Goeie vraag love1990... ik heb werkelijk waar geen idee !!! Heb net even snel geprobeerd te zoeken op internet maar kan daar eigenlijk ook niks vinden behalve dat het wel moet als je dus wilt dat jullie kind de achternaam van de vader krijgt. Maar staat echt niks over wanneer dit zou moeten. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/250979-kind-erkennen-werkt-voor-wanneer-regelen.html dit is van een hele oude topic maar ik zie dat daar ook verschil zit in het aantal weken. Mijn man vertelde laatst dat een collega hem dit erkennings verhaal uitlegde ( we wisten beide niet eens dat dit moest) en ook zijn collega vertelde dat het voor 24 weken moest...
Leetje85: Wil gerust dat schema inscannen, maar dit is opgemaakt door ons verloskundige kantoor. Weet niet of het overal hetzelfde is. Fanysha: Die zwangerschapsagenda heb ik ook. Super leuk ding en ik schrijf er iedere week in. Love1990: Over erkenning stond ook iets op ons lijstje, volgens mij moest dat ook voor de 24 weken. Ik heb een mooie uitgebreide lijst gekregen wat ik per week moet regelen. Tot week 40 loopt de lijst. Dus ben daar wel blij mee. Wou hem eerst inscannen, maar als iedereens to-do list zie is het overal verschillend, dus heeft geen nut.
veel wijzer dan dit wordt ik eigenlijk niet... Advies: erken het kind (als je dit wilt) vroeg in de zwangerschap. Stel dat je kind ergens in de zwangerschap komt te overlijden en je hebt de erkenning nog niet geregeld, dan komt het kind niet op jouw naam te staan. Vooral in deze moeilijke, emotionele situaties is het heel zwaar te verwerken dat je een doodgeboren kindje hebt gekregen, maar dat het officieel niet jouw kindje is. Nergens staat dit kindje geregistreerd als JOUW kind Weet eigenlijk ook niet eens of dat echt een reden is om het kind zo vroeg te erkennen maar oke... Ik denk trouwens dat het maken kan hebben met in welke gemeente je woont, waarom weet ik ook niet maar zou me niet verbazen als er per gemeente verschillende eisen worden gesteld. En aangezien we ervan uitgaan dat bijna iedereen een vk heeft in binnen haar gemeente dan zal je vk je waarschijnlijk adviseren aan de hand van de gestelde eisen binnen de desbetreffende gemeente.
Iedereen bedankt voor de foto's en links van de lijstjes. Blijkbaar zit er tussen VK en gyn toch verschil, gevoel dat ik toch minder info krijg en continu alles online aan het opzoeken ben. Jammer, zeker aangezien het onze eerste is! Qua medische info en zorg is hij gelukkig wel erg goed en duidelijk, scheelt weer. Verder gaat het gelukkig goed, op onwijze vermoeidheid en zere (.)(.) na, eigenlijk nauwelijks klachten. Afgelopen dagen wel wat krampjes en lichte steken in mijn onderbuik, lukt me gelukkig wel om mezelf niet gek te maken! 30e weer controle, voelt alsof het nog heel lang duurt
Fanysha, ik had ook al even op internet gekeken. Maar kan ook maar weinig informatie vinden! VL komt net thuis, neemt me vanavond mee naar de bios!
Volgens mij is die vrij spannend maar goed ik zou ook in slaap vallen! Heerlijk leven toch he! Overal slapen
Oh wat leuk Love1990! Noah lijkt me een leuke film. Maar vind het idee dat je vl je zomaar op een doordeweekse avond mee neemt naar de film toch leuker Die van mij zou me doordeweeks alleen meenemen als hij vakantie heeft of de volgende dag vrij is Hij probeerde me de afgelopen 3 weken ook mee te nemen maar ik durfde eigenlijk niet. Nog steeds niet trouwens... Ben bang dat ik het benauwd ga krijgen in zo een donkere zaal en misselijk wordt ofzo, of dat er wellicht een stinkend iemand naast me komt zitten Nee ik wacht nog wel even tot ik me wat beter voel Jij in ieder geval veel plezier vanavond!!!
Whahahaha oh idd fanysha!! Benauwd oke.. Maar dan misselijk worden van een stinkerd hahah! Oh wil zo graag ook weer leuke dingen doen! Heb ook zo weinig puf
Ja echt vlinderbuik, het idee alleen al heb zelfs bij manlief als reden opgegeven: Wat nou als iemand met die ''heerlijk geurende'' nachos ships naast me komt zitten Heb normaal echt nergens last van en vind het juist wel lekker ruiken enzo en een donkere zaal vind ik ook niet erg maar nu kan ik even echt weinig hebben helaas Dus voorlopig mag manlief gezellig met zn vrienden naar de bios ( vind ie stiekem volgens mij ook leuker op dit moment hihi ) Ik vergezel hem wel weer als heksengedrag en misselijkheid is afgenomen
Hahahaha oh wat een herkenning!! Ik ben echt ook een bitch maar me vent zei net nog dat ie gek op me is dus zit vast nog goed Nu ff op bed liggen en wat muziek luisteren.. Net online 3 broeken besteld in sale dus waren maar 19 euro per stuk
ik lig met de beentjes omhoog op de bank. ben alleen, vriend is naar theater met zijn vader en ik had de kids om 7 uur al op bed liggen, dat is echt een uniek! oudste had straf en toen ik de oudste op bed legde plaste de jongste beneden in haar broek want die kan nog niet op de wc klimmen alleen. dus die maar gelijk wassen en daarna ook door naar bed ( niet voor straf, kon ze niks aan doen )