Wie had nou ook alweer aangeboden om een widm-pouletje te starten? Volgens mij is er wel voldoende animo @xLollypop wauw, gefeliciteerd! Bij mij zag de vk met 5+5 nog geen hartje, hopelijk klopt het hier inmiddels ook....
@xLollypop Wauw, super fijn! Gefeliciteerd! Bijzonder he, nog zo klein en dan al een kloppend hartje. Vind het zo bijzonder. <3
Ik werk dus als huishoudelijke hulp, maar heb vandaag nogal wat gesjouwd met een trap en ramen gewassen etc. Heb nu best wat steken in mn onderbuik. Vind het toch wel eng
@MLady wat grappig dat die app van zwangerschap + net op die moment een melding gaf en dat jouw schoonmoeder toch niks doorhad. Ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat ze het nu weten, dan heb je geen last van stiekem gedoe. @Keke91 jij kan echt beginnen aftellen nu naar de eerste echo @Insomniac fijn dat je mee komt kletsen! Van harte gefeliciteerd! Pittig beroep, lijkt het me, sociotherapeut op een tbs afdeling. Lijkt me inderdaad maar best dat je nu even geen risico's neemt. @Sylva leuk dat je vandaag een goede dag had. Heb je er van kunnen genieten? Oh jij kan trouwens ook al beginnen aftellen @Lindavvv zo! Die kraamzorg, daar hoef je je al geen zorgen meer over te maken. Fijn dat je overigens weinig last hebt van misselijkheid @ciprilla hier geen kraamzorg. In de bergdorpjes hier bestaat dat absoluut niet. Ik heb wel wat hulp van mijn schoonmoeder, dus dat is ook wel wat. @xLollypop wat een prachtige echo! @YellowEyes gelukkig voel je je vandaag weer wat beter en mag je ook weer aan de primperan. Lijkt me een hele opluchting, als je je zo vreselijk beroerd voelt. Wat een leuke baan heb jij trouwens. Lijkt me een hele dankbare job. @novemberzes die steken heb ik ook als ik wat teveel doe. Meestal is het snel weer over na wat platte rust.
Ik ben vandaag inkopen gaan doen in de stad. De rit duurt minstens een uur en na een half uur had ik al spijt dat ik überhaupt was vertrokken. Super misselijk in de wagen, heel de trip lang. Ik krijg ook al heel de dag nauwelijks wat binnen. Eigenlijk wil ik zelfs niet aan eten denken . En nu ben ik helemaal uitgeput, dus ik ga er maar eens vroeg in kruipen vanavond. Met andere woorden, ik voel me op en top helemaal zwanger
@xLollypop wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Gefeliciteerd! Hoe was de echo smiddags? Ik heb nu 2 afspraken staan, de eerste is een losse echo geworden zonder intake, wij willen de intake liever pas rond 11-12 weken zodat we de periode voorbij zijn waar het 2x mis gegaan is. Dan is ook de termijn echo. Over wie is de mol, ik kijk het helaas niet. Dus ik doe niet mee Hier nu opeens met een snelle beweging steken in m'n lies/onderbuik.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweede kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei Keke 91 - 28 jaar - tweede kindje Linda vvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei Wensvooreen3e - 34 jaar - derde kindje FelIinea - 28 jaar- tweede kindje 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei Bloemetje376 - 29 jaar - tweede kindje 10 mei Insomniac - 30 jaar - derde kindje 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje Twee- 33 jaar tweede kindje 12 mei 13 mei 14 mei Zwennie - 32 jaar - 2e kindje (1e voor partner) 15 mei Afspraken: September: 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 10 september - intake vk - Insomniac 12 september - eerste echo - Marni1 14 september - 6 weken echo, hartje zoeken gynaecoloog- Masa0903 14 september - eerste echo bij gyn (6+6) - Sylva 15 september - intake vk (7+3) - MLady 15 september - eerste echo bij gyn - Keke91 15 september - eerste echo bij gyn+intake - Feliinea 16 september - vroege echo, intake (6+4) - JustBreathe 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - echo vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 24 september - vroege echo - novemberzes 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 28 september - 1e echo en intake vk - Lindavvv 29 september - eerste echo + intake vk -Masa0903 Oktober: 1 oktober - tweede echo (9+5) - MLady 3 oktober - eerste echo (8+6) Bloemetje376 8 oktober - echo + intake - novemberzes 13 oktober - termijnecho + intake - Sylva 16 oktober - termijnecho + intake- Bloemetje376 ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@Insomniac ooh daar ben ik echt jaloers op hoor, nergens last van hebben! Vind je het erg om niets te voelen of vind je het wel prima? Horror monster zijn is herkenbaar, dat heb ik nu héél erg! Kan echt om alles boos worden of zeiken Had ik bij de eerste echt niet. @Lindavvv oh ja I feel you met die vermoeidheid *gaap* Wel vervelend dat je dan niet ff een tukkie kan doen. Wel fijn dat je er lekker op tijd bij bent met de kraamzorg! @ciprilla vervelend is dat hè die vermoeidheid. Slaap hier ook gemiddeld 10 uur per dag en zodra ik wakker wordt nog net zo moe als de avond ervoor. Ons lichaam is hard aan het werk! @novemberzes te vroeg gejuicht, helaas. Om 14.00 uur was ik weer kotsmisselijk, maar heb het wel zonder medicatie kunnen doen. Het is wel herkenbaar allemaal ja. Rot is dat hè! Hopelijk wordt het niet erger bij je. Laat het ergste maar lekker wegblijven. Zou trouwens wel rustiger aan doen hoor als je zo'n last van je buik hebt! @xLollypop aaah, wat een mooie echo's! Super fijn! @EvitaDedu de ochtend wel, daarna niet echt meer. Als een zal aardappelen op de bank gekregen Maar goed, het is even niet anders. Klinkt als een hele pittige dag. Rust maar lekker uit! Welterusten! Ik ga ook slapen, ben op. Maar wilde nog ff wat laten horen! Welterusten allemaal! ❤️
Dankjewel jij gaat volgende week ook zeker een kloppend hartje zien! Dankjewel! Ja echt absurd.. gewoon 3mm zijn en dan is er een hartslag te zien. Ontzettend bijzonder Vanmiddag was ook weer erg bijzonder. Mijn man vertelde dat bij S was er al spanning vanaf het moment van de positieve test en nu was de test positief en deed het hem niet zoveel. Totdat we bij de vk zaten vanmiddag en hij ook het knipperende lichtje op de monitor zag. Toen was het toch wel echt echt Ik snap jullie keuze wel van de twee losse echo’s! Erg begrijpelijk en die steken heb ik ook bij onverwachte bewegingen. Herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Wat ik dan weer niet herken is de misselijkheid heb ik toen helemaal niet gehad
Goedenavond meiden, Ik lees al even mee met jullie, ben niet zo goed in allerlei berichtjes sturen (ik lees meer dan dat ik reageer), maar wil toch graag mezelf bij jullie toevoegen als dat mag.... Ik had afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest in mn handen. Zooo blij! Al een ruim jaar bezig voor dit mooie wondertje en nu dan toch een positieve test, maar nu gaat de angst ook weer opspelen. Ik ben zooo bang dat het niet goed gaat dus vind het heel lastig om er echt al van te genieten. Merk echt dat ik meer dan dagelijks op zoek ben naar bevestiging dat ik zwanger ben. Heb eigenlijk alleen last van beetje meer vermoeidheid en pijnlijke borsten....... voelt nog allemaal erg onwerkelijk! Als alles goed gaat en klopt in mijn eigen berekeningen; dan ben ik 12 mei uitgerekend. Voor ons wordt dat dan kindje nr 4. (Ook eerder 2 miskramen gehad (11.4 en 5.6)) Ppppfff.... naja, ik typ eerst dat ik meer lees dan reageer maar kom met een lekker lang verhaaltje binnen!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021 ♡ 1 mei EvitaDedu - 34 jaar - tweede kindje MLady - 40 jaar - tweede kindje Stellasmommy - tweede kindje 2 mei Yara7 - 27 jaar - tweede kindje YellowEyes - 24 jaar - tweede kindje 3 mei Ciprilla - 27 jaar - derde kindje Marni1 - 31 jaar - derde kindje xLollypop - 27 jaar - tweede kindje 4 mei Sylva - 33 jaar - tweede kindje 5 mei Keke 91 - 28 jaar - tweede kindje Linda vvv - 33 jaar - derde kindje 6 mei Ieniemienies -36 jaar - derde kindje 7 mei Wensvooreen3e - 34 jaar - derde kindje FelIinea - 28 jaar- tweede kindje 8 mei Masa0903 - 26 jaar - derde kindje Schatje85 - 35 jaar - tweede kindje JustBreathe - 35 jaar - eerste kindje 9 mei Bloemetje376 - 29 jaar - tweede kindje 10 mei Insomniac - 30 jaar - derde kindje 11 mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje Twee- 33 jaar tweede kindje 12 mei Mmbro - 34 jaar - vierde kindje 13 mei 14 mei Zwennie - 32 jaar - 2e kindje (1e voor partner) 15 mei Afspraken: September: 7 september - vroege echo - xLollypop 9 september - vroege echo - Schatje85 10 september - intake vk - Insomniac 12 september - eerste echo - Marni1 14 september - 6 weken echo, hartje zoeken gynaecoloog- Masa0903 14 september - eerste echo bij gyn (6+6) - Sylva 15 september - intake vk (7+3) - MLady 15 september - eerste echo bij gyn - Keke91 15 september - eerste echo bij gyn+intake - Feliinea 16 september - vroege echo, intake (6+4) - JustBreathe 18 september - eerste echo - Ciprilla 19 september - eerste echo - YellowEyes 22 september - echo vk - Sylva 22 september - eerste echo - Stellasmommy 24 september - vroege echo - novemberzes 28 september - eerste echo +intake vk -Ieniemienies 28 september - 1e echo en intake vk - Lindavvv 29 september - eerste echo + intake vk -Masa0903 Oktober: 1 oktober - tweede echo (9+5) - MLady 3 oktober - eerste echo (8+6) Bloemetje376 8 oktober - echo + intake - novemberzes 13 oktober - termijnecho + intake - Sylva 16 oktober - termijnecho + intake- Bloemetje376 ------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Zo even bijgelezen. @xLollypop wat een dag zo. 2 x je kindje kunnen zien <3 Wie is de mol poule? Count me in. Van die steken herken ik ook als ik duidelijk teveel heb gedaan. En ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn hersenen zitten er echt voor de sier in Ik ben zo vergeetachtig en chaotisch.
Wat fijn dat je weer zwanger bent, we gaan voor een prachtig wondertje in mei voor jullie! Enneh... Nou wel af en toe blijven reageren hѐ? )
Goedemorgen!!! Voelen jullie ook telkens aan je borsten of ze nog gevoelig zijn?? Dat is op sommige momenten mijn enige bevestiging. Wat een mooie echo @xLollypop Ik heb me gisteren via de site aangemeld, maar moet nog worden teruggebeld. Dus nog even geduld hebben met een datum
@Mmbro welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je al een idee hoe ver je ongeveer bent? Want het kan natuurlijk zijn dat je voor bepaalde kwaaltjes nog net iets te vroeg bent. Dan komt dat misschien vanzelf wel. Al zou ik zeggen; wees blij met elke dag dat je niet misselijk bent hoor! Is namelijk echt niks aan. Wat naar dat je twee miskramen hebt gehad Hopelijk mag het nu goed gaan! @Wensvooreenderde voelen aan m'n borsten hoeft niet eens, die dingen zijn zo gevoelig als de pest Lig 's nachts ook echt niet lekker. Maar kan me voorstellen dat als dit je enige kwaaltje is wat je bevestiging geeft, je erop let. Hopelijk hoor je snel wat voor een afspraak en hoef je niet al te lang te hoeven wachten! Zes weken vandaag! Nog zes daagjes tot we ons hummeltje mogen zien Wil zo graag m'n baby'tje zien op de goede plek met een mooi kloppend hartje. Meteen ook een goede reminder dat dat de reden is waarom ik me zo beroerd voel en dat het nog even een paar weken bikkelen is. Vind het echt pittig dit keer