Jee! Eindelijk de eerste echo! Spannend hoor alvast veel plezier. Waar is de lijst eigenlijk? Ik zal hem eens naar voren halen, heb m al een tijdje niet gezien..
1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ Mofa, ? jaar, ? kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje ♥ Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Philotes, 2e kindje ♥ elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje ♥ 6 Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje Sjannie, ? jaar, 2e + 3e kindje ♥♥ 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, 27 jaar, 2e kindje Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ Fanysha, 26 jaar, 1e kindje ♥ 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 12 Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Liefde1978, 35 jaar, 2e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 14 april: Corali, Emma79 echo + intake prenataal onderzoek 15 april: anskev 08:30uur 16 april: Love1990 08:30uur Termijnecho liefde1978 echo, bloedprikken 17 april: Sher 12:45uur termijnecho 18 april: Babedreamer Intake VK 08:30uur / Armanda1982 Termijnecho 23 april: Mamamarion 14.15 afspraak vk hartje luisteren 24 april: Leandrotje 19.45 12-weken echo kabouterliza 25 april: L0veErin 12-wkn echo 29 april: Hallobaby Termijn echo 5 mei: Leandrotje 9.30 Controle 6 mei: Lies2012 VK 20 mei: Armanda1982 VK
Stond ruim 30 pagina's terug, dus heb het niet aangepast, dat kan iedereen zelf wel even doen, toch? @corali en emma79: hoe was het met de echo?
Echo, was weer mooi! De foto is alleen niet zo duidelijk, maar ach. Baby lag erg laag dus was wat lastig. Lekker dat drukken op je buik met een keivolle blaas haha Ik zag meteen een mooi kloppend hartje. Baby lag heel rustig. Ik mocht even hoesten en m'n buik schudden en ja hoor, daar ging ie. Armpjes, beentjes, hele lijfje ging bewegen. Zo leuk!! Hij is 4cm en de termijn is bepaald op 10.3 weken. Klopt precies dus! Op de 28e weer echo met nekplooimeting. Mag ik over twee weekjes alweer kijken, heerlijk! Ben supergelukkig! Deze echo was in m'n hoofd een soort grens. Twee keer dichtbij meegemaakt dat het in week 9 mis was gegaan en daar zijn we nu voorbij en alles ziet er zo goed uit. Gek hè, het voelt goed, maar toch is het dan zo'n 'ding' in je hoofd.
Net gekregen van me vent! Hopen dat het iets doet! Bedankt nog voor de tip euhhhh die gene weet het zelf nog wel
O zo'n Seaband heb ik ook! Ik dacht na een uurtje, hij helpt nog niet, maar je moet je lichaam eraan laten wennen. Bij mij werkte hij na 2 dagen en heb hem nu dagelijks om. Misselijkheid verdwijnt er dus niet helemaal mee, maar je hoeft niet meer over te geven en misschien heb je nu ook wel dat als je eet dat het goed is! Ik hoop het echt voor je! @ Emma: leuk he om zo'n kleintje te zien bewegen, dat had ik toen ook bij de echo. Vond het zo raar dat dit in mijn buik zit. Snap dat wel hoor, als je 2x bij een termijn dat hebt meegemaakt, mag je nu gaan genieten.... Ik heb dat ook, vrijdag de echo en vind het wel spannend, maar toch niet zo zoals de andere keren. Voel dat mijn lichaam veranderd, mijn buikje groeit heel langzaam maar met name omhoog, heel raar. Is dat echt iets wat bij een zwangerschap gebeurt? Mijn navel gaat echt steeds hoger zitten..... Bij jullie ook?
Hey allen! Alweer tijdje terug een probeer hier en daar bij te lezen, maar dat zal vast niet allemaal lukken. Wel heel gezellig. mij gaat het met de meesten hier naast wat klachten goed, dat is mooi. Ik had vorige week mijn termijn echo. Alles zag er goed uit, op dat moment was onze kleine 5.6 cm. groot en was ik toen 10+1. Vandaag dus 11.1 weken. Mijn uitgerekende datum is nu definitief naar 2 november gezet, ipv zoals hier nog stond 4 november. Het is onze eerste en het was zo speciaal de baby te zien bewegen! Vooral voor mijn vriend komt het dan weer goed over, die ziet vooral iemand die hongerig en chagrijnig is . Gelukkig ben ik dan niet de enige van wat ik hier terug lees en ik mag dan ook niet klagen. Doen jullie een echo om te kijken welk geslacht de baby is? Wij willen dat wel, maar verloskundige zei dat dit dan ong. Met 16 weken is en vanaf 18 kan de 20 weken echo gepland worden. Kijk dan maak je niet zo'n inhaalslag. Wij willen dit graag weten omdat we ook enorm druk zijn met de voorbereidingen van onze bruiloft en we zo hopen beter alles te doseren. Al met al een drukke, maar ook heel speciale tijd! Wanneer beginnen jullie met welke aankopen? Ik voeg ook foto van de echo toe
Hoi hoi, k ben er weer na een paar daagjes. Moest weer even flink terug lezen Wat een mooie echo Elbe! mooi om te zien hoe onze ukkies zich zo goed ontwikkelen. Kan alweer niet wachten tot onze volgende echo op 1 mei. Maar eerst vanavond samen met manlief de knoopdoorhakken wat betreft de prenatale screening Voor de rest met mij alles wel oke. Nog wel misselijk en super superrrr moe en ook hier last van ''bitchy'' gedrag (voornamelijk tegen manlief helaas hihi). Ik heb trouwens ook heel erg last van mijn bilspieren, vooral s'nachts als ik uit bed moet om te plassen dan voel ik de pijn echt. Geen idee waar het door komt maar hopelijk is het snel voorbij
@vlinderbuik: ja was mijn tip. Leuk om te zien dat iemand er wat aan had. Ik hoop voor je dat het werkt. Leuk al die goede echo's. Ik mag donderdag.
Hallo!! Ben niet meer zo actief hier, meer bij een clubje omdat het hier allemaal zo snel gaat Morgen heb ik mijn allereerste echo, zooooo spannend!
Poeh ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die soms enorm chagerijnig kan zijn en huilen om niets.....heel herkenbaar meiden!
Dan heeft mijn vent nog mazzel met me. Want op wat vermoeidheid na eigenlijk nergens last van. En die vermoeidheid is ook alweer bijna volledig weg. Maar gelukkig (nog) niet sjaggo of emotioneel.
Afgelopen vrijdag de 2de controle echo gehad in de IVF-kliniek. Alles zag er goed uit. Toen Ellys mijn buik aaide, begon het babytje zelfs te bewegen, was echt zo`n supermooi moment! Ben wel 2 dagen teruggezet naar 13 november. Had de dag ervoor al een termijnecho vanuit de VK, omdat mijn man er anders niet bij kon zijn omdat ie met zijn werk zat. In de IVF-kliniek zeiden ze dat het nog erg klein was om de termijn goed te kunnen bepalen. Zou ik veeleisend of stom overkomen om een nieuwe termijnecho te vragen aan de VK? Wat zouden jullie doen? Had vanavond ook weer bloedverlies helaas. Dus voel me ook weer onzeker of het allemaal nog wel goed zit. X Marion PS; sorry dat ik een tijdje niet gereageerd had, voelde me te ziek en moe
Ik zou om een nieuwe termijn echo vragen, ik heb morgen een termijn echo en als ik nog steeds teruggezet wordt wil ik ook vragen om nog een echo rond 12 weken. Dan kunnen ze toch net iets beter meten.
Bedankt nog hallobaby! Kan er nog niet veel van zeggen maar zal ze tijdje aanhouden en kijken of het voor mij helpt! Marion ik zou ook een nieuwe termijnecho aanvragen! Wel leuk dat het al bewoog zeg!!
@mamamarion: je hoeft geen sorry te zeggen hoor! snappen we allemaal wel. ik zou ook een nieuwe termijn echo laten maken. volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 11 weken en volgens de vk morgen, maar bijna bij de 12 weken, o wat heerlijk! en wat gaat het snel zeg!! kan me de dag nog herinneren dat ik positief testte en nu gewoon alweer bijna 2 maanden verder.
Ik was vandaag ook 11 weken zwanger geweest, volgens mijn eigen berekening. Voelt inderdaad nog als de dag van gisteren, de positieve test