Ik heb inderdaad einde van de middag pas de afspraak, maar ik heb 2 weken geleden al een kloppend hartje gezien bij 5+6 Had het alleen nog niet op de lijst gezet
Ja goed het bloedverlies is gestopt. Maar ik ben heel erg misselijk en moe en hoofdpijn altijd. Volgende week de echo eindelijk
Ik ben nog steeds niet misselijk en heb nog steeds geen puistjes overal net zoals bij mijn zoontje. Ben alleen ontzettend moe. Heb wel het gevoel alsof er wat vast zit in mn keel. Snachts wel met vlagen misselijk. Maak me ergens best veel zorgen en aan de andere kant ook weer niet. Zo stom. Is er iemand nog meer niet heel misselijk?
Vervelend dat je zo moe en misselijk bent. Mag je niks nemen? Wel fijn dat het bloedverlies gestopt is. Ben je terug aan het werk?
Ik heb vandaag een betere dag wat betreft de misselijkheid. Het was doenbaar in vergelijking met de vorige dagen. In de plaats was ik vandaag wel heel de dag moe en ik had ook nergens zin in.
@xLollypop hoe is de echo gegaan? @twee gelukkig is het bloeden gestopt. Hopelijk blijft dat nu zo. Hier ook al zo koud en snotterig. Heb het altijd wel snel koud maar nu ook nog sneller. Verder blijf ik ook heel onzeker, gaat een beetje op en af. Het ene moment heb ik het idee dat het wel goed zit, het andere moment weer heel bang van niet. We hebben nu toch een extra echo ingepland, kon volgende week dinsdag pas dus dan in de ochtend ingepland. Hopelijk word ik dan weer even gerust gesteld. We hebben het ook de ouders van mijn vriend verteld. Die reageerden wel vrij koeltjes wat een beetje jammer was, we snapten hun reactie allebei niet zo. Ze feliciteerden ons wel en vroegen wel hoe ik me voelde, maar leken niet meteen heel enthousiast ofzo. Jammer, maarja.
Wat jammer zeg, dat ze zo koel reageren. Dat vond ik bij mijn schoonouders ook. Je zou toch echt wat meer enthousiasme verwachten . Goed dat je volgende week een extra echo kunt krijgen. Hopelijk ben je dan weer wat geruster
O ja dat is wel jammer lijkt me... Je eigen ouders waren wel net zo enthousiast als jullie zelf? Ik ben benieuwd hoe mijn fam gaat reageren... Over 2 wkn gaan we dus (hopelijk #coronatest) die kant op (noorden v/h land, wij wonen in het westen). Ze gaan het ZO niet verwachten! Maar ik ben ergens ook wel bang voor negatieve of koele reacties omdat ik inmiddels 40 ben... Er knaagt iets, is dat mijn geweten? Of set van traditionele normen/waarden? Ergens vind ik zelf mijn leeftijd misschien ook wel een dingetje. Maar ja je hebt het leven niet in de hand hѐ? Dat blijkt maar weer. Wat voor de een makkelijk te plannen is, is voor de ander compleet onvoorspelbaar...
Jawel ik heb medicatie gekregen emesafene. Nee ik zit momenteel in de ziektewet. Ik ga rusten geen zin in werkstress nu
Wel jammer niks aan te doen mijn ouders gingen ook heel droog reageren. Jammer voorhun maarja wij zijn wel blij toch dus boeieen