Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Oh Ariel, dat duurt nog lang zeg.. :(

Maar het positieve is dan dat je natuurlijk wel al een hele duidelijke baby op de echo kunt zien! Lekker beweeglijk en al helemaal compleet! :)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha ja dat wel! Maar ook langer onzekerheid en niet willen vertellen! Ach we zien het allemaal wel. Komt vast goed!

3. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ja vind ik wel! Ik zou onze opel astra zo weer willen wisselen voor de peugeot 307. Maar iedereen heeft natuurlijk andere eisen aan een auto en de een vind misschien iets fijn wat de ander helemaal niks vindt.
    Maar wij hadden als kinderwagen een Quinny Buzz, die is wel aardig klein in te vouwen dus dat paste makkelijk. Dus ik ga er vanuit dat eventueel een iets grotere kinderwagen ook wel gaat lukken ;).

En wat een leuk idee om cupcakes te bestellen! Dat idee ga ik even onthouden voor bij mezelf op het werk :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Je kan ze natuurlijk ook zelf maken ;) (zegt deze bakmuts) hihi

5. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah ja dat kan zeker Ariel .. Maar ben bang dat ik spuug in t beslag..... Ieuhwww

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok sorry daar moest ik ff om lachen!
    En het is helemaal niet grappig!! Dat soort dingen zijn misschien beter om voor je verlof te doen dan! :p

7. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet elke dag tweemaal utrogestan vaginaal inbrengen, is een capsule waarbij er een soort zalfje vrijkomt. Echt geen optie om geen inlegkruisjes te dragen... ik verschoon het gewoon ongeveer elk uur.

8. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jammer :(

9. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien krijg ik over een paar weken ook echt een vreetkick!
    Zag vanmorgen dat ik al 4,5 kilo kwijt ben.. Ben wat stevig dus niet gelijk erg lijkt me..

10. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Oooo dat duurt nog wel lang zeg.... Jammer dat het niet voor Pasen kan.:(

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wij hebben een Opel Meriva, lekker hoge auto en ideal qua ruimte! Zoveel!:$:D

Ik heb het hier vanochtend op het werk verteld aan iedereen. Sommige collega's wisten het al. Gewoon via een email met de echo foto erbij! :);) Ben wel blij nu, want dan hoef ik mijn buik niet meer in te houden en ben bijna 10 weken!

Wij gaan zondag eens bij de Baby Dump kijken. Ik las pas geleden dat meer mensen daar waren geweest?! Ik had gisteren bij de Verloskundige een tasje met allemaal foldertjes en andere dingetjes gehad en daar zat dus ook een bon bij om een babypakket bij hun te halen.:)

12. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Woo wat is er veel gekletst! Haha

@liga: hoe was je termijn echo? Ik mag volgende week donderdag, kijken of we dan nog steeds even ver zijn.;)

@echos van gisteren en vandaag: mooie echo's dames!

Afscheiding: check. Heb tegenwoordig een extra string in mijn tas :s. Soms het gevoel alsof ik ongesteld ben geworden (zonder de buikkrampen) maar dan in een keer is het vochtig down there.. Haha
    Allemaal part of de deal.

Wil dit weekend ook naar de babydump. Kinderwagens kijken, zodat ik mp in de gaten kan houden of er toevallig een wagen in goede staat voorbij komt die wij willen. Aangezien ik nog studeer, zullen we toch een beetje op de kosten moeten letten.. (Maar ik wil wel een joolz, haha. Wil er even mee rijden enzo, of ik m echt wil.. Denk t wel ;))

Hebben jullie trouwens meer/minder/hetzelfde zin om te vrijen?
    Ik ben echt niet leuk voor mijn vriend. Heb er gewoon totaal geen zin in (ben ook heel moe trouwens). Lees overal dat t normaal is en na 12 weken opeens om kan slaan in heel veel zin.. Ik hoop het voor hem haha.

13. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Lies! Oh nee hier ook helemaal geen zin in seks.. Moe en misselijk.. Dan kan je niet echt concentreren ;)

14. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik ben dan niet misselijk, maar erg moeilijk voor hem om te begrijpen hoe moe ik ben..

Ik kijk elke dag op mp, bijna geen joolz wagen die ik wil (de kleur enzo). Kijk ik nu.. Staat ie er op.. Maar we hebben er nog niet mee gereden enzo.. Vriend zegt: bieden! (Deze gaan altijd erg hard nl). Is het uiteindelijk niets, verpatsen we m weer, haha. Zo vaak staan deze niet online en ziet er goed uit.

Dus zojuist geboden op een kinderwagen en ik ben nog maar 10.2 weken zwanger... (Hoop wel echt dat ik m krijg voor deze prijs, zal wel niet ;))

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik heb de wagen al in huis en was nog maar 8+5 dagen dus kan altijd erger, hahahaha

16. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O leuk dat hier meer dames naar de baby dump gaan. Wij gaan voor als nog gewoon kijken. We weten al wat voor kinderwagen we willen, maar je hebt ze van verschillende merken en nu twijfelen we weer..... Want we vinden van de ene de kinderwagenbak niet mooi, maar daar is het verzetten van de hoogte om te duwen weer makkelijk van als de andere. Tja moeilijke keuze.....

Willen jullie zo'n buikband? Ik heel graag, met een leuke tekst erop! :D

17. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeg net deze in de bus! Heeft me mannetje besteld! Te lief

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      6
  18. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb ook eindelijk een echo gehad. Het hartje klopt! En een mooie minibaby zien bewegen! Ik ben 3 dagen teruggezet, naar 7 november. Prima! :)

Philotes, tweede kindje <3

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Neeee hier absoluut geen buikband haha. Heb ik echt helemaal niks mee!

20. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wat lief! *smelt*

Deel Deze Pagina