Aaah wat lief! Sven ligt nu naast me in bed. De laatste dagen wil 'ie bij ons in bed slapen. Ik vind het zo onwijs leuk, heeft 'ie nooit gewild. Echter vind manlief het 3x niks dus die legt 'em dan weer over als hij naar bed gaat. Maar voor nu geniet ik even Vandaag naar het cb geweest voor de laatste afspraak. Ogentest ging geweldig, vond 'ie heel leuk om te doen. Net als alle andere opdrachtjes. Hij weegt nu bijna 17 kilo en is 102cm. Prik ging iets minder, hij trok heel snel z'n arm terug waardoor de naald er bijna weer uit schoot, maar na een paar tranen was het weer onze grote vent.
1,5uur geleden moest ik plassen.. Lig nog steeds wakker.. Wat lief trouwens (Max, broerje.. Aaah, smelt) Heb eigenlijk trek, best wel een trek.. Maar wil er niet aan beginnen om s nachts te gaan eten. VL is gisteravond vertrokken voor een weekje wintersport met vrienden.. Aangezien ik nogal last heb van hormonale verlatingsangst heb ik rijkelijk gehuild dat ik hem zo ging missen haha. Als ie dan eenmaal weg is, is het ook over.. Aparte vind ik mezelf, vriend vond het lief en schattig (ja ja!) Toch maar even wat eten? Zucht!
Haha lies dat zou ik ook doen! Ik huil ook echt om alles en dan heel zielig zegt me vent Bij mij helpt het snachts wel om wat te eten en daarna val ik meestal toch in slaap.. Heb nu heerlijk in me eigen bed geslapen maar werd net een uur geleden wakker van de misselijkheid..
Vandaag al 11 weekjes zwanger! Bedankt voor de leuke reacties op min borduurwerk. Als ik de volgende af heb show ik hem hier wel. Vandaag weer zoals de afgelopen 6 weken lekker misselijk, maar ik wen er echt aan en ga het straks nog missen denk Iedereen een fijne zaterdag
Meiden, hebben jullie ook last van krampen net boven je schaambeen? Het is niet echt pijnlijk, meer zeurend. Ik maak me waarschijnlijk weer zorgen om niks
Love1990, zijn het krampen of is het stekende pijn? Stekende pijn is groeipijn of bandenpijn. Is heel normaal! ☺
Het is geen stekende pijn, het lijken wel menstruatiekrampen maar dan veel minder heftig. Vannacht gelukkig geen last meer van gehad.
goedemorgen! (nog net ) zo, ik ben weer druk geweest vanochtend. kast van mijn dochter helemaal uitgezocht, die hoeft geen nieuwe kleren erbij verder nu alle 3 op bed en ze slapen, heerlijk even rust. gisteravond was ik goed misselijk, was medicatie vergeten dus vandaag maar wel nemen. vanochtend waren de kids om 06.20 uur al wakker, dus ik ben gesloopt. bleghhh. gelukkig gaan ze morgenochtend allebei naar school/psz dus kan ik rustig boodschappen doen en beetje bij komen
ja die van 4 slaapt zeker nog 2/3 keer per week. hij was vandaag ook echt gesloopt, zo moe, sliep ook binnen een paar minuten al.
ik met mijn grote mond over een rustige maandagochtend. de oudste heeft waterpokken dus mogen ze niet naar de psz/school dus ipv rust heb ik ze de hele week bij huis, feest
Mogen ze dan niet naar school? Heb die van mij altijd gewoon gebracht. Zijn toch al niet meer besmettelijk dan.
lisa gaat trouwens morgen nog wel gewoon naar de psz. max even kijken hoe hij zich voelt. hij voelt zich nu oke en heeft ook geen jeuk of iets, maar kan morgen wel erger zijn natuurlijk. ik kan hem altijd thuis houden dus dat is ideaal.
Goodmorning sunshines! Ik ben alweer wakker.. Zou zo graag nog willen tukken maar helaas wil me lichaam dat niet.. Die wil misselijk zijn en spugen Vandaag misschien ff naar me zus.. Uurtje rijden maar alles is zo snel vermoeiend, vinden jullie dat ook niet? Haha ben echt in een paar weken veranderd naar een zeikwijf hoe ist met jullie?
Herkenbaar. Na dagen hoofdpijn gehad te hebben inclusief misselijkheid en vermoeidheid zat ik er gisteren doorheen. Ik ontplofte uit het niets tegen 'de veroorzaker van m'n problemen'. Huilen en schreeuwen... Vooral dat laatste komt eigenlijk nooit voor hier haha.. Maar daarna, wat denk je? Hoofdpijn plotsklaps verdwenen en weggebleven...! Bizar toch? What a ride!