Nee hier totaal niet bezig met namen. Kids hebben hier ook allebei pas de naam gekregen een uur na de geboorte. We hadden 2 namen en na de geboorte 1 uitgekozen.
Hier ook al namen. En wij doen inderdaad een geslachtsbepaling met 16 weken! Heb ook nog een echo met 12+2 dus stiekem hoop ik dat we de nub te zien krijgen en dan gokken, tenminste op het forum want ik snap daar niks van, haha.
Ik kijk er wel naar uit dat ik de mini ga voelen zo'n grappig gevoel! Tot ze tegen je ribben gaan trappen dan....
Lijkt me ook heel bijzonder! Wanneer voelde je de mini bij je eerste zwangerschap? Eerst donderdag afwachten, voor mijn eigen gevoel zit het goed, dus hopelijk klopt dat haha.
Bij de eerste pas met 23/24 weken. Maar toen zat de placenta ook aan de voorkant. Dus dan voel je het minder snel. De 2e voelde ik met 16 weken ofzo, daar lag de placenta achter.
Als je t aan de buitenkant voelt is ook heel grappig! Die van mij ging altijd zn papa tegen zn rug trappen hihi
ik kan ook zo weer uitkijken naar dat getrappel, dat vind ik toch ook wel het geweldigst van de hele zwangerschap, verheug ik me echt weer op. hier bij beide keren de placenta achter dus daar hopen we dit keer ook maar op! nog een vraagje trouwens. kunnen jullie ook blijven eten? heb dit bij beide zwangerschappen niet gehad, maar ik kan blijven eten, echt vreselijk hoeveel ik op een dag kan eten. bij beide zwangerschappen maar 8kg aangekomen maar volgens mij gaat het nu al flink hard... het is ook wel zo dat het helpt om te eten tegen de misselijkheid, dus ja ik eet liever dan dat ik misselijk ben