@ciprilla maar waarom is ze geen voorstander? Het is toch jouw keus of je nog een kindje wilt of niet? Dit vind ik echt een gigantische kut opmerking van haar en snap dat je daardoor van slag bent. Zo'n opmerking maak je gewoon niet. Hierin vind ik wel dat ze te ver is gegaan als ik eerlijk mag zeggen. Heeft helemaal niks met jouw hormonen te maken hoor meis! *knuffel*
Ow dat heb ik vandaag ook gemaakt maar dan met ham kaas en curry. Jit school samen met mn dochter, speelvriendje en moeder.
@EvitaDedu @ciprilla wat een rot reacties zeg hoe durven ze? Wij wachten echt tot de termijnecho. Ook tegen onze ouders, als dat lukt dan. En als we het al tegen onze ouders willen zeggen, dan pas na de echo 8 oktober. Als we tot na de termijnecho wachten, kunnen we t op mijn verjaardag vertellen één week later en dan weten we waarschijnlijk ook al het geslacht
Van je moeder verwacht je zulke opmerkingen niet. Echt niet fijn om te horen . Zo denkt mijn schoonmoeder trouwens ook. Eigenlijk had ze liever dat ik het bij eentje zou houden. Mijn man gelooft dat niet, maar ik vind het er vingerdik op liggen.
Ik weet precies hoe je je voelt! Precies wat jouw moeder heeft gezegd, zei die van mij ook. Ik probeer ook gewoon positief te blijven en gewoon hopen dat het wel goed zit .. Dicht bij jezelf blijven en zoveel mogelijkheid positiviteit naar je toe trekken. En gewoon proberen die gedachte die je hiervoor had gewoon aan te houden. Het komt echt wel goed ! En alles gebeurt voor een reden, dat zeg ik altijd ! Je kan het met je ma erover hebben.. ik heb gewoon gezegd dat ik positief wil blijven en ik zou het waarderen als zij dit ook zou blijven doen.
Thanks @Sylva & @Wensvooreenderde , doet me goed. Zat me toch n beetje hoog merkte ik. De komst van C. was in haar ogen ook al te vroeg. Zou ik dat wel aankunnen, is allemaal maar zwaar volgens haar. Dit keer is het dus weer te snel, te druk, kan ik het wel aan met drie. Maar allemaal vanuit haar oogpunt. @Feliinea jeetje fijn om te lezen die herkenbaarheid. En wat goed wat je vervolgens als reactie hebt gezegd, ik ga die zeker onthouden. Thanks en inderdaad gewoon positief blijven, ik geloof daar dus ook sterk in dingen gebeuren met een reden. Laten het over ons heen komen, hebben hier toch geen grip op. @EvitaDedu even respect voor jou! Jij woont dus samen onder 1 dak met je schoonmoeder.
Jeetje wat komen er een nare opmerkingen bij van familieleden. M’n mond valt er open van joh! Vind ik echt niet normaal. Gewoon echt asociaal. Het mag dan wel familie zijn, maar je kunt je dan toch wel inhouden en een normaal antwoord geven?! Nou.. m’n dochter heeft een nieuw zinnetje geleerd. Qua taalontwikkeling gaat ze heel snel blijkbaar. Ze wil altijd alles zelf doen en nu zegt ze het zelf dus ook, inclusief chagrijnig gezicht. Vraag ik: “Zal ik jou helpen?”, zegt ze: “nee, zelf doen.” Moest er stiekem wel om lachen, met dat chagrijnige gezichtje erbij.
Dat meen je niet!! Ze doet me overkomen als een hele negatieve vrouw naar kinderen toe. Die past dus ook niet op denk ik? Lekker in je bubbel gaan en snel die negatieve opmerkingen vergeten. Het ligt niet aan jou, maar aan haar.
Ze past alleen op als het echt nodig is. Maar ze vind dit nu met twee al behoorlijk druk. Dus echt niet de hele dag (dat trekt ze niet en ze is 'pas' halverwege de 50). Met drie zal dit helemaal lastig worden voor haar. Gelukkig vragen wij weinig om hulp/oppas. Zo zei ze tegen mij: als ik dit allemaal van te voren wist, had ik nooit aan kinderen begonnen. (Ehh thanks mam, doet me goed.) Gelukkig gaat ze wel erg leuk met de kinderen om, ondanks haar sterke mening. Alleen tegen mij doet ze gelukkig zo en niet tegen de kinderen. Anders had ze wel n probleem. @YellowEyes ja leuk deze fase! Alles zelf doen hahaha
Aww wat een leuke periode. Dat chagrijnige gezichtje erbij maakt het al helemaal de max. Dreumes hier heeft ook wat nieuws: zelf speelgoedjes verstoppen, ze dan weer tevoorschijn toveren en dan heel luid schaterlach
Babes? Het was geen tweeling hoor! Waren 2 foto's van hetzelfde beebje OMG wat een verhaal!! Heeft jullie hond vaker een zwangerschap verklapt? Helderder? Kijk je anders zo getroubleerd dan? Misschien voel je je idd wel gelukkiger en daardoor alerter ofzo? Apart Ja dat is dubbel hѐ? Hoe zou jij je voelen als het verkeerd zou lopen? Zou je dat dan in je eentje kunnen verwerken of zou je dat dan ook met haar willen delen?
Bizar he? De vorige zwangerschappen deed zo ook al erg vreemd, wij wisten door haar ook al een beetje dat het nu weer raak was. Maar dit was wel zo vreemd! Hopelijk valt het andere ook niet op. Vrienden van ons hebben ook een hond en die wordt altijd enorm druk als er een zwangere is. De vorige keer was ik 5 weken zwanger en ik ging met haar de hond uitlaten en die hond was niet van me af te slaan. Die vriendin had toen niks door, maar vind het wel erg bijzonder haha.
Thx! Idd iedereen prachtige echo's hier!! Prachtige testjes, moet nog verder bijlezen maar neem aan dat je gebeld hebt vandaag? Echt echt echt gefeliciteerd joh!