Ik ken een vrouw die bij elke zwangerschap er pas laat achter kwam, doordat ze gewoon om de zowel tijd bloedde. Daarbij hoeft het niet te betekenen dat het mis gaat, het is alleen onzeker. Denken geeft geen oplossing, probeer te ontspannen en afleiding te zoeken. Sterkte
@love1990: ten eerste beterschap. Voor op de lijst, ik ben 31 jaa en het is ons 1ste kindje. En tijd afspraak us om 16.00uur @augustus mama. Wat rot zeg van je bloedverlies. Ik ken helaas alleen slechte verhalen. Duim voor je, sterkte. @nieuwe dames, welkom. Ik vind het allemaal zo spannend. Denk steeds wat merk je in zo'n vroeg stadium als het bijvoorbeeld fout gaat? Krijg je dan altijd bloedverlies? Iemand een idee?
Ja hoor, die zijn er. Mijn schoonzus heeft de eerste 8 weken regelmatig bloedverlies gehad. Het resultaat is nu een stuiterbal van net twee jaar.
Bij mijn miskraam in januari had ik enorme rugpijnen en krampen voordat ik begon te bloeden. Ook werden mijn testjes niet duidelijker. Ik kan de lijst nu niet bijwerken op de Ipad, misschien iemand anders die het even wil aanpassen?
@augustusmama ik heb bij mijn dochter voor de 7 weken een hele flinke bloeding gehad met stolsels en al. En een paar maanden later is er gewoon een klein meisje geboren. Volgens de VK moest er blijkbaar nog iets opgeruimd worden. Grote schoonmaak zeg maar. Het is niet leuk en het is spannend en ik zou het ook doodeng vinden en de hoop verliezen. Helaas kan je alleen afwachten wat er gebeurt.
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio jill31, ? jaar, ? kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje 5 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje 7 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken Armanda1982 14 maart 16.00 missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Leandrotje 27 maart 16.45 AmandaH 4 april 13.00
Goed om te weten dat er ook positieve verhalen zijn... Toch ga ik uit van het ergste.. dan kan het alleen maar meevallem. Ben wel blij met dit forum, want zou niet weten met wie ik het op dit moment kan delen. Kan het er met mn man wel over hebben hoor, maar die staat er toch iets anders in dan ik
Hoi allemaal, Ik kom me hier ook melden! Heb gisterochtend op nod licht positief getest. Vanochtend wederom twee lichte streepjes. Vind het nog erg spannend (waarom worden ze niet donkerder?) ook ivm een eerdere vmk (2010). Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 6 november. Zo, nu ga ik eventjes teruglezen!
@Augustmama, niet de moed verliezen! Helaas moeten we gewoon afwachten. Ben ook blij dat ik er met jullie over kan praten. Dat helpt wel
@augustusmama. Wat rot dat je bloed verliest ik snap je onzekerheid, hopelijk is alles toch nog goed. Sterkte! Hier begin ik nu ook behoorlijk angstig te worden, mijn testjes zijn gewoon zó licht... Morgen moet hij toch donkerder zijn dan die van gisterochtend. Pfff het is zo spannend allemaal. Ik ga maandag de ha bellen denk ik, die zal me wel doorverwijzen naar een vk. Ik hoop dat ik snel terecht kan, iig voor 24 maart want dan gaan we een midweekje weg met onze beste vrienden. Zou leuk zijn als ik dane en echofoto kan laten zien Maar eigenlijk heb ik niet zulke goede hoop nou ja geen bloed geeft moed, ook hier he Wat leuk om 'bekende' namen hier te zien. Enne... Iedereen gefeliciteerd met je posi test Voor de lijst: Adriana85, 28 jaar, tweede kindje, 6 nov uitgerekend.
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio jill31, ? jaar, ? kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje 5 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Adriana85, 28 jaar, 2e kindje 7 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken Armanda1982 14 maart 16.00 missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Leandrotje 27 maart 16.45 AmandaH 4 april 13.00
@augustusmamma heel veel sterkte met de onzekerheid en wachten! Aan de andere nieuwe dames welkom! We beginnen een mooie club te worden! hier alles goed....aan het genieten van een relax weekendje zonder de boys. Verrasing van mijn man.....heerlijk
Ik ben bang dat ik jullie alweer moet gaan verlaten Mijn test van vanochtend word lichter ipv donkerder dan gister... Ik moest nu echt heel goed kijken. Morgenochtend nog een kv doen en die zal wel wit zijn. Bah bah ben er best kapot van Ik laat het morgen weten hoor!
Hallo dames, ik mag me ook bij jullie aanmelden. Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje, uitgerekend op 7 november. 4e kindje klinkt wellicht ervaren, maar het is voor mij een tweede leg, en ben niet meer de jongste, dus best spannend allemaal.