Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Ik constant inwendige echo’s gekregen. 3 tot nu toe toen ik bloedde.
    He maar wat vervelend nou Mayson! Hopelijk is het niets. Ik ga zo hard voor je duimen!
    Heel veel succes zo

2. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    @Mayson Ik duim enorm hard voor jullie, ik hoop dat de dag een beetje snel voorbij mag gaan. Ik vind het heel erg goed dat je die kleine er bij betrekt, alleen let op dat je smurfie niet mees sleept in je verdriet. Wij hebben vroeg gezegd dat wij zwanger zijn en dat de eerste periode nog spannend is en dat het ook ''niet goed kan gaan''. Ok die van ons zijn 4,5 en 7 jaar daar zit een verschil in. Maar ik denk dat je dan ook eerlijk kan zijn dat je verdrietig, moe, blij of niet lekker bent en dat ze ook snappen waarom!

Zet hem op meid!

dunnie vindt dit leuk.
  3. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Spannend @Mayson! Fingers crossed

Yara7 vindt dit leuk.
  4. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    mijn dochter krijgt ook veel mee wat er met mij speelt. Ziet mij verdrietig en soms boos zijn. Ik heb uitgelegd dat ik lat van mijn buik heb en dat de dokter daar wat aan gaat doen zodat ik weer vrolijk kan zijn.
    Of denk je dat we haar de waarheid moeten vertellen? Ze is net 4 jaar.

5. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    hangt heel erg van je kind af denk ik. Ik zou het zelf niet helemaal vertellen. Maar er is geen goed of fout!

6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik denk gezien haar leeftijd dat dat allemaal wat moeilijk te vatten zou zijn. Ik zou, wat je ook vertelt, vooral zo eenvoudig mogelijk houden.

Yara7 vindt dit leuk.
  7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @schatje85 ik vind dat je het voor nu heel goed hebt uitgelegd :thumup:

schatje85 en EvitaDedu vinden dit leuk.
  8. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ik heb een miskraam. Hartje klopte nietmeer. Was zo ieniemienie dat ik het niet eens hoef te merken of kan zien als het er uit komt. Geen vruchtje ofzo. Het is goed zo. Nu hebben we duidelijkheid. Is gewoon een technisch foutje dat het niet goed was. Is dan maar goed dat mn lichaam het nu dan afstoot. Heeft ook niks te maken met een volgende zwangerschap. Binnenkort bel afspraak of ik al veel gebloed heb en hoe het gaat. Eind oktober echo om te kijken of alles schoon is. Daarna kunnen we weer opnieuw beginnen. Hoeven niet een maand te wachten. Juist fijn dat ik nu bloed. Want dan werkt mn lichaam heter al vanzelf uit en hoef ik geen courtage wat weer nadelige gevolgen kan hebben voor een volgende zwangerschap. Zo zie ik het maar. Heb het afgelopen week al een beetje verwerkt dat er kans was dat vernietigend zat. Ik zet mijn datums er straks even in.

9. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    @Mayson sterkte de aankomende tijd. Toch negatief nieuws :( hoop dat het zichzelf snel oplost en jullie snel een nieuwe positieve test in handen hebben waarbij de zwangerschap wel goed zal gaan. Dikke knuffel

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Mayson och wat naar! Enige voordeel is dat je nu wel weet waar je aan toe bent... Dat het maar snel voorbij mag zijn en je weer vooruit kunt kijken... X

11. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Mayson heftig zeg, heel veel sterkte! :( Ik hoop dat je het allemaal snel achter de rug mag hebben en dat je gauw blijvend zwanger mag zijn. ❤️

12. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    @Mayson wat super rot.. ook al voelde je het zelf al wel een beetje.. Het is inderdaad wel 'fijn' dat je lichaam het zelf door heeft en hopelijk nu op lost zonder medicatie o.i.d.
    Veel sterkte, dikke knuffel. :(

13. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    @Mayson ah bah.
    Lijkt op mijn verhaal. Toen je dat vorige week al vertelde dat je zover terug was gezet.
    Heel veel sterkte, weet helaas wat je doormaakt.
    Dikke knuffel vanuit hier.

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Mayson Dikke knuffel! Ik hoop dat jullie dit verdriet een plekje kunnen geven.

15. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Wat verdrietig..... heel veel sterkte

16. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Wat rot :( Wel "fijn" dat je lichaam zelf al bezig is met reinigen.

17. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ik zelf zeg gewoon waar het op staat, want de ''dood'' is bij ons een bekend iets en daar mag je verdrietig om zijn en over praten en vragen. Wij gingen naar de verloskundige en mijn 7e jarige vroeg als het hartje niet klopt is het dan dood?! Ik zeg ja dat kan, maar we gaan daar niet vanuit. Dood hoort bij het leven en wij (bijna) allemaal worden opgevoed dat ''de dood'' iets engs en ontastbaar is, terwijl er echt mooie alternatieven zijn. De dood is heftig maar het hoort bij het leven, ik denk dat je alleen er open over kan zijn om de angst minder te laten worden.

Mayson vindt dit leuk.
  18. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wat verdrietig @Mayson. heel veel sterkte de komende tijd. Het is goed dat je lichaam het zelf oplost. Hopelijk is dat snel achter de rug en heb je binnenkort een goede zwangerschap

19. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    @Mayson Wat een verdrietig nieuws!! Daar hadden wij allemaal niet op gehoopt!!! Heel veel sterkte in het verwerken en alle ongemakken wat het met zich mee brengt! Je mag best nog lekker kletsen hoe het met je gaat, ik duim op een snel groenlicht, nu eerst door deze hele vervelende hobbel!

20. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Dat is prima, toch? Bij mij gaat het er vooral om dat de boodschap die je brengt niet te ingewikkeld is. Voor een kind van 7 kan je hier dieper op in gaan dan bij een kindje van 4, maar dat wilt niet zeggen dat je niet kan zeggen wat er gaande is. Zoals je zegt, het hoort bij het leven. Je moet daar ook als kind mee leren omgaan

Mayson vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina