@Marni1 Je kan hem privé maken en een vraag stellen bijvoorbeeld geef je ZP naam op! Kan je het controleren
Heb je een pagina gemaakt? Anders wil ik hem wel maken en dan maak ik jou als extra beheerder... Kan je mij eruit kicken. Ik ben redelijk goed in groepen en pagina's
Het is gelukt bij instellingen Hier de link naar de groep: https://www.facebook.com/groups/512834163032511/ Je wordt alleen toegelaten als je je naam van hier opgeeft .
Ik heb iemand met een gemeenschappelijke vriend. Houd dit aub voor je nog Ik weet niet hoe je heet hier. Je ziet het vanzelf wel
No worries, die is ook van zp niet van hier, maar wel van zp. Geheimen zijn sowieso veilig Althans, ik denk dat je mij bedoeld ik deel een vriendje met iemand.
Ja! Maar de gemeenschappelijke vriend is een vriendin van mij en zij weet het nog niet haha! Dus niet dat er straks gezegd wordt "hey, ik zit bij haar in een uitgerekend in mei groepje"
Nee hoor, ik zeg niks, heb haar al een poos niet gesproken. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn! Maar nu je het zegt, je naam is herkenbaar. Ze tagt je weleens in dingen toch?
Ja dat is voor nu ook het plan Mijn man is Manager Realisatie in de spoorbouw. Sjeik woord voor hoofduitvoerder. Dus veel overleg en kantoor door de week. Met de buitendienststellingen lange diensten buiten. En blijkbaar als je in het weekend ook werkt kan je door de week geen vrij nemen. Je begrijpt. Wij delen die mening niet. Maar hij vind zijn werk leuk en dat is ook wat waard.
Haha ja ik meende het te herkennen leuk zeg!! Als jullie vriendinnen zijn ben jij ook zeker een leuk mens
Oke dit gaat heel snel allemaal. Zijn er nog meiden over die ofwel niet in een fb of wa groep gaan, ofwel primair hier blijven? Of hebben we nu ineens een totale leegloop en blijf ik alleen achter