Jeetje, al zo veel posts! Ik ben begonnen met lezen maar na paar pagina's toch maar richting einde gegaan. Wel minder positief bericht heel veel sterkte Adriana!! Ik heb net bij een ander subforum ook al een bericht geplaatst. Daar was ook een november groep. Ik kopieer m'n bericht even want de boodschap is hetzelfde : Vanmorgen getest (zie post bij Ik ben zwanger!). Positief!! Gevoel van blijdschap moet groeien... Maar dat komt zeker! Ik wil al heel lang en graag, en nu het zo is, vind ik het doodeng! Het is voor ons de eerste keer. Ik zou 10 november uitgerekend zijn (maar dat wisselt wel een beetje met welke calculator je gebruikt). Mijn vriend ligt nog lekker te slapen. Test met babysokjes en papieren hart met gedichtje voor papa liggen op tafel. Hopelijk wordt hij zo wakker!
Hij liep er eerst bijna voorbij Keek, lachte en toen kwam er een beetje ongemakkelijke knuffel (komt omdat ik zelf ook nog niet helemaal mee ben ) Maar wel beetje flabbergasted.... Komt goed!!
Sterkte Adriana..... Test iedereen hier nog meer dan? Ik heb gewoon 1x getest en daarna goede echo. Ik heb op 14 maart 7 wkn echo, moet ik daarvoor nog een keer testen? Heb er nog eentje liggen namelijk. Ben verder lekker moe, gelukkig niet zo misselijk, wel pijnlijke borsten...... Iedereen een fijne zondag.
Leuk sarah !! Besef heb ik ook nog steeds amper hihi word elke dag een beetje meer. Armanda nee hoor 1x testen is genoeg. Ik heb er zelf 3 gedaan 1x met 3 dagen overtijd 3 uur later nog 1 en 3 dagen later nog een meer omdat ik het niet geloofde
Ik heb al heel wat testen versleten deze week, maar dat is meer voor m'n eigen gemoedsrust I.v.m mijn miskraam in januari. Die mooi oplopende testjes geven me iets meer rust waardoor ik niet op alle krampjes ga letten.
O gelukkig hihi. Ik had natuurlijk ook snel een echo. Zat wel te denken om vrijdag 14 maart een testje te doen, maar doe het niet. Wacht gewoon af. Ben bang om een miskraam te krijgen, maar van de andere kant denk ik, dat krijg je niet zo maar. En gister een goed gesprek gehad met VL dat ik gewoon aan de leuke dingen moet denken...... en moet zeggen nu gaat het goed. Toen ik December die miskraam had, werd ik vanzelf ongi. En mijn buik boven mijn vagina is ook dikker. Bij jullie ook?
Ik heb vanochtend nog n test met indicator gedaan en die gaf 2-3weken aan morgen de vk bellen..... ik hoop dat ik met de eerste afspraak al n echo krijg bij mijn eerste kreeg ik n vroege echo (7weken)omdat we eigenlijk zouden starten met ivf!
Mijn buik is nog niet dikker, maar 's avonds zit m'n broek niet zo lekker meer. Mijn voorgevel is wel enorm gegroeid, nog even en ik pas m'n bh's niet meer
Mijn buik is echt al opgezet! Miss omdat het mn tweede is? Heb wel vaker gehoord dat t dan sneller gaat...
Goedemiddag dames, Mag ik erbij? Ik had vrijdag een positieve zwangerschapstest in handen! Kon het echt niet geloven. De eerste IUI meteen raak! Dolgelukkig! Zaterdag een digitale cb die zei: Zwanger 2-3. Nu begin ik het te geloven en klets graag met jullie mee. Emma79, 35 jaar, 1e kindje, 7 november 2014 uitgerekend.
Hallo dames! ik kom er ook bij, met een bang hartje nog, maar we hopen dat alles goed gaat en we het rond Pasen van de daken mogen schreeuwen dat onze dochter een broertje of zusja krijgt. Aan de hand van de datum van mijn laatste ms ben ik uitgerekend voor 3 november.
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio jill31, ? jaar, ? kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis kabouterLiza, ?jaar, 2e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje L0veErin, 29 jaar, 2e kindje 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje Emma79, 35 jaar, 1e kindje GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken Armanda1982 14 maart 16.00 missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Leandrotje 27 maart 16.45 AmandaH 4 april 13.00
Ik mag mij hier ook melden! Gister een positieve test in handen gekregen en wij zijn dus zwanger van ons 1e kindje. VL en ik kunnen ons geluk niet op!! Behalve dat ik moe ben en last heb van mijn borsten heb ik nog niet echt klachten.. Ben benieuwd of dat zo blijft! Wil iemand mij op de lijst zetten? GewoonSamen, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekende datum 7 november. Heeft iemand enig idee wanneer je een verloskundige moet bellen?