Hahahaha Doet me denken aan mijn termijnecho Maar superfijn dat alles helemaal in orde was! Dat is wel héél erg duidelijk ja!
@Mmbro wat fijn dat de termijnecho goed was, goed nieuws! @Marni1 oeeeh, morgen het geslacht bepalen, wat super leuk en spannend! Ben heel benieuwd! Hier ook goed nieuws, we zouden naar het hartje luisteren, maar kreeg toch ineens een echo! Heerlijk. Super beweeglijk kind, net als zijn/haar zus destijds op de echo’s. En wat is de kleine baby gegroeid. ❤️ Orgaantjes langs gelopen en zag er prima uit. Heb de nub een paar keer gespot, maar ben er geen expert in dus geen idee wat het qua geslacht zou zijn. Zal even een foto toevoegen. ❤️ Qua metingen kwamen ze op 13w5d, dus ook prima!
Wat goed om te horen! En wat fijn dat je een echo hebt gehad en ze even alles hebben nagelopen. Gefeliciteerd. En ik ben geen Nub expert maar het is duidelijk een meisjes nub toch ?!
@Yara7 gefeliciteerd! Het eerste blauwe hartje op onze lijst! Idd overduidelijk @Sylva de ZwangerFit was heerlijk, ben blij dat ik me daar weer voor aangemeld heb! @YellowEyes wat leuk, zomaar een echo cadeau! Nub raden laat ik aan de experts over @nachtmerries ik heb de laatste dagen weer telkens nachtmerries over mijn dochter, dat ze verdrinkt, overreden wordt, te pletter valt,... Echt vreselijk! Ik word er gek van en heb nu voor het eerst een btj huiver om in slaap te vallen... Het zal er allemaal wel bij horen... Vind ik de verantwoordelijkheid voor nog zo'n klein hulpoos eindeloos schattig klein wezentje misschien onbewust te groot? @nipt nog steeds in afwachting! Wie zitten er nu nog meer op het nipt-wachtbankje...? @genderreveal ik las van iemand (sorry! Moest 50 berichten bijlezen ) dat ze cupcakes wilde laten bezorgen bij de opa's en oma's - dat vond ik een leuk idee! Is er een specifieke website waar je dat kunt regelen?? Tips zijn welkom!
wat een mooie echo!! Kun je niet lid worden van the nub experts op FB? Zij zijn heel goed in voorspellen! Omdat het geslacht met bijna 14 weken ook al erg in de maak is durf ik niet te gokken haha. Maar super leuk dat je een echo kreeg!! @Mmbro super fijn!! En lekker vooruit gezet. Gefeliciteerd . @Yara7 die is wel overduidelijk ja!! Nu heb ik sowieso goede ervaringen met vroege geslachtsbepalingen. Met goede apparatuur kan er een hoop! En verder geef het de tijd he, laat het toe en je zult zien dat je straks ook echt van je zoon houdt! Niet gek dat het even moet landen toch? Ik houd jullie morgen op de hoogte dames, tel de uren af & vind het enorm spannend. En leuk ook, maar ook echt spannend!
Jij had ook vorige week geprikt toch? Of niet? Ik zit op het wachtbankje, maar verwacht pas volgende week de uitslag. Naar he die dromen? Ze lijken ook zo echt
Van die cupcakes was ik! Ik heb geen specifieke website maar ga gewoon googleen haha. Ik zag dat Cakedelight leuke cupcakes had dus misschien die!
Ik ga zelf cupcakes maken met vulling van roze of blauwe muisjes en die dan langsbrengen. Ik wil die reacties graag zien, altijd zo leuk. Vorige keer hadden we voor onze ouders een ballon met confetti gekocht en die mochten ze zelf doorpikken. Bij iedereen apart langs gegaan en het gefilmd, mooie herinneringen.
Ik was er trouwens ook van overtuigd dat S. een meisje was en toen ik hoorde dat het een jongen was, was ik ook teleurgesteld. Vond dat zo naar. Ik wil zo graag een meisje. Het heeft ook even geduurd voor ik aan het idee gewend was. Nu ben ik ontzettend blij met hem en zou van hem nog wel 20 exemplaren willen hebben. Het maakt mij nu ook niet uit wat het wordt, beide lijken mij leuk