Ja dat moet je ook gewoon niet doen! Je gaat toch ook niet zoeken naar foto's van vreselijke auto-ongelukken of afgehakte hoofden, alsof dát je gaat overkomen? Beetje op jezelf passen hoor
Ik moest even lachen, maar ik heb gisteren dus filmpjes gezocht over een MA met 9 weken. Misschien een stukje verwerking van afgelopen mei. En daarna heb ik goede echo filmpjes opgezocht met het termijn wat ik donderdag ben
Wij hebben het trouwens nog steeds aan helemaal niemand verteld. Hoe kunnen we dit zo goed voor ons houden? Heb mezelf al wel een paar keer bijna versproken toen ik bij mijn moeder was. Had trouwens 0.0 Liefmans gekocht voor de verjaardag van ons zoontje en heb die heel stiekem in mijn glas geschonken, ermee naar buiten gelopen en gevraagd of iemand ook een Liefmans wilde, haha. Ik voelde me net een FBI agent En tijdens het uiteten met mijn ouders heb ik één hapje biefstuk geproefd van mijn vriend en gezegd "mmmm lekker, die ga ik zo ook een halen!" helemaal niet gedaan
Het is ergens verklaarbaar en enorm normaal hoor @Yara7. Wij mensen zoeken soms het gene op waar we de meeste angst voor hebben. Ik doe niet anders met die placenta solutio. Ik zoek mij ook helemaal de blubber. Je wilt je een soort van ''voorbereiden''
Als het mogelijk is gewoon toegeven aan die moeheid. Dan maar een paar keer per week tegelijk met je dochter naar bed! Ik had met mijn eerste zwangerschap ook zo’n last van vermoeidheid. Ik werkte toen nog op kdv, kwam thuis ging eten douchen en naar bed en dan sliep ik tot de volgende ochtend dat 3 weken lang. Na de 12 weken ging het beter gelukkig en had ik weer wat aan mijn avonden Man die werkte wel in ploegen maar vond het niet erg als hij in de avond thuis was dat ik al sliep. Je hebt je energie ook nodig voor het werk wat je doet! Je bent de hele dag in de weer met al die kinderen, en als gastouder vond ik het zwaarder dan op kdv. Want niemand kan immers even iets voor je doen als het niet of moeilijk lukt. Ik ben net gebeld door de gynaecologie. Vanmiddag heb ik een afspraak. Krijg een echo om te kijken en hoe het zit. En dan gaan we praten over wat we gaan doen. Ik wil nu een curettage, ben benieuwd wat ze zeggen.
Allereerst: fijn dat je eerder terecht kunt! Hopelijk gaan ze de vorige manier hoe ze jullie behandeld hebben nu goedmaken En als het contact nou weer vervelend verloopt, kun je dan op een wachtlijst bij die andere praktijk? Of via je huisarts bij een gyn? En wat betreft moe: ja echt. Zo herkenbaar. Hier is ml gelukkig behulpzaam waar hij kan (hij werkt ook 32u) en in de weekenden slaap ik zoveel als mogelijk. Doordeweeks moet ik wel werken dus dan lukt dutten overdag niet. Maar dan lig ik er rond 21.30 al in Misschien kan je partner de boterhammen een tijdje smeren? Dan kun jij lekker vroeg je bed in deze weken - je hebt een baby in je oventje, je lichaam heeft al je energie nodig dus jullie mogen daar samen best aan toegeven!
Spannend @schatje85 hopelijk snel duidelijkheid. Hoe laat ben je aan de beurt? En bloed je momenteel?
Ja misschien dat je dan ook gewoon goed wilt begrijpen wat er nou is gebeurd, dat begrijp ik wel hoor!
Ik heb al die tijd volop gebloed. Alleen af en toe n paar uur niet en Afgelopen zondag n halve dag niet! Maar wist niet dat er zover bloed uit zo’n klein deel van t lichaam kan komen. Ik moet om 13:45. Spannend
Hoop zo dat het er goed uit ziet! Heb je toevallig al een zwangerschapstest gedaan? Ik deed er elke week 1 nadat ik "schoon" was maar bleven gewoon knallen. Goed in de gaten houden.
Wat fijn, dat scheelt weer een paar uur? @Masa0903 een verrassing is ook wel heel erg bijzonder! Wist je het de vorige keren wel? @vermoeidheid, dat wisselt hier enorm per dag. Sommige dagen gaat het best aardig.
Vanaf wanneer ga je minder hcg aanmaken dan, weet je dat? Lijkt me prettig om een beetje te weten hoelang je nog last kunt hebben van zwangerschapskwaaltjes...
@Masa0903 ik denk ook dat het inderdaad meer de angst is voor die dingen! Maar @MLady heeft gelijk. Moeten het eigenlijk niet opzoeken als het nog niet van toepassing is op ons. Alleen maar stress voor niks! @novemberzes wij hebben het ook nog tegen niemand gezegd. Liefst hou ik dat nog een lange tijd zo maar ik denk dat we het toch maar binnenkort doen. Puur voor gemak/mogelijk hulp.
Ze zeggen dag het 6 weken kan duren. Bij mij bleek er echter weer weefsel terug te groeien na de goede echo. Vandaar dat ze knal positief bleven. Uiteindelijk een curretage gehad eind juni en na die curretage was mijn test na 6 dagen al negatief. Vandaar dat ik zeg dat het misschien beter is om tijdelijk even te testen, zelfs als ze schoon is. Beter het zekere voor het onzekere.
Ik had echt geen flauw idee dat een miskraam zo ‘ingewikkeld’ kon zijn qua proces. Dacht altijd dat het ‘gewoon’ eruit kwam en klaar. Wat een ellende zeg. Vreselijk dat best veel mensen dit meemaken
Ja heb al getest maar knallen nog steeds! Stom he. Ik wil zo graag dat het uit mijn lichaam gaat terwijl t bij jullie andersom is. Hoop zo dat eruit t gesprek komt dat ik deze week nog n curettage kan krijgen. @Yara7 Ik had net mijn vriendin aan de telefoon en toen zei ik hetzelfde. Dacht dat het wel zo klaar was! Maar dat is natuurlijk net als iedere zwangerschap en bevalling iedere keer weer anders. En op internet lees je ook zoveel verschillende verhalen. Sommige verliezen iets zonder al te veel bloed en sommige worden ineens met spoed opgenomen omdat de zoveel bloed verliezen. Sommige met 3 dagen klaar en las van de week ook dat iemand er ook 2 mnd mee bezig is geweest vanaf t moment van vaststellen tot dat alles 100% weg was.
Klopt de zeggen Idd 6 weken. Daarom raden ze ook aan om even n cyclus te wachten na de miskraam. Omdat je dus nog positief kan testen ivm de miskraam. En dan weten ze qua berekening met de volgende zwangerschap hoever je bent.
Klopt! Na de currettage heb ik 1 maand gewacht en de maand erop zijn we er weer voor gegaan. Ook dacht ik dat het beter was omdat je lichaam dan met een menstruatie goed wordt gespoeld.