je gaat hard ligakoekjuh! fijn dat je echo's goed waren hier morgen 10 weken, weer een mijlpaal voor mezelf, nog 2 weekjes en dan de 12 weken echo, echt weer zin in
Hier nog 2,5 week voor de eerste echo! Duurt lang!!! Pff ga net bijna over me nek in de tram sommige mensen stinken echt te erg...
Zelf zou ik niet zo snel online kopen. Zo'n broek moet echt goed zitten. Meestal kom je wel op je eigen maat uit. Zelf vind ik al die lage broeken met daarboven het gedeelte met een band ondingen, namelijk zakken makkelijk af en je hebt een rand aan de onderbuik. Ik zie helaas online dat je bijna alleen dat soort broeken kan krijgen.
Ik koop wel gewoon online, maak geen tijd vrij om ff rustig te winkelen. Altijd wel iets dat belangrijker is om te doen...
Ik ga van de week lekker op vakantie shoppen.. Heb je ook dat je geen bekende ofzo tegen komt Hier vanmorgen weer wat misselijk maar doe rustig aan en hopen dat het zo zakt!!
Ohw wat jammer ik heb 2 albums 1 met test foto's idd en 1 met 3 echo foto's. . Ik zie ze zelf wel. . Misschien prive of zo?
Het groeit nu gigantisch hard.. Vorige week zag we armen en benen al bewegen! Wist echt niet dat ze dat al konden haha
Mooi echo Ligakoekjuh! Ja is raar he dat zo'n klein mensje al in je beweegt en er zelf niets van voelt..... Hier vanochtend weer ontzettend misselijk, maar er kwam niets uit.