Hoi sjannie! Wat spannend zeg! Leuk een tweeling Vandaag ff rondje gereden met onze nieuwe auto! Helemaal top! Ff gestopt omdat me vent zin had in een ijsje dus dacht ik doe mee maar na 3 likjes weg gedaan.. Zat rare smaak aan hihi! Wel erg misselijk vandaag maar alles blijft binnen en dat vind ik al een plus!
Dus.. Ik zal nog maar eens een berichtje plaatsen midden in de nacht.. Me vent is een appel aan t schillen beneden want ik heb honger!! Lig er al minstens 2 uur van wakker.. Was aan t ontdekken of t misselijkheid was of honger
Ja, daar heb ik ook enorm last van. En dan inderdaad niet meer kunnen slapen. Ik heb daarom nu van die lichte crackertjes naast mijn bed. 1 crackertje en de honger is al weer weg.
Goedemorgen. @trois: helpt het de medicatie wat later? @vlinderbuik: fijn dat je alles kan binnen houden. Ik lig lekker nog in bed, koffie erbij. Lekker. Kids genieten volop hier.
Gisteren de zetpil om 14.30 uur ingenomen. Merkte iets verschil, maar niet veel. Kan er zo tegenop zien dat ik me straks weer zo slecht voel (ook al weet ik dat het erbij hoort). Ben dan echt niet te genieten voor de kids. Eindelijk morgen de echo, vind het best spannend, ook al is het de derde. Gewoon wordt het nooit!
1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje ♥ Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Philotes, 2e kindje ♥ elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje ♥ 6 Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, 27 jaar, 2e kindje Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 12 Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Liefde1978, 35 jaar, 2e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 7 april: Trois Echo / l0veErin 8 april: Miek1983 Echo 17:15uur Hophop Termijnecho 21:40 9 april: xMissyx 10 april: Lies2012 Termijnecho Mamamarion termijnecho 11.15 11 april: Mamamarion 16.20 2de controle echo kliniek 14 april: Corali, Emma79 echo + intake prenataal onderzoek / Armanda1982 Termijnecho 15 april: anskev 08:30uur 16 april: Love1990 08:30uur Termijnecho liefde1978 echo, bloedprikken 17 april: Sher 12:45uur termijnecho 18 april: Babedreamer Intake VK 08:30uur 23 april: Mamamarion 14.15 afspraak vk hartje luisteren 24 april: Leandrotje 19.45 12-weken echo kabouterliza 25 april: L0veErin 12-wkn echo 29 april: Hallobaby Termijn echo 5 mei: Leandrotje 9.30 Controle 6 mei: Lies2012 VK 20 mei: Armanda1982 VK Even mijn nieuwe afspraak ertussen gepropt. Ben ik nog iemand vergeten, die nog nieuwe info op de lijst wil hebben?
Ola! Jeetje wat moest ik een hoop bijlezen. Gezellig hier Ik was een paar dagen zo misselijk dat ik niet de puf had om te reageren. Vandaag voel ik me ineens weer een heel stuk beter! Welkom nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd en ook een tweeling, Superleuk! Ik las dat gelukkig veel van jullie snel zwanger zijn geworden. Dat is echt fijn. Bij ons heeft het bijna 2 jaar geduurd en ik vond het erg moeilijk. Elke keer de teleurstelling, verdriet, hoop, angst enz. Ik gun het echt niemand dat het zo lang duurt. Na 20 maanden, waarvan 6 maanden onderzoeken kregen wij te horen dat ik vijandig slijm heb. Oftewel zaadjes kunnen niet naar binnen. Ja, dan wordt het lastig zwanger worden. In februari hebben we de eerste IUI gehad en die was meteen raak. Ik kan je vertellen dat we echt onbeschrijflijk blij zijn! En veel vakantie verhalen. Heerlijk!! Ik heb er ook zin in en we hebben besloten nog een mooie trip te maken samen. Drie en een halve week naar Amerika! We boeken een ticket en een auto en we weten welke nationale parken we willen zien en dan zien we wel waar we terecht komen. Ik hoop echt dat de moeheid en misselijkheid dan minder zijn. Die pijn in m'n rug zal wel niet weggaan, maar daar kan ik wel rekening mee houden hoop ik.
Jeetje surprise.. 2 dagen achter elkaar merk ik dat het beter gaat.. Misselijkheid is niet weg maar niet overheersend. Vandaag vrienden van ons ingelicht! Ze vinden het super hebben zelf ventje van 3 en 1 van 4 maandjes! Heerlijk even buiten met ze geweest
Jeetje, 20 maanden bezig, dat wens je idd niemand toe! Hier ging het gelukkig snel, maar we hadden wel afgesproken van tevoren dat we max een jaar zouden proberen en als het dan niet was gelukt, dan zou een 3e er voor ons niet in zitten.
Even een vraagje van een leek over positiekleding; als je positiekleding online koopt, ga je dan uit van je eigen maat of koop je dan paar maten groter omdat je zwanger bent?
Niet groter kopen hoor... Gewoon je eigen maat... Het positiegedeelte zorgt ervoor dat het lekker zit.
Idd eigen maat! Misschien dat je naar t einde wat groter nodig hebt, maar als je dat nu doet bij een broek hangt ie op je enkels
Bah vandaag zo beroerd. `s avonds toch maar wat gegeten en alles er weer uit helaas. Net mijn medicatie ingenomen met wat water en ja hoor weer alles eruit tot maagzuur toe. Ben nu aan het twijfelen wat te doen. Medicatie nog een keer proberen, want het is wel voor het behoud en aanmaak van mijn bmslijmvlies. Wat is wijsheid...
Ik heb wel 1 maat groter dan normaal. Maar ik heb stevige billen en bovenbenen en een smalle taille. Als ik de kleding in mijn normale maat koop krijg ik de band moeilijk over mijn billen heen en de taille word toch wel gevuld binnenkort
Hoi allemaal tijdje afwezig geweest. . Heel veel sterkte voor alle misselijke dames ik weet hoe het voelt! Ik heb zelf ook al 2 positie broeken, in eigen maat en wat een uitkomst! !! Zitten heerlijk Afgelopen woensdag onze 3de echo gehad met 10.2 weken foto staat in mijn fotoalbum erg trots hihi Besef het soms nog niet hoor ! Vandaag alweer 11 weken en gaan dus week 12 in ga gelijk even bij lezen over de 12de zwangerschaps week. Fijne dag allemaal !