Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje, lekker suf als je de test graag wilt laten doen!

2. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra volgende week de echo goed is ga ik me weer opgeven voor zwangerschapszwemmen. Vorige zwangerschap ook gedaan en is me erg goed bevallen. Wordt echt goed op je ademhaling gelet en oefeningen die gedaan worden zijn super voor je bekken. Hopelijk heb ik er deze keer ook baat bij en ´t fijne is je zit in een groep meiden die allemaal ´t zelfde mee mogen maken als jij zelf. (jammer is alleen die zomerstop dus even informeren of ´t voor de stop nog zin heeft)

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Poeh! Ik weet niet wat ik heb..
    Duizelig, misselijk (maar niet overgeven, dan denk ik.. kom er nou uit!).
    Vanmorgen wel gewoon ontbijt gehad en toen was ik even in huis ah rommelen en opeens.. bam!
    Heb net in bed gelegen, nu even wat eten, kijken of dat werkt of misschien werkt dat wel om er wat uit te kunnen laten komen..

Durf nu geen boodschappen te doen, ben bij alles duizelig en misselijk.. wil niet midden in de ah gaan overgeven.
    Dus zo VL maar even appen of hij niet na het werk wat dingen wil halen, haha.

Hij is echt een lieverd, maar soms echt een hork. Gisteren lief ontbijtje op bed gehad, zegt ie 'gezellig met zn 3tjes'.. maar aan de andere kant begrijpt ook echt niet hoe ik me voel.. haha
    Ach, t kan altijd slechter ;)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh bah dat is indd vervelend! Hopen dat je je zo wat beter voelt! Beetje frisse lucht doet mij altijd wel goed.
    En ja tsja, mannen... die van mij snapt er bij een derde ook nog steeds niks van ;) heeft blijkbaar ook liever dat t een huis een bende is dan dat ie zelf ff zn handjes uit de mouwen steekt als ik me niet goed voel..

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Frisse lucht is zeker goed! Ik heb ook net een half uurtje gewandeld. En het was nog warm buiten ook!

Echo van volgende week is verzet naar 18 april, dus een paar dagen langer wachten, maar nog wel voor onze vakantie gelukkig!;)

Meteen maar even aan de verloskundige gevraagd over die steken die ik af en toe heb, dat is groei en bandenpijn. Zolang er geen kramp of bloedverlies is, geen paniek! :) Nu heb ik er niet veel last meer van, maar merk echt dat mijn buik aan het veranderen is. Heb nu vanaf mijn schaambot het gevoel dat het minder dik is en dat het dikke steeds verder naar boven gaat. Ook dat klopt zei de Vk, je baarmoeder gaat steeds hoger zitten en dat kan in een paar dagen heel vlug gaan. Dus ik ben weer helemaal gerust gesteld!:D

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bandenpijn kan zoooo vervelend zijn!! Meer naar t einde van de zwangerschap ook, als je nog wel ff denkt je in een vloeiende beweging in bed om te kunnen draaien bijvoorbeeld hihi

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even voor de misselijke mamas in spe onder ons

Joehoe ik heb waarschijnlijk de tip !! Tegen misselijk of om het in elk geval te verlichten buiten alle andere tips om die iedereen wel kent heb ik deze;
    - drinken van ginger ale (swepps)
    - A. Vogel nux vomica D4 druppels tegen misselijkheid (moet je maar ff google) !

De ginger ale helpt al redelijk goed en smaakt lekker vindt ik
    En de druppels krijg ik morgen, ze verkopen het bij de etos en anders even vragen bij je apotheek. Ze hebben het net voor mij besteld bij mijn apotheek en kan het morgen al ophalen !
    Hoop zo dat het werkt lees wel goeie reviews op internet!

8. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Hoi meiden :)

Toevallig deze topic gevonden en ik hoop dat ik de komende maanden met jullie mee mag kletsen :)
    Ik ben 26 jaar, bijna 2 jaar gelukkig getrouwd en zwanger van ons 1e wondertje!
    Afgelopen jan. bleek ik zwanger te zijn (was ongepland want we waren helemaal niet bezig maar dolgelukkig omdat we wel graag kinderen wouden alleen had het gwn nog geen haast) maar 28 jan. Heb ik me 10 weken helaas een mk gehad. Met nog meer verbazing erachter gekomen dat ons vlindertje weer terug naar mama is gevlogen want ben nu alweer 9 weken zwanger! (ook dit maal niet gepland want was hier na de mk echt niet mee bezig) Hoop nu alleen dat alles dit keer goed komt want kan het echt niet aan om nog een keer onverwachts zwanger te zijn en nog een keer mn kind te verliezen... :(

Voor alle andere mommy's-to-be... gefeliciteerd! en hopelijk mogen we in nov allemaal onze wondertjes in onze armen sluiten :)

9. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam

Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Heb je al een echo gehad?

Schoonzus belde net, nichtje heeft de waterpokken en heb haar gezien vorige week (toen ze dus besmettelijk was). Moeders nu aan het checken of ik de waterpokken heb gehad.
    Is het sowieso handig om morgenochtend de verlos even te bellen? Schoonzus vind van wel. Ik ben alleen niet zo snel ongerust (of noujaa.. In dit geval). Eerst maar eens afwachten of ik de pokken heb gehad.

10. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi fanysha! Leuk dat je hier komt kletsen en hopen dat het goed gaat!!

@lies ja zou wel ff bellen. Pas heerste er de 5e ziekte bij me man op t werk en toch even nagekeken. Had het vast als kind al gehad en is vaak erg al je het voor de 1ste keer krijgt maar toch!

11. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lies als je ouders erover twijfelen echt even de vk of ha bellen...ze kunnen zo je bloed op antistoffen laten onderzoeken!

12. Mofa

Mofa Lid

22 feb 2014
    26
    0
    0
    Hoi allemaal,alvast gefeliciteerd! Mag ik mij ook melden? Ik ben 3 nov uitgerekend en vandaag precies 10 weken. Ben zwanger van een wonderbaby want ben al 9 jaar gesteriliseerd en heeel erg blij!!

13. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Dankjewel Lies2012 & Vlinderbuik86!

Ik heb al 2 echo's gehad, 1e met 5 weken en de laatste vorig week met 8 weken bij de gynaecoloog ivm de miskraam. A.s. vrijdag mijn eerste echo bij de vk, dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Ben in ieder geval blij als ik steeds weer een hartje zie kloppen <3! En mijn uitreken datum is waarschijnlijk 9 nov. maar ben benieuw wat de vk erover gaat zeggen :)

In ieder geval super leuk om met meiden/vrouwen te praten die rond de zelfde periode zijn uitgerekend :)

14. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom fanysha en mofa!
    @mofa: wel bijzonder dat je na sterilisatie zomaar zwanger bent. Of had je het ongedaan laten maken?

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    welkom nieuwe meiden!

Jullie nog "last" gehad van het onweer?

hier sloeg het in, feest....
    gelukkig sloeg de aardlekschakelaar eruit en verder geen schade, zelfs 2 straten verderop sloeg het eruit dus zal wel een klap zijn geweest in een kast ofzo, het was in ieder geval echt een gigantische knal.

16. Mofa

Mofa Lid

22 feb 2014
    26
    0
    0
    Nee wij wilden dat volgend jaar doen,zo een hersteloperatie,maar voor ons geluk werd ik spontaan zwanger! Zie op zp ook mijn topic "gesteriliseerd en zwanger"
    Dit is echt een wonder voor ons!

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier geen onweer, klein beetje regen gehad. Maar wie weet, komt het hier nog ;)

18. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Regen en geflits, verder niets, gelukkig.
    Ben echt een schijters mbt onweer, haha.

Voel me gelukkig weer iets beter, misschien maakte Ukkie een groeispurt gisteren ofzo.. Zo belabberd als ik me toen voelde, hopelijk blijft t beter gaan nu.

Zal straks even de verlos bellen. Gewoon even aangeven, voelt schoonzus zich ook weer fijn, die voelt zich gelijk schuldig (alsof iemand er iets aan kan doen ;))

Het is best wel grappig trouwens, dat iedereen denkt dat wij een jongetje krijgen (incl. Mijzelf). Schoonzus zei gisteren: wil natuurlijk niet dat er iets mis gaat met ons neefje, haha. Zelf denk ik echt dat ik een jongensmama ben en schijnbaar denken er meer zo over. (Iedereen tot dusver)
    Herkennen jullie dit? Hebben jullie al een gevoel?
    Wij willen het niet weten (lees: ik, dus vriend zegt dan maar okeee), dus wachten tot de geboorte ;)

19. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier denkt ook dat iedereen dat we een jongen krijgen.
    Ik ben erg benieuwd!
    Wij willen het wel weten trouwens. Dus nog 6 weken en dan weten we het :D

Dit was mijn buik gisteren met 9+6

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      3
  20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk zelf ook een jongen, vriend een meisje dus 1 van ons krijgt gelijk hahaha

Deel Deze Pagina