Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vanwege mijn leeftijd (38). Ik wil dat risico niet nemen.

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Oké, was even benieuwd of er een reden is waar wij misschien niet aan gedacht hebben :)

3. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ik hoop dat iedereen die vandaag een echo heeft met goed nieuws komt. Succes en hopelijk veel plezier.

Ik heb zelf ook erg last van mijn darmen. Ben sinds donderdag al niet meer geweest. Drink veel en eet veel vezels, maar niks helpt helaas. Als ik over een paar dagen nog niet kan, neem ik contact op met mijn huisarts. Voel me namelijk supermisselijk met volle darmen.

Gisteren was er weer iemand die vroeg of ik zwanger was. Een vader van een kindje bij Ellys in de klas, die ik eigenlijk nauwelijks spreek of zie. Dus als hij het al ziet.... Hoop niet dat het iemand het verklapt aan Ellys.

X Marion

4. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Super dat alles goed was met de echo mamamarion!!! :D:D

Ik ben gisterochtend echt super misselijk geweest, ik merk dat het komt door mn hoofdpijn... die had ik al de hele nacht en sochtends gelijk spugen... gelukkig na een asprine trok alles weer weg.. pff!

5. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik heb over een half uurtje de tweede echo. Ik ben nu ineens heel zenuwachtig! Spannend hoor.
    Ben ook heel benieuwd naar de andere echo's van vandaag. Kom maar door met de mooie foto's.

Lies2012:
    Prenataal onderzoek doen wij ook ivm leeftijd. En ook omdat, stel dat er iets mis is, waardoor een kindje na de geboorte niet zal kunnen leven of dat een kndje veel te vroeg komt (bijv Trisomie 18), dan wil ik dat nu weten en daar iets mee kunnen en niet pas na negen maanden.
    En omdat ik al 35 ben, is de kans nu eenmaal wat groter.

Tot straks!

6. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ja, dat is inderdaad zo met leeftijd. Dank je voor je antwoord :)
    Veel plezier bij je echo.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Emma79, hoe was je echo?

8. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    De echo was fantastisch! Wat een verschil met twee weken geleden. Toen nog een rijstkorreltje, nu al een echt mensje.

Echt heel mooi om te zien. We zijn heel trots en dolgelukkig!

Hartslag gehoord, die was snel en krachtig. Ik vroeg of de baby al kan bewegen. Ze zei dat het er om hangt nu, het zou in deze week wel kunnen. En wat denk je, echt een paar seconden later beweegt onze uk gewoon. Zo leuk!!

Ik zal zo even foto erbij doen. Die moet even vanaf m'n telefoon.

Op 14 april hebben we weer een echo en een intake voor het prenataal onderzoek!

9. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt geweldig Emma! Ben echt benieuwd naar je foto! Mooi he zo'n kleintje

10. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat de foto wel weer gedraaid zal zijn, maar maakt niet uit. Onze uk is nu 20,5mm groot!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      1
  11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wauw mooie echo Emma! Leuk!

12. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooooi :) ik geniet mee

13. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wauw! Mooie echo Emma!

14. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    super Emma! die armpjes die je al kan zien, geweldig!

ik ben al 2dagen nog maar amper misselijk dus, jullie horen me al komen, ben ik natuurlijk super bezorgd. Vrijdag nog een mooie echo gehad, maar die stelt me al niet meer gerust.
    Hopelijk vind ik over een week ofzo de hartslag met m'n angelsound.

15. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Emma wat een mooie echo, dan hopen wij morgen ook te zien.....

Ben niet veel online geweest. Gisteravond voor de 2de keer naar BSB geweest, heerlijk genoten. En was vandaag nog lekker vrij.

Mijn buik staat met dikker worden even stil heb ik zelf het idee. Maar het kan ook niet iedere week met sprongen vooruit gaan.
    Ben met lege maag nog steeds ontzettend misselijk. En met vlagen doen mijn borsten zeer. Merk wel dat de kwaaltjes langzaam minder worden. Maak me dan weer drukker of het goed zit, maar van de andere kant voel ik me niet anders als 2 wkn geleden bij de 7 wkn echo.....

16. elbe87

elbe87 Lid

10 feb 2014
    53
    0
    0
    ambulant woonbegeleider in psychiatrie
    Zwolle
    Mooie echo hoor! Het blijft bijzonder toch? Geniet ervan!

17. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hier ook n goede echo!
    Baby is ruim 2cm, mooi kloppend hartje.
    Ik word nu geschat op 8+5. Toch bijna n weekje verder dan ik dacht hihi
    Over 2 weken de termijnecho.

18. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ook hier een mooi kloppend hartje en bewegend ukkie op de echo! Wil iemand op de lijst ook een hartje bij mijn naam zetten? Ik hou het voorlopig maar bij 2 nov, VK dacht iets eerder!
    Wij hebben bewust niet voor prenatale diagnostiek gekozen....ondanks mijn leeftijd (36 jr). we zouden er toch geen consequenties aan willen verbinden dus dan weet ik ook niet zoveel aan al die risico schattingen. Vlokkentest of vruchtwaterpunctie wil ik zowieso niet vanwege het risico op een miskraam. Zo zie je maar ieder zijn eigen motivatie :)
    Gefeliciteerd emma en lelie met jullie goede echo!

19. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen ook geen prenataal onderzoek. Het is en blijft een kansberekening en vanwege de kans op miskraam bij verder onderzoek wachten wij af tot de 20 weken echo.

Vandaag voor het eerst een positiebroek aan op m'n werk, wat heerlijk! Zodra m'n loon er is ga ik wat meer zoeken.

20. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Morgen 9 weken, yeah!!

Ik kan wel merken dat me lichaam vol is zeg maar.

Ik heb nog een lectulose drankje staan van de zwangerschap van Lisa, toen voor de obstipatie, maar die is maar goed tot 2010, dus lijkt me geen goed plan.
    Morgen maar de huisarts bellen en hopelijk krijg ik dan nieuwe.

Deel Deze Pagina