Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ciprilla, 21 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij zijn nu nog niet bezig met namen, de vorige keren waren we er met 16 en 20 weken al uit. En ik heb lijstjes bewaard en ga na een goede echo wel weer lekker op zoek.

Wel ben ik al weer heerlijk op Pinterest bezig met een babykamer. We hadden een mintgroene/witte babykamer, maar ik wil nu wat meer boho style. Dus eens kijken hoe we makkelijk met kleine aanpassingen dat voor elkaar kunnen krijgen ;) Super leuk!

Mmbro, MLady, EvitaDedu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Namen bedenken we pas als we het geslacht weten. Vind het zo lastig en mijn man ook.

Jeee weer een goede echo! :D

Ik begin nu ook wel n beetje zenuwachtig te worden voor vrijdag, maar heb er ook super zin in.

Feliinea, MLady, EvitaDedu en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Gaaf! Daar heb ik ook al naar zitten kijken :oops:
    Heb al hele leuke ideeën!

Ons zoontje zijn kamer is ook rustig en speels. Muur heb ik voor de helft blauw gemaakt en één muur heeft stipjes.

Lindavvv vindt dit leuk.
  4. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    @Feliinea Super fijn! Lekker ook dat je zo vroeg al kon.

Bedankt allemaal. Ik mag om 16:00 pas dus nog een paar uurtjes geduld. Ben zo zenuwachtig :cry:

Ik heb al een hele lijst met allemaal namen die ik mooi vind en mijn vriend ook. Als ik een serie kijk of op fora rond struin en ik zie daar een naam die ik wel leuk vind sla ik hem gewoon meteen op.
    Ik vind meisjesnamen wel een stuk makkelijker dan jongensnamen, heb veel meer meisjesnamen die ik echt leuk vind en ook goede kanshebbers zijn. Jongensnamen vond ik bij mijn zoontje al lastig, dus als het nu weer een jongetje is word dat een uitdaging. :rolleyes:

Feliinea, MLady, EvitaDedu en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Feliinea vindt dit leuk.
  6. JustBreathe

JustBreathe Actief lid

29 aug 2013
    180
    218
    43
    Hier ondertussen het hele ziekenhuis gezien. Internist gesproken. Gelukkig hele aardige man. Medicatie wat omhoog want bloeddruk is nog te hoog.
    Bloedonderzoek gedaan, urine ingeleverd en verwijzing gynaecoloog gehad. Zwangerschap is medisch maar dat had ik ook wel verwacht. Ik vond het vreemd dat de huisarts me niet doorverwees meteen. Internist vond het ook bijzonder
    Nu wachten voor meteen een hartfilmpje te maken. Spannend allemaal.

Mmbro, YellowEyes, MLady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Feliinea vindt dit leuk.
  8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nee geen echo. Wat ik me herinner van de vorige keer is dat ze bespreken wat allemaal belangrijk is in deze fase. Of je foliumzuur slikt, wat mijn gewicht is, dat soort dingen. Zal er einde van de middag over vertellen :thumup:

9. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik vraag het, omdat ik jullie er wel veel over zie spreken, maar hier doen ze dat dus niet. Mijn gynaecoloog heeft bij mijn eerste zwangerschap wel gezegd welke vitaminen ik best neem en hij zegt ook welke extra onderzoeken ik moet laten doen. Maar naar gewicht vroeg hij nooit.

10. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik had dat bij mijn zoontje, een naam die ik al jaren heel graag wou. Toevallig bleek ook dat dat de eerste keuze van mijn man was :)

MLady vindt dit leuk.
  11. Froezel

Froezel Actief lid

12 dec 2019
    407
    504
    93
    Vrouw
    Wat fijn meiden, die goede echo’s en kloppende hartjes! Hier nog even 10 dagen geduld, maar die zijn vast zo voorbij.

Ik kende die theorie helemaal niet waar jullie het over hadden. Ramzi theorie ofzo. Nooit van gehoord. Wel erg benieuwd naar wat er dan gezien wordt bij mijn echo volgende week, haha.

Ik had nog lijstjes met namen, zowel jongens als meisjes. Iedere keer als ik een leuke naam zie of hoor, voeg ik ‘m toe!

12. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Keke91 nog een paar minuutjes! Ik ga voor je duimen! :D

Ik word met de dag meer onzeker over de echo, dat het toch niet goed zit. :( Dit worden lange dagen.. gelukkig mag ik zaterdag al om 09:30.. :|

13. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    hoe komt het dat je er zo onzeker over bent?

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Mijn eerste zwangerschap eindigde in een missed abortion met 9w2d. Ik kwam er toen achter toen ik m’n eerste echo had bij diezelfde echopraktijk. De testen liepen gewoon goed op, ik had kwaaltjes en had het toen dus niet heel erg zien aankomen. Achteraf zat ik toen wel veel te googlen over miskramen, dus misschien dat ik het onbewust ook wel door had. De zwangerschap van m’n dochter was ik de eerste 12 weken bij de gynaecoloog, dus had ik ook meerdere echo’s vanaf 6 t/m 12 weken. Dus dit is ook weer de eerste keer dat ik weer naar die echopraktijk ga, sinds het slechte nieuws toen. Dus vind het wel een beetje eng.. :oops:

15. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik herken het. De zenuwen slaan hoe langer hoe meer toe. Maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik was er op de lange duur rotsvast van overtuigd dat het mis zat

16. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ah ja, tot is dat hè, om je zo enorm onzeker te voelen. Hopen dat de tijd snel mag gaan tot we allemaal de echo hebben en dat we allemaal een goede en fijne zwangerschap en bevalling mogen hebben.

dunnie en EvitaDedu vinden dit leuk.
  17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Keke91 hopelijk is alles goed gedaan!

18. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Het liep flink uit, zulke zenuwen, maar het hartje klopt! :DVruchtje meette ze zelfs een dag verder, volgens haar meting dus 7+0 vandaag. :thumup:

Silver85, Feliinea, Froezel en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ah wat fijn zeg! Gefeliciteerd! :D:D

20. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660