Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    In de zomer hebben we begin juli 2 weken vakantie. Willen dat opzich wel weg, maar weten nog niet waarheen. Wij zijn allebei niet de personen voor de warmte en omdat ik nu al vrij vlug vocht vasthoudt, lijkt me dat ook niet verstandig. Maar het kan ook zijn dat we het toch wel doen, dan wordt het Kroatie! En anders hebben we een leuk hotel gevonden in Oostenrijk. In Nederland op vakantie wordt het sowieso niet, daar geef ik niets om....

2. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Wij gaan met Moederdag een weekendje weg met de schoonfamilie. Die stond al even gepland. Daarnaast willen we nog graag een weekend naar Centerparcs, maar die hebben we nog niet geboekt. Verder ook nog helemaal geen vakantieplannen voor de zomer. Als we gaan dan zouden we eind september/begin oktober gaan, maar denk niet dat dat nog een optie is.. ;)

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wij gaan in juni een week naar Cyprus met 30/35 graden, dat wordt nog wat :p

4. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan half mei een midweekje naar Budapest, erg benieuwd! Hebben dan pas weer in september vakantie, dan nog weggaan zie ik niet echt zitten, in Nederland ergens naar toe gaan doen we niet. Ach zullen dan vast genoeg andere dingen te doen hebben...zijn allebei van de verre vakanties maar zo rond de 30 weken doe ik dat liever niet meer, buiten de vraag om of het dan nog wel mag.

5. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    jullie schrijven op een paar uurtjes zo veel bij! :)

Deze keer was ik na een half jaar zwanger (met ovulatietesten en temperaturen), waren we heel erg blij om dat het zo snel ging. Al was het natuurlijk elke maand een teleurstelling omdat je zo je best doet om op het juiste moment te vrijen. (maar we beleefden er nog veel plezier aan hoor :D )
    Bij ons dochtertje heeft het 2 jaar geduurd en heb ik ook 2x een miskraam gehad (op 7weken en op 9weken)

ivm de vakantie; wij gaan in september nog 2weken naar Frankrijk met de caravan. En eind mei een weekend naar de Belgische ardennen met vrienden.
    Als wij naar een bungalowpark gaan gaan we meestal naar een landalpark, wat goedkoper dan centerparcs en ook heel comfortabel.
    Vorige keer zijn we begin november (ben half december bevallen) nog een weekendje naar zeeland geweest, ik mocht niets meer doen (niet wandelen, niet fietsen) maar t was erg leuk.
    Zeker bij een eerste kindje vind ik dat een aanrader, nog een keertje even weg met z'n tweetjes. Als je thuis zit ben je toch altijd bezig met vanalles en nog wat.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij een 2e is er ff tussenuit met zn 2en ook wel een aanrader hoor ;)

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    en toch is landal niet altijd goedkoper als centerparcs.
    als ik altijd bij landal kijk ben ik meer kwijt dan centerparcs.
    de kids vinden de zwembaden van centerparcs geweldig. 1e wat ze zeiden is dat we gingen zwemmen op vakantie, haha.

ik ben net de auto wezen stofzuigen. dik uur bezig geweest en dat vind mijn rug niet zo grappig. *auw*
    nu maar even lekker op de bank chillen. vriend moet nog tot 5 uur werken, dan eten en dan pas in de auto.

8. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok als jij het zegt, dan moet dat gebeuren :) :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha niks moet, maar ff wat quality time is altijd lekker toch?

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij gaan ook regelmatig naar centerparcs, meestal naar de huttenheugte!

Wij hebben er 5 maanden over gedaan om zwanger te raken, helaas een miskraam. Daarna nog twee maanden!

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb 6 maanden stage gelopen op de huttenheugte op de receptie :D

zat destijds ook in een huisje zodat ik niet elke dag heen en weer hoefde dus heb dat park wel gezien, is hier ook 45 minuten vandaan dus iets te dichtbij, haha.

12. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel joh! :) dan zeg ik tegen mijn man "ja op t forum zei iemand dat je dat écht moet doen, nog even met z'n tweetjes weggaan" :) ;)

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hier zijn we in juni vorig jaar voor het laatst samen 1 nachtje weggeweest. vond dat al lang zat zonder de kinderen en is ook altijd een heel geregel met oppas want opa en oma willen niet 2 dagen op beide passen dus altijd passen en meten en een heel gedoe en straks met 3 helemaal niet meer te doen, hahaha. ach is niet erg, ik vind het heerlijk als de kids mee zijn :)

14. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Heerlijk, al die vakanties in het vooruitzicht.

Helaas hebben wij samen, alleen met ons tweetjes, geen vakantie gepland staan.
    VL gaat over 2 weken nog een weekje wintersporten met vrienden, eind april weekend naar engeland met andere vrienden.
    Ik in juni een weekendje weg met vriendinnen, VL weekend daarna naar Duitsland met vrienden en in juli gaan we nog met de hele schoonfamilie, incl. ooms/tantes etc. omdat de oma van mijn vriend 80 is geworden, een weekendje weg..

Heel misschien gaan we met mijn ouders en broer in september nog een paar dagen naar de ardennen oid, zou eerst NY zijn, maar dat kan niet meer als je 36 weken zwanger bent haha.

We hebben dus genoeg leuks in de planning, maar ik zou het ook wel heel fijn vinden om samen weg te gaan..
    Maarja.. we willen nog verhuizen --> kost geld en ik kom nu al op zeker 3500e wat we ongeveer kwijt zullen zijn aan kosten voor dit Ukkie..

Hopelijk kunnen we toch nog een paar nachtjes weg met elkaar.. Dat zal echt de laatste keer zijn voorlopig (al gingen mijn ouders vroeger elk jaar een week op vakantie met zn 2tjes en gingen wij naar opa en oma. Iedereen vond het super. De kinderen, de ouders en de grootouders.. dus ik ben daar zeker voor, maar het eerste jaar niet haha).

15. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames! Wat een fijne vooruitzichten allemaal! Heerlijk nog ff genieten!

Voel me vandaag redelijk goed! Nog misselijk maar nog niet overgegeven! Erg fijn!!

16. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    fijn vlinderbuik!!!

@trois: hopelijk merk je verschil! ik was mijn medicatie vergeten dus net heel snel ingenomen, hopelijk niet te laat.

17. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag net voor de vakantie nog wat extra zetpillen ophalen bij apotheek! Geeft net wat meer zekerheid :)

18. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Pppfff wat een middag. Had vandaag weer een dag dat Inimini een groeispurt aan het maken is. Was heel de dag al moe en vanmiddag dus ook niet veel gedaan..... Hopelijk heb ik morgen wat meer energie, want wil dan wel wat kunnen doen.....
    Meer meiden last van vermoeidheid?

Denk dat het ook wel fijn om even met 2-en weg te zijn. Wil dat ook wel blijven doen, 1 nachtje of weekendje op het jaar. Oppasoma's zijn er toch 2.:D

19. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja super moe. Ik sta op en zou 2u later alweer terug kunnen gaan slapen.
    En vorige zwangerschap bleef dat de hele tijd zo. Ze zeggen dat je na 12weken een energieboost krijgt en er weer tegenaan kan, maar die energieboost heb ik gemist toen :) Ben benieuwd hoe dat gaat lopen met zo'n peutertje in huis...

en vandaag ook weer een vreselijk misselijke dag, en het bleef niet bij misselijkheid alleen. Luiers verschonen is nu echt een hel en gegarandeerd dat ik dan over m'n nek ga. :-/ Ik vind het heel vervelend voor m'n man, maar als hij thuis is doet hij het altijd, de stoelgangluiers dan toch.

20. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen vakantie geboekt....heb ik aug 3 weken vrij maar nog geen idee of ik dan wel zin heb om te vliegen of lang in de auto te zitten.....misschien blijf ik dan liever lekker in de buurt :) maar heerlijk om je vast op een vakantie te verheugen!

Deel Deze Pagina