Afscheiding niet specifiek in mijn onderbroek, wel vaak het gevoel dat ik afscheiding heb of vochtiger daar... Blij te lezen dat ik niet de enige ben!
Ook hier een hele mooie echo! Weer super verliefd! Het hartje klopt, en het begin van de armen en beentjes is er ... het wiebelde zelf al wat! (L)
Liefdeis, ook al zo'n mooie foto. Al onze kinders zijn wel fotogeniek hoor. Echt heel mooi. Je kan er ook een konijntje in zien idd, een hele schattige, dat zeker!
Ik snap dat wel KabouterLiza. Ik had van het weekend ook veel minder last van misselijkheid en moeheid en dan ga je je toch ongerust voelen. Maar de echo was gister hartstikke mooi! Het kan dus gewoon echt even wat minder zijn. Vandaag voel ik me weer ontzettend misselijk. En dan denk je weer, nee ik wil niet zo misselijk zijn! Tis nooit goed hè. Blijf positief! En geniet van het (even) niet misselijk zijn.
Zucht! Al 6 weken is onze stuiterbal om 6 uur wakker .... terwijl die daarvoor altijd lekker 'uitsliep' tot 8 uur/half 9! Wat we ook proberen, meneertje gaat niet meer slapen! Gaaaap! Ik kan hier niet aan wennen!
Vandaag onze termijn echo ! Spannend, de beeb zal nu wel echt bewegen en hopelijk horen we het hartje goed
Oh spannend ligakoekjuh! Ik mag morgen voor de termijnecho.. Ik ga zo bellen naar me werk want avonddienst ging gister verrot.. Stond te kokhalzen bij me klanten.. Heb nu nog 3 diensten tot me vakantie en die moeten er maar af denk ik zo.. Heb er echt een hekel aan maar ben erg moe er van en hopen dat we t ergste hebben gehad..
Ja het is echt een wonder om zo'n klein konijntje in je buik te hebben hahahaha. Al vond ik die van ons toch wel gewoon lijken op een babytje! Veel plezier Ligakoekjuh met de termijnecho!