Ik heb mijn termijnecho met 11+5..... Ben benieuwd of je dan toch al iets kunt zien (of dat we er achteraf iets over kunnen zeggen!)
Volgens mij kun je wel wat zien, maar de kans dat het klopt is niet zo groot. Want stel het is een meisje, staat ie in de goede stand. Maar een jongensnub kan dan ook pas een beetje opgericht zijn dat het nog meer een meisjesnub lijkt zeg maar. Dus zou iig geen spullen kopen die geslachtsgerelateerd zijn .
@Yara7 wat fijn dat de echo goed was! Ik word nu ook steeds meer nieuwsgierig naar het geslacht joh.. aftellen naar de echo van 12 november.
Maar lengtemaat 32 is wel veel te verkrijgen? 30 volgens mij ook wel. Weet niet of je korte benen hebt in verhouding tot je postuur hihi. Ik ben ook maar 1.68 en kan altijd wel broeken vinden.
Haha was ook een flauw grapje . Maar inderdaad, op naar mooie termijnecho’s en daarna aftellen naar de geslachtsbepalingen .
Ja klopt maar dat zijn ook vaak de wat duurdere merken. Ik koop t liefst gewoon een h&m broek van max 30 euro ofzo..
Je hebt bij de H&M nu ook sinds kort lengte maten erbij zitten dus P = petit vaak lengte 28/30 en L = vaak lengte maat 32/34 ook in positiekleding, zijn iets duurder maar goedkoper dan de mamalicious/noppies/ect.
Ik heb mn termijnecho met 12+2 dus ik kan al wel naar de nub kijken Heb trouwens een afspraak gemaakt op 14 november voor de geslachtsbepaling. Positief blijven