@ligakoekje: zeker mooie foto. Echt al duidelijk een kindje te zien. Ik heb pas 29 april de termijnecho. Dan ben ik ergens tussen de 12 en 12 1/2 week. Ik vind het persoonlijk erg laat aangezien ik er ook nog een combinatietest er achteraan krijg. De vk verzekerde mij dat het goed kwam, maar toch ben ik er niet helemaal gerust op. De 11 dagen daarvoor ben ik op vakantie dus als de termijnecho voor mijn vakantie plaats vindt dan ben ik 10 1/2 week. Wat vinden jullie? Bellen met mijn zorgen? Overigens heb ik net als een paar andere hier last van mijn rug, het si-gewricht met uitstraling naar mijn bil en kuit. Een erfenisje van vorige zwangerschappen. Om erger te voorkomen ga ik zo zwemmen. Dit werd mij aangeraden. Ik hoop dat het bevalt.
Zoo! Na een heerlijk relax weekend ook weer hier. Lekker weekendje met zn 2tjes geweest, de komende 6 weken veel drukte en geen weekendje dat we samen zijn, maar altijd logeren bij familie etc. Dus heerlijk! @ligakoekje: ooeh! Wij zijn nog steeds even ver dus, benieuwd of dat na mijn echo ook zo is. Jij bent dus ook de 27ste van oktober uitgeteld? gezellig, ben ik niet de enige illegale hier De zenuwen voor mijn echo komen wel weer. Ben dan 11.3, benieuwd hoe ons Ukkie er dan uit ziet. Zojuist even mijn appjes gelezen van 'week 12'.. Zo groot als een Limoen.. Hopelijk niet zo zuur haha
Hallobaby, natuurlijk kun je je vk bellen met je zorgen. Misschien willen ze de termijnecho wel verplaatsen, zodat je voor je vakantie een echo krijgt. Ik heb mijn termijnecho volgende week woensdag, dan ben ik 9,6 weken. Dit hebben ze vroeg gepland zodat, als ik een combinatietest wil, de combinatietest rond 12 weken gepland kan worden.
Hallobaby; dacht ook dat termijnecho rond 10 weken kon plaatsvinden.. Ze wouden liever ook dat ik het deze week zou doen maar wij gaan natuurlijk op vakantie. En daarna vond hij te laat dus nu vorige week geweest! Zou gewoon vragen of het kan.. Kan misschien geen kwaad maar voor jezelf?
hier termijnecho pas bij 12 weken. mocht ook bij 11 weken maar met 12 weken heb je mooier beeld en meer te zien, daarom weekje later. hier trouwens allemaal opmerkingen over mijn buik, dat ie al zo dik is, haha. nou ben ik al niet de dunste, is ook nog veel vocht en darmen, maar kan er niet meer om heen, haha.
Bij mijn kun je er ook niet meer om heen. Ben niet de slankste van mijzelf en heb echt last van darmen en vocht.. Met Pasen zie ik pas weer vriendinnen en familie (woon aan de andere kant van het land), dus dan even een losser shirtje aan ofzo haha. voor we het vertellen, hoop zo dat donderdag alles goed is. Begin toch wel weer beetje zenuwen te krijgen, ondanks dat ik voel dat het goed zit..
Ooo zenuwen heb ik ook hoor! Was vanochtend zo misselijk dat ik echt wel door heb dat het goed zit.... Hier is de termijnecho met 11.3 weken. Heeft iemand van jullie ook last van steken bij hun schaambot? Ik had dat zaterdagmiddag ineens en gister ook een paar keer. Als ik op mijn schaambot druk is het wat gevoelig.....
Vanmorgen contact gehad met mijn gyn en mocht mijn medicijnen vanmorgen alsnog innemen. Hopelijk blijven ze er nu wel in :S En ik had onder de lijst gezet dat als ik iets vergeten was je dat even aan me liet weten (of je zet het zelf even er tussen natuurlijk) Kan niet van iedereen alles onthouden, vooral nu niet
Hier met precies 12 weken de termijnecho, vind het zelf wel jammer zo laat, had 11 weken ook prima gevonden. Maar mijn vk doet het nou eenmaal zo. Had t wel fijn gevonden om eerst een kloppend hartje gezien te hebben. Kan nie zo goed tegen onzekerheid. Maar ja.... t is nie anders!
Wel jammer dat je zo lang moet wachten. Wat een verschil tussen verloskundigen, hier doen standaard ze een echo met 8 weken en daarna de termijnecho ( tussen 9-12 weken).
Als ik niet had geweten, zoals bij de vorige, wanneer mn menstruatie was enzo. Had ik ook eerder een echo gehad. Maar omdat we er deze keer voor hebben gekozen, ipv ooops, wist ik precies wanneer laatste menstruatie was etc. Dus zal dan waarschijnlijk ook hoogstens een paar dagen afwijken, hoop ik!
Zo, gebeld, termijnecho staat nu voor mijn vakantie gepland (17 april). Ze gaf aan dat dat eigenlijk beter was omdat ze dan ook meteen bloed konden afnemen voor de combitest. Verder net wezen zwemmen. Ik was het actiefste en verreweg de jongste. Wat een bejaardeclub, zeg. Maar ach, wel goed voor mijn rug en bekken, dus interesseerde mij dat niet. Eens kijken of ik dit elke week kan volhouden.
Hihi dat is precies de reden dat k nie aan dat soort dingen mee doe. Voel me altijd zo ongemakkelijk... ookal is dat misschien niet nodig.
Ach een vroege echo neemt ook weer onzekerheid mee, ze hebben mij 9 dagen teruggezet. Hier wordt ik ook erg onzeker door en kan nog niet echt genieten van m'n zwangerschap. Ik hoop volgende week wat meer duidelijkheid te hebben.
Ja dat is ook wel zo! Dat had ik bij de eerste daar kreeg ik bij 6 weken een echo, ogeveer, en toen was er alleen een ring te zien. En moesten we 2 weken later terugkomen. Daar werd ik wel heel onzeker van. Dus wat dat betreft is later indd wel fijner.
Ik zou toch even bellen (of heb ik een recenter bericht gemist?) Ik stond ook voor 11 weken termijn echo ivm vakantie. Toen ze hoorde dat ik de testen wilde doen, was ze er juist niet gerust op en nu doet ze het in tweeen. Ik kom met 9w en 4 dgn voor een echo en dan bloedprikken en de dag na mijn vakantie met 11 wkn 2 dagen of de dag erop voor de termijn echo, maar dan heeft ze het bloed voor de testen al 1,5 week eerder... Ik zie dat ik het net gemist heb, want je staat hier twee berichten boven. Goed dat je gebeld hebt! Waar ga je heen eigenlijk, want we hebben op dezelfde dag vakantie en lijkt er ook op dat we ongeveer tegelijk terugkomen hihi
Fijn hallobaby!! Wij zijn op weg naar Limburg! Ff bij Ikea gestopt om rond te neuzen! Heerlijk.. Ben nog wat misselijk maar met melk houd ik het onder controle hahahaha!
Wij gaan naar Turkije. En jij? In de zomer gaan we verder niet. Wij krijgen dan onze nieuwe woning en genoeg te doen. Bovendien heb ik 2 skivakanties achter de rug, dus even genoeg vakanties gehad. Tegen mij zeiden ze dat ze bloed moesten afnemen tussen 10 en 12 weken, dus dat komt nu goed uit. Bij mijn vorige zwangerschap was het bloed naar een verkeerd adres gestuurd, waardoor de combitest niet meer mogelijk was ,dus ik ben nu wat alerter.