Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O leuk! Alvast veel plezier!:D

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    bij mij was de misselijkheid over rond 14 weken.

maar nu ben ik alleen nog maar misselijk in de avond maar het is prima binnen te houden. dit is de 1e zwangerschap dat ik al een tijdje niet meer heb gespuugd (afkloppen!!!)

en armanda, dankjewel, gaat zeker goed komen, kids hebben er helemaal zin in :D

3. Trois

Trois Niet meer actief

@Hiphop, wat een goed nieuws en dan ook nog een week verder!

@Ariel, dan snap ik het. De eerste nacht apart van elkaar lijkt me ook niets. Dan inderdaad hopen dat je thuis mag bevallen. Je moet je dus nog drie weken in je normale kleding proppen ;)

@Vlinderbuik, mooie duidelijke echo! Nog steeds geen andere medicatie gekregen?

@Me en Liefde, welkom en gefeliciteerd!

@Liefde, bij mij waren beide zwangerschappen totaal verschillend, al zegt dat natuurlijk niets. Deze lijkt tot nu toe precies op de eerste.

@Leandrotje, veel plezier komend weekend!

Hier nog altijd stipt vanaf 16.00 uur misselijk, ook al gebruik ik de zetpil. Dus ga gewoon maar vroeg naar bed.
    Verder begint de behanger volgende week in ons nieuwe huis dus ik moet komend weekend nog alles voorstrijken, zo geen zin in :(

Was tijdens de 1ste zwangerschap bijna 7 kg aangekomen en de tweede keer bijna 13 kg. Tot nu toe nog niets, maar dat kan zo maar veranderen.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook alle keren in 1x raak. Lijkt me heel frustrerend als het langer zou duren.

5. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leandrotje ; wij gaan volgende week naar centreparcs! Naar welk park ga je?

Bij de meesten zie ik nu dat het snel is gegaan.. Maar bij ons duurde het een jaar en toen naar de gynaecoloog.. Ene dag sperma opgestuurd andere dag een positieve test! Voor een eventueel volgende weten we dat alles goed zit in ieder geval!

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    wij gaan naar meerdal :)

@trois: hoe laat neem je je medicatie?
    hier moet ik hem van de huisarts in de ochtend nemen en eentje in de avond, maar ik heb ontdekt dat als ik hem rond 2/3 uur neem ik veel minder last heb van de misselijkheid dus ze bekijken het maar daar en ik doe het mooi zo en zo hoef ik er maar 1 per dag.

7. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wij gaan naar Heijdebos! Hopelijk kunnen we er van genieten! Heb nog een paar zetpillen maar is t raar om gynaecoloog op te bellen en te vragen of ik die emesafene (die nog het beste helpen) nog een x op recept te krijgen?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee tuurlijk is dat niet raar. Gewoon doen!

9. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Natuurlijk niet! Het gaat er toch om dat jij het vol houdt de komende weken. Gewoon bellen, echt niet raar! :)

10. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Nee natuurlijk niet!!

Ik bel elke week voor nieuwe en krijg ze gewoon!

11. Trois

Trois Niet meer actief

Gewoon bellen, je hebt ze gewoon nodig.

@leandrotje, normaal alleen in de ochtend, ga hem vandaag een keer begin van de middag nemen zoals jij doet.

Hier klaar met het plafond, nu de muren nog.

12. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wij gaan eigenlijk nooit naar een Center Parcs, maar waarschijnlijk straks met kinderen wel….
    Met pasen gaan we een weekje naar London, voor het eerst met de trein, zijn eerder met vliegtuig en boot geweest. Heb ik wel zin in, even een weekje er tussen uit.

En ik heb al wat leuke winkeltjes daar gezocht met name de Disney winkel. Wow, daar hebben ze leuke dingen. Helemaal verliefd!:D

13. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons staat er eigenlijk niets meer op de agenda qua dagjes uit of weekendjes weg. Wel een vakantie geboekt begin september, 2 weken naar Spanje. Maar we zijn ook bezig met opstarten eigen bedrijf, dan lijkt het me niet zo handig om gelijk 2 weken op vakantie te gaan. Dus hele grote kans dat die niet doorgaat.

Over 3 weken ga ik met het werk een dagje naar Londen, ons jaarlijkse teamuitje. Ik organiseer het wederom.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij gaan nooit naar Center Parcs, vind ik vaak veel te duur. Kids zijn helemaal gek van Koos Konijn bij Roompot, dus dat doen we wel regelmatig.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk hoor London! Heerlijke stad! Wij gaan week van 5 mei naar Slagharen en begin juni samen een weekend naar Maastricht, voor de zomer nog nik gepland. En ik denk dat we in de herfst vakantie ook nog wel weg proberen te gaan als dat lukt.

16. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan meestal wel 1x per jaar naar centerparcs, ik gebruik al jaren de prenatal kortingslink. 50% voor weekverblijven en 40% op weekend.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoe kom je daar aan dan? Hihi

18. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook met korting nu weekje centreparcs.. Wij zitten in hotelapp. met ontbijt voor nog geen 200 euro dussss genieten maar

19. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier ook altijd met korting, ideaal.

Deel Deze Pagina