Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

20 weken echo

Prenataal Screeningscentrum - Gooi en Eemland: 20 weken echo

Zo te zien kan je vanaf ong. 10 weken al een afspraak maken. Zoiezo al na de termijn echo als je die hebt gehad of gaat krijgen... maar aangezien je al een verwijsbrief hebt gehad zou ik zeggen: bel lekker gelijk al :) ook handig om miss je eigen dag en tijd in te delen. En als je toch twijfelt even de vk bellen om te vragen wat zij ervan zeggen, want ik lees dus dat je ook zoiezo eerst een gesprek moet plannen met de vk,ha of gyn.

2. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip over de Lidl. Is inderdaad geen geld en ik wil vooral kleren hebben die comfortabel zitten en daar voldoet dit (denk ik) aan. Ik denk dat ik ook maar meteen zo 'n voedingsbh meeneem.

Inplannen van de 20 weken echo. Dan ben je er zeker ruim op tijd bij. Eerst krijg ik morgen de termijn echo en over 2 weken de nekplooimeting. Daarna komt die 20 weken echo wel.

3. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Hebben jullie trouwens al kraamzorg geregeld? Volgens mijn vk kan ik er beter maar snel bij zijn en het nu al regelen. Maar vind het nog zo vroeg... Ben nu wel alvast een beetje aan het orienteren dus miss dat we eind deze week een beslissing kunnen maken.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk dat ik die afspraak ook nog lang nie ga maken haha. Doen ze hier op de vk praktijk en de afspraak voorafgaand aan de SEO maken ze afspraak voor die echo, zal waarschijnlijk met 18 w ongeveer zijn dat k datum heb.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja kraamzorg al geregeld.
    Moet trouwens nog wel bloed gaan prikken, maar k ga pas na de echo. Wil eerst weten of het goed zit. Beetje zonde van het geld anders.

6. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Mijn vk gaf ook aan dat het wel verstandig was om de kraamzorg nu al te regelen. Ga ik komende week dan ook maar vast doen, wacht alleen de echo van vrijdag nog even af. Geldt ook voor het bloedprikken, ga ik ook komende week maar even doen. (Ben ik daar ook maar weer vanaf ;)).

7. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb een heel schema meegekregen van de verloskundige wat we per week moeten regelen. Echt zo makkelijk.

Kraamzorg staat op regelen bij 12 weken, maar dan zijn we op vakantie. Dus doe het daarna wel.:)

Bloedprikken heb ik ook al gedaan, meteen na de eerste afspraak bij de VK. Alles was goed.

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Bloedprikken hier al gedaan.

Kraamzorg na de 12 weken echo maar organisatie is al uitgezocht, zelfs de kraamhulp heeft al toegezegd dat ze komt, dus al geregeld, haha :D

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bloedprikken doe ik vrijdag, dat kan hier in het dorp!
    Kraamzorg is al geregeld, vk zei dat je dat het beste voor 10 weken kan regelen.

10. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me handig, zo'n overzicht! Kan 'm niet toevallig doorsturen, of wel?

Bloed prikken heb ik meteen na de eerste controle gedaan, was ik er maar weer vanaf...

11. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

@ hellobaby: graag gedaan hoor. hopelijk heb je iets aan de info en zit dit de ideale broek voor je! probeer zelf ook van de even te gaan kijken, hopelijk zijn ze dan niet uitverkocht en zit mn maat er nog tussen :p

Jeetje wat zijn vele van jullie al snel met de kraamzorg :p mijn vk had dus echt gelijk :p ze zei hoe eerder je het doorgeeft des te eerder en beter de kraamzorg je kan inplannen enzo. Dus ga dat dan ook maar echt doen een van deze dagen. Bloedprikken doe ik a.s. vrijdag als hubby halve dag vrij is. Weet niet of het handig is om te wachten tot de volgende echo want die is pas over 15 dagen :(

12. Love1990

Bloedprikken moet voor 13 weken zwangerschap volgens mij

13. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

oh echt? Dat hebben ze volgens mij niet eens gezegd ( of ik heb het niet gehoord ). Maar a.s. vrijdag ben ik 10+5 dus dan ben ik nog ruim op tijd :)

14. Love1990

Dit formulier heb ik gekregen, heb maar een deel op de foto :p de naam van m'n verloskundig centrum staat er nogal vaak op:p

Edit: Als ik dit zo lees moet je volgens mij voor dat je 12 weken zwanger bent bloedprikken.

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik heb net toch maar even medicatie genomen.
    Dit was dag 3 zonder maar nu toch al misselijk aan het worden en wil vanavond wel gewoon eten.
    Ben ook alleen met de kinderen dus kan het niet hebben dat ik straks boven de wc hang.

16. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

CHECKLIST ZWANGERSCHAP| De verschillende fases in je zwangerschap

Home - Wat te doen tijdens je zwangerschap

De laatste is miss wel handig en kan uitgeprint worden zodat je alles kan afvinken. Ik heb van mijn vk ook een ''to do'' list gehad maar die is niet zo uitgebreid.

Verder kom ik er net achter dat je een gratis zwangerschapsagenda kunt ophalen/aanvragen :D altijd leuk en handig ophalen kan bij babydump en supermarkt jumbo en anders aanvragen per post maar dan betaal je weer bijna 4 euro verzendkosten... beetje zonde vind ik :p Dus k ga binnenkort maar eens langs de jumbo :D

17. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

#2897 Fanysha, 16 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2014
    IMG-20140416-00765.jpg

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tsja, dan ga ik te laat komen met bloed prikken. Heb volgende week donderdag echo. Ik wil het gewoon echt niet doen voor k weet of het goed zit. Beetje raar misschien, maar als t nie goed is vind k t ook weer zonde van mn geld.

19. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Weet iemand trouwens hoe ik mijn foto's recht krijg? ze komen steeds gedraaid als ik ze plaats :S

20. Love1990

Fanysha, op jou lijstje staat erkenning voor 24 weken zwangerschap, mijn vk zei voor de 30 weken. Enig idee waarom het voor 24 weken moet gebeuren?

(Was wel van plan het rond de 20 weken te regelen)

Deel Deze Pagina