Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik mijn moeder enorm verrast. Gisteren hebben we namelijk een huis gekocht. Dus mijn moeder gebeld en ze kwam meteen langs. Ik wilde de zwangerschap eigenlijk nog even verborgen houden, maar kon het toch niet laten. Ik had de echofoto in de folder van het huis gestopt en de folder aan mijn moeder gegeven. Zij deed heel enthousiast de folder open, pakt de echofoto vast ( want die lag op de eerste foto van de folder) en bekijkt enthousiast de folder door. Uiteindelijk zei ik, kijk nou eens wat je in je handen hebt en toen viel het kwartje pas. Ze begon spontaan te huilen. Een huis en zwanger.

2. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaa super tof hallobaby!! Leuk en gefeliciteerd met jullie huisje

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hallobaby, wat leuk een nieuw huisje! Gefeliciteerd!

Meiden, ik zit met een vraagje. De afgelopen dagen heb ik 's avonds "Kramp" in m'n buik, het voelt alsof mijn buik helemaal strak trekt. Herkent iemand dit? Het is erg pijnlijk en ik wordt er nogal onzeker van.

4. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijken wel harde buiken zoals je ´t omschrijft Love1990
    Als je ´t niet vertrouwd zou ik toch even contact opnemen met je vk of huisarts. Kan namelijk ook zo zijn dat je een blaasontsteking hebt, terwijl je nu geen pijn voelt bij ´t plassen...

5. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leandrotje je zit nu ongeveer bij mij in de achtertuin... Meerdal ligt maar een klein stukje van ons af...
    Huttenheugte zijn we afgelopen september geweest voor een week. Heb alleen ´t idee dat centerparcs ons niet zo ligt. Weet dan ook nog niet wat wij gaan doen met onze vakantie dit jaar

6. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen dinsdag heb ik ´t 1e bezoek aan een bekkentherapeut/fysio al gehad.. Volgende week vrijdag staat ´t volgende bezoek al gepland. Lekker vroeg om nu al last te krijgen van b.i. Waarschijnlijk nog een overgebleven cadeautje van de vorige bevalling... Op m´n werk willen ze er helaas nog geen rekening mee houden maar als ´t zo doorgaat zullen ze wel moeten want dan ben ik gewoon niet meer instaat om te werken.

7. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Love1990; had gister wel een stekende pijn maar leek meer op een soort bandenpijn.. Dacht dat het er wel bij hoorde.

Trouwens ladies.. Tot wanneer slikken jullie foliumzuur? Ik heb van Davitamon compleet mama.. Kan misschien ook de hele zwangerschap omdat er ook vitamine enz inzitten?

8. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    In principe wordt er aanbevolen om foliumzuur te slikken tot en met 10 weken zwangerschap. Maar lijkt mij geen kwaad kunnen om het langer te slikken. Vooral die compleet mama tabletten, wat extra vitamines lijkt mij nooit verkeerd :)

9. Love1990

Ik denk idd ook aan een blaasontsteking, vannacht 4 keer het bed uit geweest om te plassen. Steeds erg weinig. Daarna weer veel kramp in m'n buik. Net de huisartsenpost gebeld, kan zo langskomen om m'n urine te laten controleren.

10. Love1990

Wat ik inderdaad al dacht, een fikse blaasontsteking. Ik heb nu een antibiotica kuur.

11. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nu weet je tenminste wat het is love1990! Hopelijk helpt de kuur snel!

12. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Beterschap love1990, Hopelijk helpen de pillen snel.

Ben verder het weekend niet veel online, dus wens iedereen een fijn weekend toe....:D

13. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige keer heb ik dat genomen vanaf het moment dat we zwanger wilden worden tot ik gestopt was met borstvoeding. Ik neem supplementen waar vanalles inzit, zoiets als die compeet mama denk ik

14. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallobaby; gefeliciteerd met de aankoop van je huis!

love1990; tijdens je zwangerschap ben je daar veel vatbaarder voor. Veel beterschap!

15. Love1990

Helaas wel :(, ik heb in m'n leven nog maar 1 keer een blaasontsteking gehad. Heb nu amoxiciline gekregen, 4x daags 1 tablet. Normale dosering is 3x daags zei de arts maar omdat dit een heftige blaasontsteking is krijg ik een hogere dosis.

16. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @love1990: inderdaad, mijn vk waarschuwde al voor blaasontsteking. Gelukkig heb je er al wat voor.

Ik heb nu ook mijn positiebroek aan, maar hij zakt steeds af. Het is een spijkerbroek die je wat kan aantrekken op de buik, maar blijft toch niet hangen. Hmm... Misschien toch maar een ander type broek kopen. Of mijn buik moet nog wat groeien.

Ik heb nu wel mijn moeder verteld maar wil eigenlijk er verder mee wachten totdat ik prenatale onderzoeken heb gehad, maar dat duurt nog tot eind april. Ik kan nu al mijn buik moeilijk verbergen. Erg lastig zo.

17. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ik ben uitgerekend 6 november van onze Tweeling :)
    We wilde graag een broertje/zusje voor onze kleine meid van 18 maanden, maar dat 1 kindje worden er dus 2 :D
    Tot nu toe al 5 weken extreem misselijk, geen trek in eten, extreem moe, en over mijn (.)(.) maar niet te spreken auw auw auw.
    Gister de 3e echo gehad, en alles is in orde met onze 2 wondertjes.
    Gelijk door gegeven aan de gyn dat we geen onderzoken naar down etc etc willen.
    Nu 23 april weer controle.

18. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Jeetje, dat was weer even bijlezen! ;) Leuk, al die vakantieplannen, goede echo's en herkenbare klachten.
    Hier nog steeds extreem moe, vreselijk moeite om. de dagen door te komen dus blijf een beetje passief op het topic. Maar ben er wel hoor! ;)

19. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjannie: yeah, onze eerste tweeling hier op het forum hier. Er ware al meerdere hier op het forum die hoopte op een tweeling. Gefeliciteerd!

20. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Jaa! De eerste tweeling! Dat worden 2 hartjes achter je naam. Super leuk!

@hellobaby: wat leuk om het je moeder zo te vertellen :).

@love: grrr blaasontsteking. Beterschap!

@hier: vandaag naar de babydump geweest. Hebben een kinderwagen besteld.. Wil nog wel steeds op mp kijken, maar vanaf nu gaat laagste prijs garantie in en we kunnen het zo afbellen. Hij is wel echt mooi. Zijn voor de joolz studio gris gegaan. VL vond die mooier dan de elephant grey, die vond ik ook best groenig over komen.

Verder lekker relax weekend, lekker biertjes gedronken op t terras (0% natuurlijk ) in het zonnetje. Heerlijk! Haha

Deel Deze Pagina