Wat lief vlinderbuik! Iemand vroeg iets over die laxeermiddel. Er staat in de voorschriften dat het wel mag alleen niet te lang. Alleen heeft het dus helemaal niks gedaan behalve dan lucht, heb ook flink buikpijn dus zal morgen de huisarts maar vragen om iets anders.
Wat leuk vlinderbuik! @Ariel, dat is idd wel jammer dat je het nu met Pasen niet kunt vertellen. Wel een fijn dat ze je zo goed in de gaten houden ivm de diabetes van je moeder of niet? Wil je graag thuis bevallen? Hier nog de kinderwagen van de andere twee. Quinny Buzz en Quinny Speedy. Qua auto moeten we eind dit jaar een andere kiezen (vanwege aflopend leasecontract). Ik vond de Zafira wel mooi (kun je 7-zits van maken) maar mijn man gaat dan weer liever voor een Vw Touran of soortgelijk. Ik ga weer slapen, word helemaal gek van de misselijkheid. Nog 5 nachtjes tot de echo!
Hey meiden, na lange afwezigheid van mij ook weer eens een berichtje. Erg lastige start gehad met de zwangerschap. Rond 6 weken wat bruin, roze en heel donkerrood bloedverlies gehad wat me enorm veel zorgen baarde. Dit leek weer een kopie van mijn vorige miskraam. Hierop vorige week een echo gehad waarbij de vk niet duidelijk iets kon zien, dus weer een week moeten wachten. Vanavond eindelijk de echo gehad en e en fantastisch mooi kloppend hartje gezien en nog een week vooruit gezet zelfs. Vorige week dacht vk dat ik behoorlijk achterliep en schatte ze het op 6w5d, vandaag na het meten op 9w0d. Helemaal in de wolken! Zal zo ff fotootje plaatsten, maar wat een kast is er vandaag van m'n schouders gevallen. Qua klachten, ben enorm misselijk en zie de toiletpapier meerdere malen per dag van erg dichtbij, maar het is voor een goed doel en heb hier alles voor over. Voor op de lijst ; woensdag 9-4 21:40 termijnecho bij 10 weken. Uitgerekende datum voor nu 5-11-2014 Wat fijn dat het bij jullie ook allemaal goed verloopt! Lekker genieten, het is zo november.
@ Trois, voor mij hadden die extra controles ivm diabetes van mn moeder niet gehoeven, aangezien het door overgewicht komt bij haar Dus is eigenlijk 2 hele dagen die ik half in het ziekenhuis moet door gaan brengen. Dat ze de groei extra in de gaten houden vind ik wel fijn. Ik zou idd graag thuis willen bevallen. Poliklinisch in het ziekenhuis zou ik ook niet erg vinden, alleen vorige keren was ik de eerste nacht niet samen met mn vriend en dat vond ik echt verschrikkelijk!
Jeetje Hophop dat is inderdaad een lastige start geweest. Ik hoop voor je dat dat nu helemaal over is en je volop kunt genieten. Wat heerlijk dat je vandaag zo'n mooie echo had. Gefeliciteerd!
Wat fijn hophop! @hier: ik was een kou kleum. Nu wordt ik s nachts wakker.. Zo warm! Tijdje boven de dekens liggen, koud washandje op mijn hoofd.. Nu al 3 nachten oprij. Heb ook standaard water naast t bed, zo veel dorst!
1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje ♥ Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje 6 Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, 27 jaar, 2e kindje Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 12 Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 3 april: Gewoonsamen Intake VK / Leetje85 VK 16:15uur 7 april: Trois Echo / l0veErin 8 april: Miek1983 Echo 17:15uur 9 april: xMissyx 10 april: Lies2012 Termijnecho 11 april: Mamamarion 16.20 2de controle echo kliniek 14 april: Corali, Emma79 echo + intake prenataal onderzoek / Armanda1982 Termijnecho 15 april: anskev 08:30uur 16 april: Love1990 08:30uur Termijnecho 17 april: Sher 12:45uur termijnecho 18 april: Babedreamer Intake VK 08:30uur 23 april: Mamamarion 14.15 afspraak vk hartje luisteren 24 april: Leandrotje 19.45 12-weken echo kabouterliza 25 april: L0veErin 12-wkn echo 29 april: Hallobaby Termijn echo 5 mei: Leandrotje 9.30 Controle 6 mei: Lies2012 VK 20 mei: Armanda1982 VK
@Ariel ja idd.. Had emesafene (deze hielp 2 weken heel goed) en toen werkte die niet meer en kreeg ik primperan maar die hielp helemaal niks eigenlijk.. Zo lang ik nu lig in bed gaat het goed.. En ja de rest die echo's hebben vandaag.. Succes!
Goedemorgen. Succes met de echo's meiden en vlinderbuik hopelijk kan je iets anders krijgen. Google eens op HG. Klinkt alsof je dat hebt. Steunpunt hyperemesis gravidarum |
Succes alle dames met de echo's vandaag! Het is een zonnige dag! Ik dacht dat mijn misselijkheid ver weg was. Maar ben sinds gister snik verkouden (airco op het werk), niet leuk. En kreeg vanochtend geen hap door mijn keel.... En na een slok melk kwam alles eruit.... Sorry voor de details. Dat heb ik nog niet gehad, dus hopelijk wordt het niet erger. @ Hophop, fijn dat je een goede echo had en dat je zoveel vooruit geplaatst bent. En ga nu maar langzaam genieten! @ Vlinderbuik, ik hoop dat je andere medicijnen krijgt.
Iedereen succes en veel plezier bij de echo's! Hier nog een weekje.. Wil ook eens kijken naar een doppler of zoiets..heeft iemand van jullie dat? Straks 9 weken zonder echo.. Is me lang!
Ik had zo'n Angelsound. Vond het wel leuk, wordt wel aangeraden om pas bij 12-14 weken zelf te zoeken. Omdat je anders alleen maar in de stress bent als je het niet kan vinden. En als je placenta aan de voorkant zit heb je best kans dat je het nog later pas hoort.
Ik heb bij mijn eerste een angelsound gebruikt en die werktte pas vanaf een week of 17 dacht ik. Ik had idd de placenta aan de voorkant. Kindje zelf voelde ik pas vanaf week 23.
Dat had ik idd ook bij de eerste! En dan voel je het bewegen enzo ook minder duidelijk. Kwam ik uiteraard pas bij de 2e achter Daar zat de placenta achter en toen zag je mn buik ook veel meer bewegen enzo