Dit weekend niks bijzonders gepland. Maar sinds vannacht/vanochtend heeft de misselijkheid een nieuw “hoogtepunt”. Gadverdamme, gewoon echt kots- en kotsmisselijk continu. En dan ben ik ook nog het hele weekend alleen met dochter. Hoop dat het snel afneemt..
De 6 weken komt wel hard dichtbij nu voor een aantal. Het horror termijn voor misselijkheid. Sterkte meiden! ❤️ Hier nu gelukkig twee dagen licht misselijk, ben vooral extreem vermoeid. Zo erg dat ik na een heerlijke nachtrust van bijna 10 uur nog steeds extreem moe wakker wordt. Papa gaat zo met de kleine meid even naar een indoor speelparadijs en ik ga dan ff achterstallige was opvouwen. We krijgen vandaag even kort visite. Verder geen plannen.
Ik ben vandaag niet helemaal in mijn hum. De 6 weken zijn bereikt, exact de dag waar het vorige keer is mis gelopen. Bovendien vandaag nauwelijks kwaaltjes, dus de schrik zit er goed in
Och meis, maar een dagje geen kwaaltjes is helemaal niet erg! Dat betekent niet meteen dat het niet goed zit. Plus de dag is net begonnen, wie weet slaat het vanmiddag ineens om en ben je weer kotsmisselijk. Nu ik dit aan het typen ben slaat de misselijkheid bij mij ook weer goed toe. Zo zie je maar wat er in 20 minuten tijd kan gebeuren.
Ik weet het. Tijdens mijn eerste zwangerschap werd ik ook gek van de kwaaltjes die komen en gaan. Deze keer probeer ik er wat rustiger onder te blijven, maar om één of andere reden lukt dat toch niet al te best
6 weken al voor sommige! Ik ben nog niet echt misselijk, maar dat ben ik ook niet echt geweest met de zwangerschap van mijn zoontje. Maar ben ook nog geen 5 weken, dus misschien komt het nog. Wel een "brok in mn keel gevoel" telt dat ook als misselijk? Vooral na mn gebakken ei vanmorgen Verder merk ik dat ik veel honger heb, maar weinig eet. En nog steeds veel steekjes rond mijn liezen.
Ik heb me afgelopen week aangemeld maar nog niets van vernomen. Ik dacht altijd dat het van week 6 tot 16 was. Nu kreeg ik bericht dat het maar van week 6 tot week 11 is. Misschien verkeerd gelezen bedenk ik me nu.
Misselijk Moe Gevoelige borsten Af en toe maagzuur Gekke dromen 's nachts Het ene moment gigantisch warm en het andere moment enorm koud Af en toe krampen / trekkend gevoel Bandenpijn Opgeblazen buik Migraine achtige hoofdpijn Vaker plassen Genoeg @novemberzes dat brok in de keer gevoel heb ik soms ook wel eens vooral als ik 's avonds maagzuur krijg. @Mosine83 het is inderdaad tot week 16. Doe hier mee van 7 september (5+6) tot 23 (15+6) november.
Hier behalve vermoeidheid en wat gevoelige borsten weinig kwaaltjes. Bij de zwangerschap van dochtertje alleen sochtends als ik nog niks gegeten had misselijk. Dus ben benieuwd, ik ben ook nog maar 4+6, kan helaas nog alle kanten op met de klachten. Over het vertellen, toevallig vertelde een vriendin dat ze 5-6 weken zwanger is, haar heb ik het ook maar verteld. En een andere vriendin waar ik gisteren mee zou high-winen, dat werd 'normaal' uit eten. Dus zij weet het nu ook. Verder weet de familie het nog niet. Doen wij na de eerste echo.
Ik had je berichtje gemist Is ook niet gek dat dat nu niet lukt. Onbewust gaan die tandwieltjes toch ratelen daar bovenin en maken je hersens overuren door zorgen en twijfels. Dat is het vervelende aan dat eerste trimester Hoop voor ons allemaal dat we snel in het tweede trimester mogen zijn.
Precies. Ik kijk vooral uit naar het moment dat we onze ukjes duidelijk voelen bewegen. Dat vind ik super geruststellend