Hier vanmorgen ook een 11-weken buikfoto gemaakt in m'n nwe jurkje Minder charmant onderschrift: dikke bolle darmenbuik! Die zich eens in de 3 dagen leegt middels superdunne ontlasting
Wat een mooi buikje @MLady ! En ik snap je vraag! Maar ik ben nu door de kwalen en bekkenklachten al weken minder mobiel, de kinderen snappen er niks van en vooral de oudste 5,5, stelt vragen. En mijn buik is gewoon al goed zichtbaar , die kan ik gewoon niet lang meer verborgen houden haha. Dus ik wil hen het vertellen, vind alleen dat roddelcircuit zo jammer. Niet dat ik het niet wil vertellen aan anderen, maar had het graag iets rustiger aan gedaan. Heb vanmiddag een leuke foto van de meiden gemaakt met de echofoto en die hebben we dan rond geappt. Ook erg leuk wel & ook leuk om alle (vooral verbaasde ) reacties te horen. Naar echt naaste famile (opa’s/oma’s, ouders en zussen en broers) hebben we videogebeld.
Wat een mooie buikjes allemaal! Ik zal deze week eens een foto maken van mijn buik. Het telt nu niet meer, want ik heb veel gegeten en ontzettend last van obstipatie haha. Hier nog steeds een ziek kindje. Wordt morgen geen opvang voor hem ben ik bang.
Hoi meiden, Wat een prachtige echo en mooie buik foto's heb ik gezien <3 Ik ben vandaag gebeld dat ik corona positief bevonden ben, was ook niet zo gek. Amper tot geen klachten. Merk nu dat ik het ''weet'' dat ik overal een beetje last van lijk te hebben. Ik hoop dat ik morgen thuis kan werken of zouden jullie jezelf ziek melden? Ik maak mij ergens zorgen om de baby, maar geen bloed is geen paniek volgens mij toch?!
vandaag (10 weken) vs 5 weken en ter vergelijk 39 weken zwanger van de eerste. Om mezelf even te herinneren welke kant ik weer op ga Ik vind het een wonder dat mijn buik daar zo goed vanaf is gekomen
Oh bah dus toch! Maar het klinkt als een (psycho)logische reactie, nu je het weet voel je ineens vanalles. Als je niet echt ziek bent kun je gewoon thuis werken toch (mits dat kan in jou werk) Of iig proberen. Waarom maak je je zorgen? Corona heeft geen directe invloed op je kindje toch? Jezelf niet naar gaan maken hoor, zeker niet als je nauwelijks klachten hebt en anders de vk even bellen morgen?
@Fidodido Nou het lijkt meer op dat ik het een soort van ontkent lijk te hebben en het nu een soort van ''toe laat'' beetje struisvogel politiek. Van joh ik zal het wel niet hebben dus ik heb nergens last van lalalala.... Nu pijn in mijn keel, loopneus, niezen als een idoot daardoor hoofdpijn en licht benauwd. Maar als oud astma/bronchites patiënt is dit nog peanuts.
He wat vervelend @Masa0903 . Beterschap! Ik zou je werk bellen en aangeven dat je het probeert thuis. En gaat het niet, dat je dan stopt. @novemberzes beterschap voor je zoon! @Fidodido mooi buikje hoor! Mooi wat het menselijk lichaam kan doen he? Haal straks weer weg, maar ik vind de foto van onze aankondiging zo leuk geworden! Was even puzzelen, want wij krijgen geen geprinte echo’s meer. Maar zo is het ook gelukt. Heb mijn meiden deels onherkenbaar gemaakt even omdat het toch een openbaar forum is.
@Masa0903 ha ja dat kan natuurlijk ook zolang het niet bevestigd is doe ik net alsof t niet bestaat. Nou ja uitzieken maar en ziek is ziek toch? Net als bij een gewone griep, dan werk je ook niet als je je beroerd voelt. Veel beterschap iig en hopelijk ben je er snel doorheen zonder veel gekkigheid Leuke foto @Marni1! Wij kregen nog wel een geprinte echo, je brengt me op een idee
Ahh nu heb ik hem gemist, ben wel benieuwd. Ik wil ook een foto met de meiden en de echo. (Denk ik) Plaats nooit zoveel op social media, ben nu wel iets makkelijker geworden. Maar de eerste 2 jaar kwam C. nooit herkenbaar in beeld. @Masa0903 beterschap, rustig aan. Zou gewoon lekker even uitzieken, zwanger + ziek zijn kost genoeg energie lijkt me.
Oei wat vervelend dat je positief hebt getest op Corona. Gelukkig heb je niet te veel klachten en hopelijk ben je er snel weer vanaf. Normaal gezien zou het voor de baby geen kwaad kunnen. Alleen op het einde van de zwangerschap zou het meer risico inhouden, maar dat heeft dan te maken met benauwdheid en dat je longen dan sowieso minder plaats hebben.
O nou heb ik je foto gemist! Jammer want ik was natuurlojk nieuwsgierig maar vond het niet kies om ernaar te vragen Beslist oppassen met herkenbaarheid idd!
Ik sluit me aan bij wat eerder is gezegd: ik zou ff bellen met manager en vertellen, en aangeven dat je het nog probeert vandaag maar dat je je toch eigenlijk bepaald niet geweldig voelt. Hopelijk zijn je eerdere astma/bronchitisklachten nu niet alsnog een zwakke plek voor je. Ik zou dat ook even melden bij je manager. Pas goed op jezelf! X
Hier weer een pittige nacht achter de rug... Snipverkouden dochterlief met neusdruppels (zoutoplossing) en zetpil (geen koorts, maar tegen keelpijn) in schuingezet bedje te slapen gelegd en ze viel direct als een blok in slaap. Geen wonder, want haar middagdutje was mislukt omdat ze daar teveel snot en gekuch voor had... Maar rond 2u werd ze weer wakker, sniffend, niesend en kuchend. En wij dus ook. Arme kind met een slokje lauw water, nieuwe neusdruppels en een nieuwe zetpil in bed gelegd, maar was klaarwakker... Manlief opnieuw bedritme gedaan met boekje, maar het was pas 3.30... Pff die hakte er wel in want ik was er natuurlijk ook nog 2x extra uit om te plassen...
@YellowEyes bijna 22 jaar geleden, dus daar is al wat tijd overheen gegaan. Haha, jouw broertje! Alweer, alsof je er elke 9 maanden één uit perst Maar leuk dat ze zo enthousiast zijn! Dat voorspelt inderdaad een paar hilarische foto's. Leuk zo'n fotoshoot! @EvitaDedu het is ook echt niet leuk nee @Insomniac het rotte is dat je het dan ook precies tijdens je slaaponderzoek moet hebben. En dan zul je zien dat je het dan precies niet hebt. Dus het is ook discutabel of het 't waard is. Vervelend dat je zo verkouden bent! Beterschap! Ooh, dat zijn toch nog wel grote dingen die eraan komen. Moest je vriend nog veel doen? Snap dat je daar geen zin in hebt nee. Het is allemaal zo'n gedoe.. Zou je wel laten testen. Als er toch een teststraat in de buurt is, heb je het maar gehad denk ik zo. Is weer even wat anders he, dan thuis werken. Weer een beetje het gevoel van gewoon. Klinkt heel fijn! @Fidodido de overprikkeling heel erg. Gelukkig zit ik qua angst/paniek in een redelijk rustige periode en dan valt de slaapparalyse ook mee. Bij de zwangerschap van J had ik er heel veel last van omdat ik zo bang was dat het fout zou gaan. Nu ik naar het hartje kan luisteren, geeft dat zoveel rust en valt het gelukkig mee. Toen tijdens het bruinverlies had ik wel veel angst/paniek en dat uitte zich ook direct in hyperventilatie overdag en 's nachts en nachtmerries. Mooi buikje hoor! ❤️ @Marni1 oooh super fijn meid! Wat een prachtige echo zag ik ook langskomen gisteren. Héél erg mooi! ❤️ Gelukkig is je oudste dochter inmiddels weer bijgedraaid en vinden ze het beide leuk! Leuke foto ook van je kids! Konden zij de telefoon met echo niet vasthouden? @MLady slechte weersomstandigheden. Er is een busje in de zijkant van onze auto geklapt met volle snelheid. We hebben een schadevergoeding gehad via een letselschade advocaat. Dus dat is allemaal al geregeld geweest. Ik heb er wel eens over nagedacht om nog eens een advocaat in te schakelen, maar ik heb daar geen zin in. Gaat me stress opleveren en dan weer overprikkeling etc. Doen we maar niet. Ik hoop dat jullie geen klachten krijgen zodat je veilig naar de echo kunt donderdag! Ik denk dat de komende maanden er wel iets verandert nog bij je dochtertje. J is 27 maanden en ze is zich er echt bewust van. Vanochtend nog zag ze een baby in een blad en toen riep ze 'Kijk baby mama! Mama ook baby in buik! Broertje of zusje in buik! En toen ging ze m'n buik aaien. Komt echt goed! Je hebt wel een schattig buikje hoor, ook al noem je het een dikke bolle darmenbuik Oeff, dat is een onrustige nacht geweest. Arme meid heeft het flink te pakken. Sterkte vandaag! @novemberzes wat vervelend dat hij nog steeds zo ziek is. Hoe gaat het vandaag? @Masa0903 he wat shit, toch positief getest Heel veel beterschap! Als je je niet goed voelt zou ik zeggen ziek uit en ga weer aan de slag als je je beter voelt. Wat de baby betreft niet bang zijn hoor. Die merkt daar niets van en wordt beschermd door jouw immuunsysteem. Zei de GGD tegen me.
@letselschade wat een heftig ongeluk en een heftige nasleep... Ik kan wel begrijpen dat je weinig zin hebt in nog zo'n circus... @nacht het is vandaag papadag, dus ze is in goede handen en lekker vrolijk gelukkig. Ik ben boven aan het werk. Normaliter gaan ze deze ochtend zwemmen (zo leuk!) maar nu niet zo verstandig. We voelen ons zelf gelukkig nog goed... Fingers crossed... @Buik aaah wat cute! Herkenning en begrip komt idd vast goed, ik hou jullie op de hoogte
@ciprilla zal je wel even een pb sturen . Je moet op social media gewoon doen wat goed voelt. Ik heb alles op privé en heel klein, accepteer alleen mensen die ik goed ken. @MLady zal hem sturen in pb als je dat leuk vindt? Wat een pittige nacht zeg. Kun je vandaag even bijkomen? Sneu ook voor je dochter, je kan er zo weinig aan doen om het te verlichten.. @Sylva dankje! Kon idd ook, maar vond dit effect leuk omdat de echo dan wazig is zeg maar . Heb ook foto’s dat zij de telefoon vasthouden, maar dit was qua gezichtsuitdrukkingen ook de leukste . Wordt de misselijkheid al minder? Hier ook een prutnacht, de jongste werd steeds wakker, zonder reden eigenlijk (om te vragen of het al ochtend was ). En om 05.40 vond ze het wel welletjes. Vanavond even vroeg er in maar. Het is wel echt zo leuk, de meiden zijn zo enthousiast! Mijn jongste rende op het kdv gelijk naar de juf om het te vertellen . Ze blijft wel stug volhouden dat het een babyzusje is. Wordt nog schakelen voor de dames als het een jongen is.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 27 april ♡ Yara7 - 27 jaar - tweede kindje 29 april ♡ Keke91 - 28 jaar - tweede kindje 30 april ♡ YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje ♡ Marni1 - 31 jaar - derde kindje 1 mei ♡ EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje ♡ MLady - 40 jaar - tweede kindje 3 mei ♡ Ciprilla - 27 jaar - derde kindje ♡ xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei ♡ Sylva - 33 jaar - tweede kindje ♡ Silver85 - 35 jaar - tweede kindje 5 mei ♡ Lindavvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei ♡ Ieniemienies -36 jaar - derde kindje ♡ Virginmojito - 39 jaar - eerste kindje (3e voor partner) 7 mei ♡ FelIinea - 28 jaar- tweede kindje ♡ Masa0903 - 26 jaar - derde kindje 8 mei ♡ JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei ♡ Bloemetje376 - 29 jaar - tweede kindje 10 mei ♡ Insomniac - 30 jaar - derde kindje ♡ Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje 11 mei ♡♡ Twee - 33 jaar - tweede en derde kindje 12 mei ♡ Mmbro - 34 jaar - vierde kindje 13 mei ♡ Fidodido - 37 jaar - tweede kindje 14 mei ♡ Zwennie - 32 jaar - tweede kindje (1e voor partner) ♡ Froezel - 33 jaar - derde kindje 15 mei ♡ dunnie - 33 jaar - tweede kindje ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) Totaal: 26 ♡ Afspraken ♡ Oktober 12 oktober - termijnecho - xLollypop 13 oktober - extra echo - Mmbro 13 oktober - termijnecho + intake (11+0) - Sylva 13 oktober - 1e afspraak gynaecoloog ascal bespreken (10+3) - Just Breathe 13 oktober - termijnecho - Lindavvv 14 oktober - termijnecho - Silver85 14 oktober - tweede echo (9+5) - Froezel 15 oktober - termijnecho (10+3) - Insomniac 15 oktober - termijnecho + adviesgesprek nipt (11+5) - MLady 15 oktober - termijnecho - Ciprilla 15 oktober - termijnecho (10+5) - JustBreathe 16 oktober - termijnecho + intake - Bloemetje376 16 oktober - termijnecho (11+1) - Virginmojito 19 oktober - termijnecho (11+3) - Masa0903 19 oktober - echo (zomaar) - novemberzes 20 oktober - termijn echo gyn - Twee 22 oktober - morfologische echo - EvitaDedu 22 oktober - controle verloskundige - Marni1 23 oktober - tweede echo - Feliinea 23 oktober - termijnecho - dunnie 27 oktober - termijnecho - Mmbro 29 oktober - termijnecho - Fidodido 29 oktober - termijnecho - novemberzes 30 oktober - geslachtsbepaling - EvitaDedu November 2 november - pretecho (11+3) - Masa0903 2 november - geslachtsbepalende echo (14+5) - Yara7 7 november - geslachtsbepaling (15+1) - Marni1 10 november - controle + echo gyn (15+0) - Sylva 10 november - Geslachtsbepalende echo (15+0) - Sylva 12 november - pretecho geslachtbepaling (14+5) - JustBreathe 14 november - geslachtsbepaling - Ciprilla 15 november - geslachtsbepaling (15+6) - YellowEyes December 7 december - 20 weken echo (19+3) - Marni1 10 december - 20 weken echo (19+2) - Sylva 17 december - 20 weken echo - Mmbro ☆ Sterretjes ☆ Schatje85, Wensvooreenderde, Mayson Afgehaakt, maar altijd welkom terug: 1 mei: Stellasmommy - ? jaar - tweede kindje 2 mei: MamaaDaan - 31 jaar - derde kindje 3 mei: Hartekind - ? jaar - derde kindje HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'