. Daarna plof ik neer op de bank en slaap ik met 10 minuten. Savonds rond 23 uur maakt mn vriend me wakker om nog wat samen te drinken brood smeren voor iedereen voor de volgende dag en tegen 00:00 naar bed. Slaap ik niet meteen omdat ik savonds al heb geslapen en lig ik nog wat te draaien. Sochtends als mn vriend naar het werk gaat word ik sinds een paar weken ook wakker. Moet dan plassen want een volle blaas. Ligt dan niet meer lekker. Soms slaap ik dan weer verder en ben ik moe met opstaan. Begint het weer opnieuw. Het liefst lig ik tegelijk met mn dochter op bed Maja ook niet gezellig voor mn vriend als hij de hele dag werkt en thuis komt en ik alleen maar slaap. Hebben jullie daar ook last van? Heeel veeel moe en de hele dag wel kunnen slapen?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 28 april ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje 30 april ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede 10 mei ?♡ Mayson - 35 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 7 oktober - telefonische intake - YellowEyes 7 oktober - 2de echo kloppend hartje? (9+2) - Mayson 8 oktober - termijnecho (10+1) - Keke91 8 oktober - echo + intake (9+2) - novemberzes 8 oktober - termijnecho (10+3) - Lindavvv 9 oktober - termijnecho + NIPT(11+2) - Yara7 11 oktober - termijnecho - Marni1 12 oktober - termijnecho - xLollypop 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho - Masa0903 (11+3) 20 oktober-termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober-tweede echo - Feliinea 23 oktober-termijnecho - dunnie 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 8 november - geslachtsbepaling - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla 15 november - geslachtsbepaling (15+6) - YellowEyes December 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85 Wensvooreenderde ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
@YellowEyes wat een mooie echo! Ik weet niet wat wij met de geslachtsecho willen doen. Ik vind het wel oke om het te vertellen, maar mijn vriend wil het groter aanpakken en hij wil eigenlijk ook niet dat wij twee het weten tot de onthulling. Ik ben daar niet zo goed in haha.
Ik weet ook nog niet wat we met de geslachtsbepaling gaan doen. We hebben het er nog niet echt over gehad. Eerst maar eens kijken of het allemaal goed zit. Mocht dat wel het geval zijn dan zou ik het wel graag willen weten. Ik vind dat wel praktisch en ook een stuk leuker om naar uit te kijken. Dan krijgt het meer vorm en ook leuk voor F. Als ze weet dat ze naar een broertje of zusje uit kan kijken. Een genderparty ofzo gaan we niet doen. Dat vinden we zo'n commercieel gebeuren. Vinden wij schooierig overkomen naar onze naasten. Zijn ze verplicht een cadeautje te kopen. Terwijl ze dat ook vast gaan geven met de geboorte. Ik denkbaar we als we die echo hebben gehad het eerst een paar dagen ofzo voor onszelf houden, even laten landen. En daarna onze ouders en broers/zussen vertellen.
Fijn dat de echo nu morgen is @Mayson . Hopelijk is de tweede ervaring beter dan de eerste. Wij doen ook geen genderreveal. Vorige keren ook niet gedaan, vind dat zelf te groots ofzo, dat past niet bij ons. Ik denk ook dat we het niet perse overal bekend gaan maken, vertel het onze naasten, maar ga het niet op social media zetten ofzo! Als het mag wil ik mijn dochters wel meenemen tijdens de geslachtsecho. Als dat niet mag wil ik een minitaartje laten maken met vulling in blauw of roze, zodat zij hem aan kunnen snijden samen.
Ik slaap het liefst de hele dag. Nu een paar dagen thuis omdat ik me zo slecht voel. Ik ga elke middag met mijn mupke samen naar bed en gelukkig heeft ze haar slaap ook echt even nodig, want daardoor kan ik tussen de middag ook zo 1.5 uur slapen. De avond lig ik er rond 22.00 weer in. Mij best, kennelijk heb ik het nodig. Baby maken kost veel energie.
Ik heb mijn echo kunnen verzetten naar 15.20u as donderdag Kon geen oppas regelen voor 20u dus nu hoef ik ook minder lang in spanning te zitten haha. We hebben de vorige keer trouwens het geslacht bekend gemaakt dmv een taart. Was echt een heel gezellige dag. Familie bleef lunchen. Voor mij hoeft het nu ook niet zo groot.
Wel grappig! Ik heb enorm de behoefte om het nu niet te willen weten, er wordt straks zoveel bepaald in mijn zwangerschap, dat er een verrassing in mag zitten. Als er een meisje komt, super leuk, als er een jongen komt dan echt een benjamin. Mijn vriend word vooral beïnvloed door zijn moeder om het wel te weten. namen ben ik wel mee bezig, vriend nog niet! Ik ben enorm moe! Kan een gat in de dag slapen.